واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: .Images.People. m120 21 بهمن 1389, 11:23 لینک دانلود بیش 999 تا آلفا . انسان . درخت و چیزای جالب ... سید163163 21 بهمن 1389, 11:47با سلام میتونی از rpc انسان استفاده کنی ورندر بگیری m120 21 بهمن 1389, 12:06لینک دانلود بیش 999 تا آلفا . انسان . درخت و چیزای جالب ... vpic 21 بهمن 1389, 13:38بفرما D 3D Vizimages People Urban Mood این پک کامله .:taymaz:. 22 بهمن 1389, 04:36بفرما D 3D Vizimages People Urban Mood این پک کامله لینکش کجاست؟!:shock: babilo 26 بهمن 1389, 19:17آلفا می خوام می تونید درباره الفا مقداری توضیح بدید . چه فرقی با rpc داره ؟ نرم افزار خاصی داره مثل rpc ? آبجکت rpc : borhani59 26 بهمن 1389, 23:48می تونید درباره الفا مقداری توضیح بدید . چه فرقی با rpc داره ؟ نرم افزار خاصی داره مثل rpc ? آبجکت rpc : منظور دوستمون از آلفا لایه های آماده و دوبر شده انسان هست که افراد معمار تهیه کرده باشند و به صورت کتابخانه ای پک کرده باشند تا راحت تو فتوشاپ مونتاژشون کنه. آلفا می خوام اگه پیدا کردی برای بقیه هم بذار... ! یه سری از دوستان معمار من دسته جمعی رفته بودند مسافرت. بعد عکسهاشون رو عمدا جوری گرفتند که بشه توی این اماکن معماری مونتاژ کرد... بعضی وقتها باید اونی که میخواهی رو بسازی: همه چیز رو نمیشه دانلود کرد! یا علی m120 26 بهمن 1389, 23:48سلام . دوست عزیز تصاویر آلفا رو میزارن رو یک plan و بهش opacity میدن . چون نیاز به هیچ برنامه ای نداره بهتر از rpc عمل میکنه . تازه میشه اون رو به صورت متریال ذخیره کرد. m120 26 بهمن 1389, 23:51می تونید درباره الفا مقداری توضیح بدید . چه فرقی با rpc داره ؟ نرم افزار خاصی داره مثل rpc ? آبجکت rpc : سلام . دوست عزیز تصاویر آلفا رو میزارن رو یک plan و بهش opacity میدن . چون نیاز به هیچ برنامه ای نداره بهتر از rpc عمل میکنه . تازه میشه اون رو به صورت متریال ذخیره کرد. abbasi_0912 27 بهمن 1389, 09:17می تونید درباره الفا مقداری توضیح بدید . چه فرقی با rpc داره ؟ نرم افزار خاصی داره مثل rpc ? آبجکت rpc : دوستان توصیه میکنم که اصلا از rpc استفاده نکنید. اول اینکه کیفیت پایینی دارند دوم اینکه تایم رندر الکی زیاد میشه کلی هم درد سر داره وقتی هم که مکس یا برنامه ای که استفاده میکنید رو ارتقاء بدی باید برای دونبال پلاگین کرک شده بگردی بهترین گزینه برای کارهای سه بعدی معماری استفاده از همین عکس های کانال آلفا میباشد مزیتش ها اول اینکه کیفیت عکس های استفاده شده بستگی به خودتون داره هر چه با کیفیت تر بهتر دوم اینکه تایم رندر رو پایین میارید m3d 27 بهمن 1389, 09:53در تکمیل توضیح دوستان اینو بگم که برای این کار اول دو تا پلان رو بصورت به علاوه (+) با هم قرار میدیم . بعد دو تا تصویر از سوژه نیاز داریم یکی روبرو و دیگری پهلو که اونها رو به کانالهای دیفوس دو تا متریال برای پلان هامون اعمال میکنیم . از این دو تصویر رنگی اول باید دو تا تصویر آلفا (سیاه و سقیدی که سوژه در اون کاملا سفید و اطرافش کاملا سیاه هست) هم داشته باشیم که اونها رو به کانال opacity نسبت بدیم . حالا متریال ها رو به دو پلان اعمال میکنیم. اگه ابتدایی بود اساتید ببخشند:green: babilo 27 بهمن 1389, 19:15دوستان آلفا برای دانلود قرار می دید؟ abbasi_0912 27 بهمن 1389, 21:46بفرما این هم چند نمونه البته سه تا عکس اول ازش آلفا ندارم خودت باید توی فتوشاپ درست کنی اما عکس چهارم رو به همراه کانال آلفا گذاشتم کانال آلفا همون عکس سیاه و سفید هست که از عکس اصلی ساخته شده وقتی که متریال رو درست میکنی عکس رنگی رو به عنوان متریال اصلی به دیفوس و اون عکس سیاه و سفید رو به عنوان کانال آلفا به opacity میدهی بعد به یک plan نسبت میدی AREF 27 بهمن 1389, 22:40مرسی از عباسی عزیز. دلایل عدم استفاده از RPC 1- وقتی با Expose استفاده می کنیم مشکل نور بوجود میاد.یعنی چی؟! خب RPC برای خودش 1 نوری رو بصورت استاندارد تعریف کرده.و اون نور مناسب با نور عادی توی مکس هست.متاسفانه نقطه ضعف بزرگ RPC اینه که هیچ نوری روش تاثیر نداره. حالا فکر کنین دارین با Vray 2 کار می کنین و صحنه شما دارای Expose هست.می بینین که RPC تاریک شده! خیلی احمقانست! ولی هست! RPC بنظرم با پیشرفت نرم افزارها و سخت افزار کاملا منقرض شده. 2- متریال RPC هیچ جوری نمیشه تغییرش داد.حتی اگه با اسکریپت متریال کانورتور این کارو بکنین بازم جواب نمیده .یه جورایی قفل داره 3- شما از هر زاویه ای به RPC نگاه کنین انگار دارین از روبرو به RPC نگاه میکنین.مثلا اگه دید پرنده بگیرین می بینین که درخت ما بصورت یه صفحه ای هست که کج شده روی زمین!سایه هم نداره. 4- . . .60- هر چی از این نرم افزار زاقارت بگیم کم گفتیم! حالا بریم سر اصل مطلب. لایه آلفا رو اصلا توی مکس توصیه نمی کنم 1- وقتی بهش GI نسبت بدیم دچار سوتی میشه و می بینیم که طوری روشن میشه که انگار معلوم نیست از کجا روشن شده.تنها جایی که کاربرد داره اینه که خیلی خیلی تو بگ گراند جایی که اصلا به چشم نمیاد ازش استفاده بشه و اگر نه اگه جلوی دوربین بزاریم می بینیم که یه سایه و خط سفید نازک دور جسم ما می افته. 2-سایه هاش روی جسم 3 بعدی بد میا فته.ا 3- اگه سایه جسمی روش بیافته روی صفحه می افته. باید این کارها رو توی فتوشاپ انجام داد. و حالا یه سوال.اون عکس اول کار آمادست یا کار خودتونه؟ اگه کار خودتونه بزارین توی گالری سه بعدی اونجا میایم روش نظر میدیم. babilo 28 بهمن 1389, 00:12هر چی از این نرم افزار زاقارت بگیم کم گفتیم! حالا بریم سر اصل مطلب. لایه آلفا رو اصلا توی مکس توصیه نمی کنم . پس چی خوبه ؟ AREF 28 بهمن 1389, 00:14سادست..تا حد امکان از آبجکت استفاده بشه.اگه واقعا نمیشه من بهتون اضافه کردن آدم و درخت رو توی فتوشاپ پیشنهاد میکنم. abbasi_0912 28 بهمن 1389, 00:17مرسی از عباسی عزیز. دلایل عدم استفاده از rpc 1- وقتی با expose استفاده می کنیم مشکل نور بوجود میاد.یعنی چی؟! خب rpc برای خودش 1 نوری رو بصورت استاندارد تعریف کرده.و اون نور مناسب با نور عادی توی مکس هست.متاسفانه نقطه ضعف بزرگ rpc اینه که هیچ نوری روش تاثیر نداره. حالا فکر کنین دارین با vray 2 کار می کنین و صحنه شما دارای expose هست.می بینین که rpc تاریک شده! خیلی احمقانست! ولی هست! Rpc بنظرم با پیشرفت نرم افزارها و سخت افزار کاملا منقرض شده. 2- متریال rpc هیچ جوری نمیشه تغییرش داد.حتی اگه با اسکریپت متریال کانورتور این کارو بکنین بازم جواب نمیده .یه جورایی قفل داره 3- شما از هر زاویه ای به rpc نگاه کنین انگار دارین از روبرو به rpc نگاه میکنین.مثلا اگه دید پرنده بگیرین می بینین که درخت ما بصورت یه صفحه ای هست که کج شده روی زمین!سایه هم نداره. 4- . . .60- هر چی از این نرم افزار زاقارت بگیم کم گفتیم! حالا بریم سر اصل مطلب. لایه آلفا رو اصلا توی مکس توصیه نمی کنم 1- وقتی بهش gi نسبت بدیم دچار سوتی میشه و می بینیم که طوری روشن میشه که انگار معلوم نیست از کجا روشن شده.تنها جایی که کاربرد داره اینه که خیلی خیلی تو بگ گراند جایی که اصلا به چشم نمیاد ازش استفاده بشه و اگر نه اگه جلوی دوربین بزاریم می بینیم که یه سایه و خط سفید نازک دور جسم ما می افته. 2-سایه هاش روی جسم 3 بعدی بد میا فته.ا 3- اگه سایه جسمی روش بیافته روی صفحه می افته. باید این کارها رو توی فتوشاپ انجام داد. و حالا یه سوال.اون عکس اول کار آمادست یا کار خودتونه؟ اگه کار خودتونه بزارین توی گالری سه بعدی اونجا میایم روش نظر میدیم. عارف جان بزار فوت کوزه گری خودم رو بگم، آنچنان هم فوت نیست ممکنه شما هم بهش رسیده باشید من از این کانال آلفاها هم توی مکس استفاده میکنم هم توی فتوشاپ اما نکته اصلی اینجاست که از رندری که توی مکس با کانال آلفا گرفتم فقط به عنوان فایل راهنما استفاده میکنم در واقع یک بار رندر اصلی رو میگیرم بعد میرم یک رندر کیفیت پایین با کانال آلفا میگیرم نهایتا این دوتا رو توی فتوشاپ در دو لایه جداگانه روی هم میزارم و از رندری که توش کانال آلفا هست برای گذاشتن آبجکت های دو بعدی استفاده میکنم همون طور که می دونید توی پرسپکتیو هر چه اجسام دور تر میشند کوچکتر میشند پس برای اینکه اندازه آدم ها و بقیه آبجکت ها مثل واقعیت بشه باید این کاری که گفتم رو انجام بدین چون توی فتوشاپ مقیاسی که وجود نداره تا باهاش بتونیم مشخص کنیم قد یک آدم در یک نقطه دور چقدر هست یه همچین چیز بدرد نخوری مثل عکس پیوستی درست میکنم توی مکس فقط به عنوان راهنما m120 01 اسفند 1389, 14:38 لینک دانلود بیش 999 تا آلفا . انسان . درخت و چیزای جالب ... بهتره خودتون بگیرین سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 448]