تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مهدى مردى است از ما، از نسل فاطمه.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803039078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداري دست از خودکامگي هاي اخير خود بردارد/ کندن تابلوي نوفل لوشاتو اقدام صحيحي نبود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ دي ۱۳۹۳ (۱۰:۱۷ق.ظ)
شهرداري دست از خودکامگي هاي اخير خود بردارد/ کندن تابلوي نوفل لوشاتو اقدام صحيحي نبود اعضاي شوراي اسلامي شهرتهران در جلسه امروز شورا که با حضور محمدباقر قاليباف شهردار تهران برگزار شد تذکراتي را به مجموعه مديريت شهري ارائه کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، رحمت الله حافظي در يکصد و بيست و پنجمين جلسه علني از چهارمين دوره از شوراي اسيامي شهر تهران با اشاره به مرگ و مير بيش از هفت ميليون نفر در سال گذشته بر اثر آلودگي هوا تصريح کرد: در سال 2014 بيش از هفت ميليون نفر از جمعيت جهان به دليل آلودگي هوا جان خود را از دست داده اند که اين ميزان يک هشتم کل مرگ و ميرهاي اتفاق افتاده در دنيا است.
وي عنوان کرد: اين آمار در مقايسه با آمار 10 سال گذشته رشد دو برابري داشته و نياز است که ما در کشور خود براي جلوگيري از اين اتفاق برنامه ريزي کنيم.
حافظي با ارائه آماري از مرگ و ميرهاي صورت گرفته شده در ايران که منتسب به آلودگي هواي شهر بوده است، متذکر شد: طي يک سال گذشته بيش از 4 هزار و 700 نفر به دليل بيماري هاي منتسب به آلودگي هوا جان خود را از دست داده اند.
عضو شوراي اسلامي شهرتهران با ارائه تذکري نسبت به مجموعه شهرداري به دليل قول هاي داده شده در زمينه احداث ساختمان جديد پژوهشگاه و بيمارستان رويان گفت: مجموعه شهرداري قول ساخت اين پژوهشگاه و بيمارستان را ارائه داده و اين در شرايطي است که شهرداري قبل از هر گونه اقدام موظف است طرح خود را در شوراي شهر به تصويب برساند.
وي ادامه داد: شهرداري درخواست کرده که در متمم بودجه براي اين ساخت و ساز وظيفه اعتبار در نظر گرفته شود و اين نيز در شرايطي است که هيچ گونه اجازه اي از شوراي شهر تهران گرفته نشده است.
وي با بيان اين مطلب که اکنون شاهد هستيم که شوراي شهر تهران به ماشين امضاء تبديل شده است، گفت: مديران در مجموعه شهرداري تصميم مي گيرند و سپس تصميم خود را به شورا آورده و دنبال گرفتن امضاء براي تصميم خود هستند.
حافظي تاکيد کرد: اين رفتار نشاندهنده خودکامگي مجموعه شهرداري است و انتظار ما اين است که رفتارهاي اين چنيني از دستور کار مديران شهرداري حذف شود.
در ادامه جلسه امروز اسماعيل دوستي عضو ديگر شوراي اسلامي شهرتهران با ارائه تذکري نسبت به افراد معتاد حاضر در حاشيه اتوبان هاي شهرتهران اذعان داشت: در حال حاضر شاهد هستيم که در حاشيه اتوبان چمران خيل عظيمي از افراد معتاد سکونت کرده اند و شب ها نيز در اطراف اين اتوبان مي خوابند.
وي ادامه داد: انتظار ما اين است که مجموعه شهرداري تهران و سازمان بهزيستي براي جلوگيري از حضور افراد معتاد در حاشيه اتوبان هاي شهر برنامه ريزي کنند.
وي با اشاره به کندن تابلوي خيابان نوفل لوشاتو در شهرتهران طي تجمعات اعتراضي نسبت به هتک حرمت صورت گرفته شده به پيامبر اسلام (ص) گفت: کندن اين تابلو اقدام بسيار نادرستي بود زيرا تابلوي نوفل لوشاتو جزئي از تاريخ انقلاب اسلامي ايران است.
وي تاکيد کرد: اين خيابان به دليل علاقه مجموعه مديريت شهري به کشور فرانسه نام گذاري نشده بلکه به دليل اتفاقات پيش از انقلاب و حضور امام خميني (ره) در نوفل لوشاتو بوده است.
بر اساس اين گزارش احمد دنيا مالي عضو ديگر شوراي اسلامي شهرتهران نيز خواستار مشخص شدن سريعتر اقدامات صورت گرفته شده در پاساژ علاء الدين شد.
وي تصريح کرد: اتفاقي که از سوي شهرداري تهران در اين پاساژ رخ داد بسيار قابل توجه بود و نياز است که براي شفاف سازي افکار عمومي اين موضوع براي شهروندان نيز به صورت روشن توضيح داده شود.
دنيامالي با اشاره به مباحث اخير مطرح شده مبني بر پرداخت جريمه از سوي مالکان پاساژ علاء الدين و آغاز به کار دوباره طبقه هفتم اين پاساژ اظهار داشت: هيچ گاه اين اتفاق نخواهد افتاد زيرا ديوان عدالت اداري راي بر توقف فعاليت اين پاساژ صادر کرده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن