تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819476013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگي صنعت برق براي تابستان سخت‌تر آينده


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ دي ۱۳۹۳ (۱۶:۳۲ب.ظ)
آمادگي صنعت برق براي تابستان سخت‌تر آينده معاون هماهنگي توزيع توانير با اشاره به اين‌که تابستان امسال هم زود شروع و هم دير تمام شد و شدتش زياد بود و احتمال اينکه تابستان آينده شرايط سخت‌تري را تجربه کنيم، وجود دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، جلسه هم‌انديشي پيرامون بررسي عوامل مهم بروز تلفات انرژي برق و راه‌هاي عملي در راستاي تحقق طرح ملي کاهش آن با حضور معاون هماهنگي توزيع توانير، دبير انجمن صنفي و کارفرمايي و مديران عامل شرکت‌هاي توزيع کشور در سالن جلسات اين شرکت برگزار شد.
خوش‌خلق، معاون هماهنگي توزيع توانير، با اشاره به سياست‌هاي کلي توانير مبني بر کاهش تلفات انرژي برق در کل کشور گفت: اعتقاددارم توانير نبايد همه کارها را به‌تنهايي انجام دهد، بلکه بايد تجارب شرکت‌هاي توزيع کشور را ارزيابي و با شناخت نقاط ضعف و قوت، بهترين روش را انتخاب و طرحي جامع براي شرکت‌هاي توزيع ايجاد کند.
وي تأکيد کرد: بخش توزيع يک پتانسيل نهفته است که بايد از ظرفيت‌هايش استفاده بهينه شود.
وي در ادامه بيان داشت: پيک تابستان سال جاري حدود 48000 مگاوات بود و با توجه به اينکه نياز داريم در سال 5 هزار مگاوات افزايش نيروگاه داشته باشيم نياز سال آينده 52000 مگاوات خواهد بود.
معاون هماهنگي توزيع توانير خاطرنشان ساخت: تابستان امسال هم زود شروع و هم دير تمام شد و هم‌شدتش زياد بود و احتمال اينکه تابستان آينده شرايط سخت‌تري را تجربه کنيم، وجود دارد.
خوش‌خلق ميزان بارندگي‌هاي سال جاري وضعيت بارش‌ها را نامطلوب دانسته و افزود: تا اين لحظه وضعيت بارندگي‌ها کم و نگران‌ کننده و آثار آن در استان خوزستان به دليل سدهاي موجود بيشتر قابل‌لمس است.
وي با بيان اين‌که بايد با يک برنامه منسجم بتوانيم از پيک تابستان آتي عبور کنيم، اضافه کرد: دو مبحث GIS و داشبورد مديريتي ازجمله موضوعات مهمي است که بايد انجام و همه مراحل از خريد تا فروش موردبررسي و نقاط قوت و ضعف مشخص و اعمال شوند.
معاون هماهنگي توزيع توانير با اشاره به اين‌ که بيشتر تلفات انرژي در حوزه غير فني است و رفع مشکلات اين حوزه؛ خصوصاً در مناطق پرمصرف مي‌تواند سريع رخ دهد گفت: استان خوزستان و به‌ويژه شهر اهوازمي توانند به‌عنوان مرجع مورد توجه قرار گيرند.
خوش‌خلق تأکيد کرد: از سويي ديگري‌ايد به جنبه فني کار و به‌ويژه کنتور و کيفيت تجهيزات و بکارگيري تجهيزاتي که در آينده تلفات نداشته باشند، توجه ويژه‌اي شود.
وي افزود: در اين خصوص استفاده از تابلوهاي کمپوزيت بجاي فلزي به دليل خاصيت ضد خوردگي و عايق بودن و غيرقابل سرقت بودن بايد مورد توجه قرار گيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن