تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس درصدد عيب جويى برادر مؤمنش برآيد، تا با آن روزى او را سرزنش كند، مشمول اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803024142




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف داعش، ارائه چهره‌ای خشن از اسلام است |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: هدف داعش، ارائه چهره‌ای خشن از اسلام است
سخنگوی دولت اظهار کرد: امروز افراد از احزاب مختلف کشور با معیار شایسته گزینی و بدون توجه به مسائل سیاسی با دولت همکاری می کنند.
کد خبر: ۴۶۴۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۴ - 08 January 2015


سخنگوی دولت اظهار کرد: امروز افراد از احزاب مختلف کشور با معیار شایسته گزینی و بدون توجه به مسائل سیاسی با دولت همکاری می کنند.


به گزارش ایسنا، محمدباقر نوبخت که در ضیافت وحدت احزاب کشورهای اسلامی که از سوی حزب موتلفه اسلامی سخن می‌گفت با اشاره به سابقه تحزب گرایی در کشور خاطرنشان کرد: گرچه سابقه تحزب گرایی در ایران به چیزی حدود یک قرن پیش بازمی‌گردد اما حکومت‌های غیرمردمی پیش از پیروزی انقلاب اختیار را از پارلمان و مجلس وقت هم گرفته بودند و احزاب را تعطیل کرده بودند. بنابراین احزابی که امروز در میدان فعال هستند عمدتا متولد بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هستند.


وی با اشاره به حزب موتلفه اسلامی به عنوان حزبی ریشه دار و اصیل خاطرنشان کرد: به طور کلی احزاب ایران از نظر گرایش و وجه تسمیه به دو گروه احزاب اصولگرا و اصلاح طلب قابل تقسیم هستند. با وجود تنوع سلایق در این دو مجموعه وجه مشترکی نیز میان همه احزاب وجود دارد و آن پایبندی و اعتقاد عمیق به مفاهیم و مضامین اسلام است.


نوبخت با تاکید بر اینکه همه این احزاب حول محوریت ولایت فقیه و رهبری آیت الله خامنه ای هستند گفت: این احزاب تلاش می‌کنند که در چارچوب مفاهیم و مضامین اسلامی و محوریت ولایت فقیه در ارائه راه حل های بهتر برای توسعه کشور با یکدیگر رقابت کنند.


وی با اشاره به حضور جریانی میانی در میان احزاب اصولگرا و اصلاح طلب در کشور گفت: در میان دو جریان مذکور جریان میانه دیگری وجود دارد که حزب اعتدال و توسعه در این جغرافیا قرار گرفته است.


نوبخت با بیان اینکه حزب اعتدال و توسعه در مرام خود چیزی به عنوان نفی اصولگرایی و اصلاح طلبی ندارد، اظهار کرد: حزب اعتدال و توسعه همواره معتقد بوده و هست که اگر جریان مدیریت کشور را به دست مردم در انتخابات به دست بیاورد با اراده خود از هر دو گروه احزاب اصولگرا و اصلاح طلب در مسیر اداره کشور دعوت می‌کند. حزب اعتدال و توسعه با همین روحیه در انتخابات قبل ریاست جمهوری تعیّن یک کاندیدای مناسب را در دکتر روحانی دید و به همین جهت با جمعی از احزاب دیگر از دکتر روحانی برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد که وی نیز پذیرفت و وارد رقابت‌های انتخاباتی شد. رییس جمهور نیز از حزب اعتدال و توسعه و تعدادی از احزاب اصولگرا دعوت به همکاری کرد و این افراد وی را همراهی می کنند به همین جهت امروز در اداره کشور افراد با معیار شایسته گزینی از میان اصولگرایان و اصلاح طلبان و بدون توجه به مسائل سیاسی با دولت همکاری می‌کنند.


وی در ادامه با اشاره به برگزاری نخستین کنفرانس وحدت میان کشورهای اسلامی از سوی ایران با مبارک خواندن برگزاری چنین جلسه هایی اظهار کرد: من معتقدم که چنین اجلاسی با یک مشکل و با یک موقعیت استثنایی مواجه است و آن نیز هجومی است که امروز به اسلام عزیز وارد می شود.


نوبخت خاطرنشان کرد: امروز نه تنها گروهی تروریسم بخشی از عراق و شام را اشغال کرده‌اند و در این دو کشور مسلمان حضور فیزیکی دارند بلکه به همه اسلام عزیز و راستین حمله ور شده‌اند و هجوم و ظلمشان به اسلام این است که تلاش می‌کنند که از چهره مهربان،‌ زیبا و انسانی اسلام، تصویری خشن ارائه دهند.


وی با تاکید بر اینکه این گروه اصلا مسلمان نیستند و هیچ گاه اسلام راستین را اجرا نمی‌کنند بر رسالت مسلمانان و کشورهای اسلامی و همچنین احزاب کشورهای اسلامی تاکید کرد و گفت: امروز مسلمانان و احزاب کشورهای اسلامی نه تنها باید تشریک مساعی داشته باشند و خاک دو کشور عراق و سوریه را از وجود تروریست ها پاک کنند بلکه باید تلاش کنند که در یک دفاع نرم، چهره تابناک و اصیل اسلام واقعی را به جهانیان بشناسانند.


نوبخت با بیان اینکه احزاب کشورهای اسلامی باید برای این ماموریت برنامه ریزی مناسبی داشته باشند گفت: احزاب کشورهای اسلامی باید تلاش کنند تا با استفاده از ابزارهای مختلف رسانه ای به جامعه جهانی نشان دهند که آنهایی که فعالیت های تروریستی را به نام اسلام انجام می‌دهند مسلمان نیستند.


وی با بیان اینکه می توانیم در فضای مجازی، اسلام راستین را تبلیغ کنیم تصریح کرد: احزاب اسلامی باید طی یک برنامه ریزی هماهنگ تلاش کنند که در مجامع مختلف و بزرگ جهانی با اعزام نمایندگانی از خود ادعای دروغین و کذبی را که عده ای تروریسم به نام اسلام دارند باطل و اسلام واقعی را به جهانیان معرفی کنند.


نوبخت در پایان با تاکید بر اینکه باید در اجلاس های بعدی وحدت اسلامی به تناسب از احزاب مختلف و موثر در قاره های دیگر برای تبیین موضوع وحدت دعوت شود پیشنهاد کرد در پایان اجلاس وحدت اسلامی کمیته‌ای تشکیل شود و بررسی کند که چگونه می توان از ظرفیت های احزاب برای مقابله با ادعای جعلی اسلامی بودن تروریست‌ها استفاده کنیم. 












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن