تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803343029




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولين واكنش به بيانيه ياران دولت در كردستان


واضح آرشیو وب فارسی:کورد نیوز: تاریخ انتشار : 08:56:13 , 1393/10/16
در ميان سكوت زاهدي و علوي/
اولين واكنش به بيانيه ياران دولت در كردستان
ای کاش کسانی که تحت یاران دولت در استان کردستان این بیانیه را صادر نموده اند به خود زحمت می دادند که اسامی خود را ذیل بیانیه مرقوم می نمودند چرا که این شائبه قوت می گیرد که ممکن است چنین گروهی ابتدا به ساکن وجود خارجی نداشته باشد.


يك وبلاگ كه اخبار شهرستان كامياران را منتشر مي كند از زبان نادر قادري دبير آموزش و پرورش به بيانيه ياران دولت در كردستان واكنش نشان داده و از اظهارات نماينده مردم شهرستان هاي سنندج، ديواندره و كامياران حمايت كرده است.


اينجانب نادر قادري در پيشگاه خداوند عزوجل سوگند ياد مي کنم که در انتخابات رياست جمهوري اسلامي ايران راي خود را به نفع حجت الاسلام دکتر حسن روحاني به صندوق انداختم و چون عملکرد مهندس سيد احسن علوي را در راستاي منافع مردم فهيم و قدرشناس استان کردستان ديدم برآن شدم تا جوابيه زير را تحت عنوان نقدي بربيانيه ي شماره يک ياران دولت در کردستان  تنظيم و منتشر نمايم و قضاوت بيانيه ي شما عزيزان ونقد اين حقير برعهده مردمي است که همواره بهترين بوده و همه ما در برابر اين مردم گرانقدر خادمي بيش نيستيم.


تذکري دوستانه
اي کاش کساني که تحت ياران دولت در کردستان اين بيانيه را صادر نموده اند به خود زحمت مي دادند که اسامي خود را ذيل بيانيه مرقوم مي نمودند چرا که اين شائبه قوت مي گيرد که ممکن است چنين گروهي ابتدا به ساکن وجود خارجي نداشته باشدشما که اين گونه وبا حرارت خودرا ياران دولت معرفي نموده ايد حتي از ذکر نام خود خودداري نموده ايد وخواننده مي تواند در اين خصوص هرتفسيري را داشته باشد وبراي خود محفوظ بداند.


1- در بند يک اين بيانيه نامه سيد احسن علوي را  تبليغات زود هنگام انتخاباتي دانسته ايد درجواب شما عزيزان بايد گفت:
عزيزان با شانتاژهائي از اين قبيل نمي توانيد حق را از مسير خود منحرف نمائيد يک نماينده در پيشگاه خداوند منان و مردم شريف ايران سوگند ياد کرده است که حامي حقوق مردم باشد و مدت اين سوگند 4 سال تمام است فلذا شما به چه حقي يک نماينده را از انجام وظيفه ي خود بازمي داريد، حال آن که  تا برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي ماه هاي مديدي باقي مانده است وانگهي شما مگر از عالم غيب خبر مي دهيد به چه دليل به جاي يک فرد که خود داراي شعر و شعور است تصميم مي گيريد چرا که ممکن است مهندس سيد احسن علوي به هزار و يک دليل در انتخابات آينده نامزد نشود و يا برعکس آن تصميم بگيرد؟ 
آيا نمي توان با اندکي تأمل به اين نتيجه رسيد که اتفاقا شما در حال تبليغات زود هنگام انتخاباتي هستيد و تنها نماينده اي که در قلوب مردم جاي پيدا کرده است و شجاعانه وبا منطق در حال دفاع از حقوق آنان است را از ميدان به در کنيد؟


2- در بند دو بيانيه به نوعي به حقوق مردم جفا روا داشته ايد اگر همين نماينده در تمجيد دولت سخن مي گفت و به قول معروف وکيل الدوله بود باز هم اينگونه سخن مي گفتيد؟ نه عزيزان باور بفرمائيد که مردم فهيم ،آگاه و تيزبين کردستان به چنان  بلوغي در تمامي زمينه ها رسيد ه اند که خودمي دانند چه به صلاح آنهاست و يا نيست و نيازي نيست شما سود و زيان مردم را براي آنها بازگو نمائيد. راستي چرا شما تاب کوچکترين انتقاد را نداريد و فورا با کلماتي نخ نما شده از قبيل دولت مظلوم، جفا و نسبت هاي ناروا رقيب را مرعوب افکار خويش نمائيد؟ ضمن اين که مردم فهيم کردستان آن چنان به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و خادمين خود اعتماد کامل دارند که خود را نيازمند اين گونه بيانيه هاي بي نام نمي بينند.


3- در اين بند آشکارا هم به دولت و هم به ملت همان روا داشته ايد که خود فرموده ايد واگر قرار است از جفا نامي برده شود اينجاست که بايد گفت اين شما هستيد که به همه جفا نموده ايد. مگر بودجه کشور در نظر شما چيست که اين گونه برآشفته شده ايد ؟ بودجه يکي از با عظمت ترين برنامه هاي هرکشوري است که ميليون ها ساعت صرف تنظيم آن شده است و بعد از اعلام وصول در مجلس در کميسيون هاي تخصصي ساعت ها زمان بر روي آن صرف مي شود اما شما اين گونه آن را مي دانيد که هرفردي مي تواند به آساني آن را تغيير دهد اين کلام شما به نوعي توهين به بودجه کشور است تا دفاع ازآن
در رد اين بند از بيانيه ي شما کافيست بدانيد که در تنظيم بودجه سال حال مهندس سيد احسن علوي تنها نماينده ي کردستان بود که با راي نمايندگان به عضويت کميسيون تلفيق بودجه پذيرفته شد وحداقل اين را نيز بايد بدانيد که مهمترين کميسيون در امر بودجه همين کميسيون مي باشد .افرادي که در آن عضو هستند در اين خصوص دستي بر آتش دارند. و از همه مهمتر بايد جهت تنوير افکار عمومي گفت مهندس سيد احسن علوي از اين رهگذر توانستند بودجه ماده 180مختص اعتبارات نمايندگان، سهم استان را از مبلغ 50 ميليارد تومان  را به رقم بي سابقه 140ميليارد تومان برساند و اما از همه اينها مهمتر اين مسئله بود که يکبار براي هميشه براي مردم فهيم و قدرشتاس کردستان روشن گرديد که نمايندگان نيز از اعتبارات ريالي کلاني تحت عنوان ماده  180برخوردار هستند که اين سيد دلاور و نماينده واقعي مردم با يک حرکت جهادي نام خود را در کردستان براي هميشه پرآوازه نمود و اگر به نوعي به او لقب اميرکبير کردستان داده شود سخني به گزافه گفته نشده است و موضوع از اين قرار بود که اين نماينده ي شايسته سهم خود را از اين محل به ساخت هرچه زودتر بزرگراه کامياران به سنندج و ديواندره اختصاص دادند تا اين بزرگراه که به کريدور شمال به جنوب معروف است هرچه سريع تر به بهره برداري برسد و تلفات انساني از محل تصادفات به شدت کاهش يابد. اکنون از شما که اين همه درد مردم را داريد اين سوال را دارم آيا چنين فردي که تمام توان خود را مصروف حل مشکلات کلان استان نموده است بايد مورد تقدير قرار گيرد يا اين که اين گونه مورد بي مهري قرار گيرد؟


4- در بند 4 آن چه از توهين است به اين سيد بزرگوار روا داشته ايد و از طرفي باز بان تحکم با نماينده ي مردم سخن گفته ايد نماينده اي که اتفاقا همچون ديگر منتخبين از رياست محترم جمهور گرفته تا خبرگان محترم رهبري و حتي شوراي هاي اسلامي شهر وروستا، با راي مردم مشغول خدمت شده است همان رأي که شما در بيانيه برآن تاکيد نموده ايد. اکنون از شما اين سوال بايد پرسيده شود چگونه است که راي براي کسي که شما دوستش داريد خوب است اما براي کسي که دوستش نداريد بايد راي همان مردم بد باشد؟ همان کساني به رئيس جمهور راي داده اند  به نمايندگان  هم راي داده اند وشما نمي توانيد بين راي مردم تمييز قائل شويد.


شما نماينده محبوب مردم را به  نامه پراکني متهم نموده ايد که همين ادبيات شما بدترين توهين به مردم است آيا تا کنون به کلمه نامه پراکني فکر کرده ايد؟ آيا اين ادبيات شماست که از آن دفاع مي کنيد؟ شما اگر احترام منتخب مردم را بر نمي تابيد حداقل حرمت خود را نگاه داريد و تلاش کنيد با ادبيات زيبا سخن بگوئيد و حداقل اين اميد مي رود حتي در صورتي که حق با شما باشد اين گونه ادبيات را من بعد به کار نگيريد نه تنها در حق نماينده بلکه در حق هيچ کس چون قبل از اين که با اين کار نماينده را در انظار عمومي بد جلوه دهيد خود را بد معرفي نموده ايد که اميد مي رود  در اين خصوص به آيات الهي وروايات اسلامي توجه کافي داشته باشيد.


5- در بند پاياني چنان سخن گفته ايد که از هم اکنون نماينده ي مردم هستيد شما که از ذکر اسامي خود طفره رفته ايد چگونه  مردم بايد به شما اعتماد نمايند؟ شما که خود را عاشق توسعه استان معرفي نموده ايد تا کنون به خود گفته ايد نمايندگان اين دوره در اين خصوص چه فعاليت هائي داشته اند؟ و يا حداقل قبل از تنظيم اين بيانيه فعاليت هاي مهندس سيد احسن علوي را مرورکرده ايد ؟ 


اما براي تنوير افکار عمومي لازم ديدم شمه اي هرچند کوتاه از خدمات مهندس سيد احسن علوي را در خصوص توسعه  کامياران که زادگاه من است براي شما عزيزان بيان نمايم که بايد گفت مشت نمونه خروار است  تا شمابدانيد خادم واقعي مردم گرانقدر کردستان کيست؟ نماينده اي که تاکنون استان به خود نديده است وق بل از اين که سخن بگويد عمل مي کند، که انشاالله در دومين جوابيه ي خود به بيانيه ي شما ظرف 2 روز آينده آن را تهيه و منتشر خواهم نمود.

 



08:56:13 , 1393/10/16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کورد نیوز]
[مشاهده در: www.kurdnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن