تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما موهاى سبيل و موهاى زير بغل و موى زير شكم خود را بلند نكند؛ چرا كه شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803219479




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار آبیک مطرح کرد تلاش برای اجرای طرح تحول نظام سلامت در آبیک


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار آبیک مطرح کرد
تلاش برای اجرای طرح تحول نظام سلامت در آبیک
فرماندار شهرستان آبیک گفت: تلاش مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین و مسئولان شهرستان آبیک برای اجرای کامل طرح تحول نظام سلامت در آبیک در دستور کار قرار دارد.

خبرگزاری فارس: تلاش برای اجرای طرح تحول نظام سلامت در آبیک



عبدالحسین داداشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: طی جلسه‌ای که با حضور رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین و تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر آبیک در فرمانداری صورت گرفت، در خصوص اجرای کامل طرح تحول نظام سلامت در شهرستان آبیک بحث و تبادل‌‌نظر شد.
وی افزود: مردم شهرستان آبیک از طرح تحول سلامت کمترین استفاده و یا بهتر بگوییم از این طرح محروم هستند و به نوعی استفاده نمی‌کنند.
این مسئول ادامه داد: به دلیل اینکه در شهرستان آبیک بیمارستان دولتی وجود ندارد برای اجرای طرح تحول نظام سلامت در این شهرستان با مشکل مواجه هستیم اگرچه مردم آبیک در هر بیمارستان دولتی در هر جای این کشور مراجعه کنند می‌توانند از طرح تحول سلامت بهره‌مند شوند اما هدف این است که این طرح در خود شهرستان آبیک اجرایی شود که خواسته مردم نیز است.
فرماندار شهرستان آبیک بیان کرد: البته طرح خرید خدمت در بیمارستان خصوصی ولی‌عصر (عج) شهرستان آبیک در حال اجرا است و 70 درصد هزینه درمان را دولت و 30 درصد هزینه را مردم پرداخت می‌کنند.
داداشی اضافه کرد: اگرچه طرح خرید خدمت در بیمارستان خصوصی ولی‌عصر (عج) شهر آبیک در حال اجرا است اما پرداخت هزینه 30 به 70 درصد برای مردم کمی زیاد است و درصدد هستیم با اجرای طرح تحول نظام سلامت در این بیمارستان یا بیمارستان دولتی شهدای آبیک، هزینه پرداختی مردم برای درمان را به 10 درصد یا زیر 10 درصد برسانیم.
وی تصریح کرد: در تلاش هستیم با اجرای کامل طرح تحول نظام سلامت در شهرستان آبیک مردم تنها دغدغه بیماری را داشته باشند نه اینکه ناراحتی و دغدغه هزینه بیماری را داشته باشند.
این مسئول در پاسخ به این سؤال که آیا بیمارستان 32 تخت‌خوابی شهدای آبیک به نیروی انسانی و امکانات تجهیز می‌شود، توضیح داد: دولت پیشین بیمارستان 32 تخت‌خوابی را قبول داشت اما دولت فعلی بیمارستان زیر 500 تخت‌خوابی را قبول ندارد و دلایلی همچون تعرفه وجود ندارد و صلاح نیست را اذعان می‌کند؛ اگرچه ما مسئولان تابع سیاست‌های دولت هستیم.
فرماندار شهرستان آبیک اضافه کرد: برای ساخت بیمارستان دولتی 32 تخت‌خوابی شهدای آبیک که جزو مصوبات هیئت دولت دهم بوده است، 80 میلیارد ریال هزینه شده است که تلاش و پیگیری برای تجهیز آن به امکانات و نیروی انسانی از سوی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی وجود دارد اما تحقق برخی از امور، از حوزه اختیارات دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین خارج است و مربوط به وزارت بهداشت می‌شود.
داداشی خاطرنشان کرد: اصل و هدف کار مسئولان شهرستان آبیک و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین این است که طرح تحول نظام سلامت 100 درصد در شهرستان آبیک اجرایی شود و برای ما تفاوتی ندارد که در بیمارستان خصوصی این طرح اجرایی شود و یا در بیمارستان دولتی شهدای آبیک این امر محقق گردد.
گفتنی است، شهرستان آبیک دارای یک بیمارستان خصوصی به نام ولی عصر (عج) و یک بیمارستان دولتی 32 تخت‌خوابی به نام شهدای آبیک است که این بیمارستان در 13 خرداد‌ماه سال 92 با حضور رحیمی معاون نخست رئیس‌جمهور دولت دهم و استاندار وقت استان قزوین و مسئولان شهرستان آبیک افتتاح شد که البته تنها درمانگاه و اورژانس آن راه‌اندازی شده بود.
 پس از گذشت 19 ماه از افتتاح نصف و نیمه این بیمارستان هنوز جای سؤال است که چرا مسئولان استانی وقت اصرار بر افتتاح نصف و نیمه این بیمارستان داشته‌اند و نتوانسته‌اند تاکنون انتظارات مردم شهرستان آبیک مبنی بر داشتن بیمارستان دولتی را برآورده کنند.
انتهای پیام/77006/ک40

93/10/14 - 14:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن