تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نصيحت و خيرخواهى از حسود محال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819136362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه الشتر سلسله: حماسه 9 دی دریای پاکی بود که ناپاکی‌ها را از بین برد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه الشتر سلسله:
حماسه 9 دی دریای پاکی بود که ناپاکی‌ها را از بین برد
امام جمعه الشتر در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در الشتر گفت: حماسه 9 دی دریای پاکی بود که ناپاکی‌ها را از بین برد.

خبرگزاری فارس: حماسه 9 دی دریای پاکی بود که ناپاکی‌ها را از بین برد



به گزارش خبرگزاری فارس از الشتر، حجت‌الاسلام سیدسجاد موسوی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی که با حضور گسترده مردم و مسئولان شهرستانی برگزار شد، این روز بزرگ را روز میثاق مجدد، عهد و پیمان با امام امت و ولایت دانست و اظهار داشت: این حضور گرم مردم انقلابی در سالروز 9 دی بیانگر بصیرت و آگاهی مردم در شناخت مسیر ولایت و ارزش‌ها است.
امام جمعه الشتر با تقدیر از دست‌اندرکاران مراسم 9 دی دلیل گردهمایی 9 دی را بصیرت دانست و افزود: در عصر غیبت برای صیانت از حکومت و مقاومت در برابر مشکلات باید زیر پرچم ولایت و در تبعیت محض از آن قرار بگیریم.
حجت‌الاسلام موسوی یادآور شد: مردم ایران اسلامی با زیر پا گذاشتن طاغوت حکومت اسلامی را پذیرفتند که این پذیرش نعمات زیادی را برای آنان به ارمغان آورد.
خطیب مراسم 9 دی در الشتر با اشاره به این مهم که امام راحل از همان ابتدای انقلاب مسیر را برای مردم مشخص کردند، اظهار داشت: استکبار برای رسیدن به هدف خود از راه دوستی و دشمنی برنامه‌ریزی می‌کند.
امام جمعه الشتر با استناد به بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: هر جا دشمن از ما تعریف کرد، بدانیم که مشکل از ما است.
حجت‌الاسلام موسوی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: دشمن امروز به این نتیجه رسیده است که نمی تواند در مقابل انقلاب اسلامی بایستد و یا آن را از بین ببرد، بنابراین تمام دسیسه خود را برای ایجاد انحراف در آن به‌کار گرفته است.
امام جمعه الشتر در ادامه افزود: کشوری که رهبری بزرگ و فقیه همچون مقام عظمای ولایت و مرجعیت حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای دارد، هیچ نگرانی و هراسی در برخورد با دشمنان ندارد، مشروط بر آنکه به این کلام تاریخی امام راحل که فرمودند، پشتیبان ولایت فقیه باشید، تا به مملکت آسیبی نرسد، جامه عمل بپوشانیم.
خطیب مراسم 9 دی الشتر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه‌های دشمنان گفت: استکبار برای افراد به تناسب مقام و موقعیت آنها نقشه طراحی می‌کند و سعی دارد، هر کس را به قیمتی از مسیر منحرف کند.
وی ادامه داد: آنچه حماسه 9 دی را از تمامی حوادث متمایز می‌کند، این بود که دشمن طی یک پروسه 10 ساله از جریانات 78 به بعد برای این فتنه برنامه‌ریزی کرده بود، تا سرانجام آن را در فتنه 88 و جریان انتخابات با القاء شایعه تقلب به عنوان یک مکر و دسیسه قبل از شروع انتخابات کلید زد، استکبار اینگونه طراحی کرده بود که اگر گزینه مورد نظر آنها در انتخابات پیروز نشود، پس تقلب شده است، غافل از اینکه نظام جمهوری اسلامی برای آراء مردم احترام قائل بوده و از آن حراست می‌کند.
امام جمعه سلسله خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی و فتنه‌انگیزی فتنه انگیزان در سال 88 با بصیرت ملت و رهنمودهای مقام معظم رهبری برچیده شد و ملت ایران هرگاه احساس کنند که انقلاب و ولایت در خطر است، شخص را نمی‌شناسند و بساط فتنه‌گری را بر می‌چینند و با هیچ کس تعارف ندارند.
وی افزود: فتنه 88 لکه ننگی بود که با حضور میلیونی مردم با بصیرت ایران اسلامی از دامن نظام پاک شد و کسانی که اصرار بر آن دارند، بدانند که لکه فتنه 88 بر دامن آنها است.
انتهای پیام/2304/ک

93/10/09 - 14:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن