تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 25 آبان 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

خرید یخچال خارجی

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

زانوبند زاپیامکس

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

قیمت سرور dl380 g10

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

اوزمپیک چیست

خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

بی متال زیمنس

ساختمان پزشکان

ویزای چک

محصولات فوراور

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

دوربین سیمکارتی چرخشی

همکاری آی نو و گزینه دو

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

الک آزمایشگاهی

الک آزمایشگاهی

خرید سرور مجازی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

لوله و اتصالات آذین

قرص گلوریا

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1829684886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ساخت انیمشن با pv3 و alternative -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: ساخت انیمشن با pv3 و alternative reza_pnu_ney 18 آبان 1389, 10:23سلام دوستان فرض کنید ما دو تا فایل فلش توی صفحه داریم که جداگانه در صفحه لود شدن و در هر دو از انجین های سه بعدی مثل alternativa یا pv3 استفاده کردیم. توی یکی از این فایلهای فلش یه انیمشن داریم که یه مدل (مثلا یه آدمک) که با استفاده از نرم افزار 3dmax ساختیم رو ایمپورت کردیم. حالا توی فایل فلش دومی یه دکمه گذاشتیم که اگه کاربر کلیک کرد یه آدمک مثله همونی که توی فایل دیگه وجود داره رو باید نشون بده. حالا می خوام بدونم آیا میشه که این مدل رو از اون فایل دیگه بگیره یا نه (واسه اینکه نیاز به دانلود مجدد نداشته باشیم. چون فکر میکنم بیشترین حجم مربوط به این انیمیشن همون فایل مدله. درسته؟) ممنون از همه دوستان ++Hadi++ 19 آبان 1389, 08:34ترکیب این دو کار به صرفه و عقلانی نیست . pv3d دیگه از دایره کلاسهای حرفه ای خارج شده و گروهش هم یه جورایی سودای دیگه ای رو وصله خودشون کردند . آلترنیتیوا هم با همه حرفه ای بودنش open source نیست . و نمی شه این دو رو به راحتی با هم ترکیب کرد . هر کدوم view port خاص خودشونو دارند و هر کدوم camera و primitives و material های خاص خودشونو دارند و غیر از همه اینها ، سبک طراحی و کد نویسیشون با هم فرق داره . رو این حساب مطمئن باشید این کاری که می خواهین انجام بدین اصلا به صرفه نیست . تنها راهی که می مونه اینه که در یک صحنه دو سیستم رو وارد و همه چیزای لازمشونو بوجود بیارین و اگه قراره تو این صحنه یه کارایی رو مثلا رو view port آلتر نیتیوا انجام بدین ، در اون تابع بگین که camera مخصوص View port کلاسای pn3d هم باید به فلان ناحیه بره ... در نهایت اگه قراره در یکی از صحنه ها مثلا دوربینو کنترل کنید ، در اون تابع و برا اونیکی هم باید دستور بدی که دوربینو به فلان ناحیه ببر ... موفق باشی ... reza_pnu_ney 19 آبان 1389, 10:07ببخشید مثله اینکه سوالم رو بد پرسیدم و شما متوجه منظورم نشدید. من تیتر سوال رو ادیت کردم اما انگار هنوز همون تیتر قبلی نمایش داده میشه. خب بهرحال سوالم رو واضح تر بیان می کنم. ببینید . من نمی خوام بین این دو رابطه برقرار کنم.بلکه منظورم اینه که با یکی از این دو (pv3 یا alternativa) دو تا انیمیشن در دو جای صفحه مثلا یکی در پایین صفحه و یکی در بالای صفحه خودمون ایجاد می کنیم (که هر دوتایی شون یا با pv3 درست شدن یا با alternativa) . حالا می خوام بدونم آیا میشه فایل Swf که در بالای صفحه مون داریم از مدل های فایل Swf پایین صفحه مون استفاده کنه یا نه؟ برای اینکه نیاز نباشه دوباره اون مدل رو لود کرد(مدلی که مثلا با 3dmax ساخته شده ) ++Hadi++ 19 آبان 1389, 22:12آها فهمیدم ... فک کنم باید دو تا دوربین و دو تا viewport جداگانه تعریف کنین و هر دوربین مسئول یکی از viewport ها می شه و یه مدل لود می شه در هر لحظه یکی از دوربین ها از یه زاویه و دیگری از یه زاویه دیگه فیلمبرداری و رندر می کنه ... دو تا viewport طراحی می شه و هر کدوم نصف یا یه تیکه از صحنه رو به خود اختصاص می ده و هر کدوم دوربین های خودشونو ... بعد باید با هم یه نسبتی رو در محاسبات بوجود بیارین ... به شرطی که هر دو در یه swf باشن ... موفق باشین ... سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 513]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن