واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: درخواست کمک فوری از همه اساتید Reza_Mohamad 12 آبان 1389, 07:24میخوام فایلهای مکسم رو توی ADOBE ILLUSTRATOR(AI) -------EXPORT کنم اما خطای no data to export رو میده ..........خواهش میکنم اگه دوستان می دونن برام کامل بفرمایند که چطوری مراحل این کار انجام میشه............ممنون Reza_Mohamad 12 آبان 1389, 17:07دوستان کسی نیست که بتونه کمکم کنه............بخدا کارم گیره.............دارن اخراجم میکنن........ثواب داره بخدا........ ali_118 12 آبان 1389, 21:41دوست عزیز دقیقا توضیح بده که چه کاری میخوای انجام بدی، یعنی هدف نهاییت چیه که این قسمتش گیر کردی، چه چیزی رو میخوای در Illustrator استفاده کنی؟ دقیقا نمیدونم، اما مکس آبجکت های از جنس Spline رو میتونه با فرمت ai اکسپورت کنه. شاید آبجکت های شما از نوع Editable Spline نیست که این پیغام رو میده. بخدا کارم گیره.............دارن اخراجم میکنن واسه چی اخراجت کنن حالا ؟ borhani59 12 آبان 1389, 22:41سلام من پیشنهاد ali_118 را انجام دادم و در حالت poly همون پیغام خطای شما رو داد و در حال spline درست خروجی داد. اگه چیز دیگه ای بود اینها رو امتحان کن! شما میتونی از فرمت dwg هم استفاده کنی. در ضمن برای export selected باید اول اونها رو انتخاب کنی. بعد ببین خطهات روی یه صفحه تخت هستند یا فضایی هستن. یا علی Reza_Mohamad 14 آبان 1389, 09:13دوستان ممنون اما حالا اگه بخواییم از توی Max بیاریم توی Cad اما خطوط مش بندی اون دیده نشه باید چکار کرد(Sigment) borhani59 14 آبان 1389, 13:56سلام شما باید برای این کار حالت نمایش (نوع shade ) رو عوض کنی. ( من shade اتوکد رو نمیدونم چه مدله ولی باید در منوی view یا preview باشه) اما میخواهی ببری CAD برای چی؟ من منظورم قابلیت فرمت dwg برای باز شدن در برنامه ای مثل corel و تبدیل مجدد اون به AI بود. یا علی Reza_Mohamad 15 آبان 1389, 17:08سلام دوستان و ممنون راستش واسه یه شرکتی برای بخش طراحیش باید یه سری اشیاء رو طراحی کنیم بعد واسه بخش تولید روی کاغذ بیاریم واسه همین باید بتونم هر طوری که شده توی max بکشم بعدش از اونجا ببرم توی ai .........اما چون دوستان گفتند ظاهرا نمیشه.....مجبور شدم به بردن توی cad اما توی cad هم با سگمنتهاش میاد .........کلا کم آوردم........هر کار میکنم نمیشه........لطفا هر طور میتونین کمکم کنین............ممنون borhani59 15 آبان 1389, 23:16سلام فکر میکنم اطلاعات شما از روند کار ابتدایی است یا با نرم افزار خیلی آشنا نیستی! شرمنده ولی من فکر میکنم شما باید اول حجم رو بسازی بعد در مکس ازش رندر بگیری یعنی یک عکس با کیفیت تر از حالت نمایش که در اون نور و جنس ماده ها و رنگ و بافتشون میتونه لحاظ بشه و واقعی تر به نظر بیاد. دکمه رندر سریع F9 هست و تنظیماتش هم F10. بعد اون عکس رو در Illustrator ایمپورت میکنی (اگه کارتون برداری هست و الا فتوشاپ که بهتره). اگه منظورت رندر برداری هست که در ایلاستریتور هم برداری بیاد باید از پلاگین های رندر دوبعدی برداری استفاده کنی مثل swift3D که فکر نکنم منظورت اون باشه. اگه برای رندر مشکل داری دکمه F3 و F4 توی مکس نمایش سیمی رو عوض میکنند و بعد ازش یه پرینت اسکرین بگیر (با دکمه کیبورد) و ببر توی فتوشاپ یا ایلاستریتور یا هر جا راحتی از روش دقیق بکش. اگه منظورت حجم سازی با خطهای برداری و غیر شکسته هست (nurbs) بگو و اگه میخوای مدلت تیزگوشه نباشه باید از مادیفایرهای اسموت استفاده کنی مثل mesh smooth یا turbo smooth اگه مشکل شما چیز خاصی هست بگو و اگه برات ابتدایی بود ببخش چون شما خیلی گنگ سوالت رو پرسیدی و معلوم نیست دقیقا دنبال چی هستی؟ بهترین نحوه سوال در وقتی که نمیدونی دقیقا چکار باید بکنی اینه که وضعیت رو کاملا شرح بدی تا دوستان بتونند با درک مشکل و فهم وضعیت شما رو به صورت صحیح راهنمایی کنند. نه اینکه یه سری سوال های مبهم بپرسی تا اونهایی که بلدند هم از کمک و جواب منصرف بشند. تمرکز کن و سوالت رو دقیق و واضح مطرح کن و از اولش بگو تا آخرش...فعلا! یا علی سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 593]