تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز كليد همه خوبی هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820121070




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پوتین: تحریم ها فرصت مناسبی برای توسعه صنایع روسیه پدید می آورند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پوتین: تحریم ها فرصت مناسبی برای توسعه صنایع روسیه پدید می آورند مسکو- ایرنا- ولادیمیر پوتین رییس جمهوری اعلام کرد: تحریم های غرب فرصت مناسبی برای توسعه صنایع روسیه پدید می آورند که باید از آن استفاده شود.


به گزارش ایرنا به نقل از دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین، پوتین روز دوشنبه در جلسه شورای علوم و آموزش تحت نظارت ریاست جمهوری روسیه در سن پترزبورگ گفت: تحریم هایی که علیه روسیه اعمال شده و مانع تحویل برخی از تجهیزات و دستگاهها به این کشور می شود تاثیرات مثبت نیز دارد.
وی ادامه داد: تحریم ها امکان تولید ماشین آلات و دستگاههای پیشرفته در روسیه را فراهم می کند.
رییس جمهوری روسیه بر ضرورت جایگزینی کالاها و تجهیزات صنعتی ساخت روسیه با کالاهای مشابه وارداتی و نیز شناسایی موارد حساس برای جایگزینی محصولات خارجی به منظور توجه بیشتر به آن تاکید کرد.
وی با اشاره به اصلی در سازمان گمرکات روسیه برای لغو تعرفه گمرکی در مورد کالای مورد نیاز نوسازی تولیدات داخلی، گفت: تجربه نشان داده است هر گاه تعرفه گمرکی را در مورد کالایی وارداتی لغو می کنیم امکان تولید این کالا در روسیه از دست می رود، زیرا تمام امکانات از دست می رود.
روابط روسیه و غرب به دلیل اختلاف دو طرف در مساله اوکراین تیره شده و رییس جمهوری روسیه در ماههای اخیر بارها از مواضع کشورهای غربی در قبال کشورش انتقاد کرده است.
پوتین به تازگی اعلام کرد: فشارهای کشورهای غربی بر روسیه کارساز نیست و آنها از این اقدامات خود نمی توانند نتیجه ای بگیرند.
وی گفت: دست های غرب از فشار بر روسیه کوتاه است و در مورد فشارهای همه جانبه غرب بر روسیه مبالغه شده است.
وی در همین حال خاطرنشان کرد: همه آحاد ملت باید از روسیه و منافع آن دفاع کنند، در غیر این صورت دشمنان بر ما غلبه می کنند.
اروپام*5*391** 3404


17/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن