تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى رود، همچنان كه نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815541495




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک میلیون نفر در سومالی از گرسنگی رنج می برند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یک میلیون نفر در سومالی از گرسنگی رنج می برند تهران - ایرنا - کشور آفریقایی سومالی با 10 و نیم میلیون نفر جمعیت بیش از یک میلیون گرسنه دارد و این رقم 20 درصد نسبت به 11 ماه گذشته افزایش داشته است.


به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، دفتر هماهنگی امور انسانی سازمان ملل متحد روز دوشنبه درگزارشی با اعلام این مطلب افزود: بیش از یک میلیون نفر در سومالی از گرسنگی رنج می برند و نیاز کمک رسانی به آنها بسیار ضروری است.
این هشدار سازمان ملل در حالی صورت می گیرد که در سال 2011 بیش از 250 هزار نفر در سومالی بر اثر درگیری و جنگ در شرق آفریقا جان خود را به گرسنگی شدید از دست دادند.
دفتر هماهنگی امور انسانی سازمان ملل متحد در بخش دیگری از گزارش خود نوشت: این برای نخستین بار از سال 2011 تاکنون است که نیاز مبرم به این تعداد گرسنه در کشور آفریقایی سومالی وجود دارد.
از سوی دیگر نزدیک به دو میلیون و یکصدهزار نفر از مردم این کشور نیز در شرایط بسیار بد غذایی بسر می برند که به این ترتیب بیش از سه میلیون و 200 هزار سومالیایی نیاز به امداد رسانی فوری دارند.
رسانام**1502** 3404


17/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن