تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820213905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازديد مدير کل تربيت بدني بنياد شهيد از امکانات ورزشي ايثارگران کردستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ آذر ۱۳۹۳ (۲۲:۵۳ب.ظ)
بازديد مدير کل تربيت بدني بنياد شهيد از امکانات ورزشي ايثارگران کردستان مدير کل تربيت بدني بنياد شهيد و امور ايثارگران در سفر به استان کردستان از امکانات و توانمندي هاي تربيت بدني بنياد شهيد و امور ايثارگران اين استان بازديد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، اسلام کريمي، مدير کل تربيت بدني بنياد شهيد و امور ايثارگران، در سفر به همراه معاون فرهنگي و امور اجتماعي بنياد به استان کردستان از امکانات و توانمندي هاي تربيت بدني بنياد شهيد و امور ايثارگران اين استان بازديد کرد.
وي ضمن حضور در پروژه مرکز جامع فرهنگي، ورزشي و توانبخشي استان کردستان در جريان نحوه اجراي فازهاي ورزشي، مشکلات، کاستي ها و روند تجهيز و ساخت اين مرکز قرار گرفت.
همچنين در جلسه اي با جولايي، مدير کل ورزش و جوانان استان کردستان، پس از بحث و بررسي پيرامون نحوه و چگونگي تعاملات في مابين، توافقات مناسبي در مورد تسهيل در ارائه خدمات مطلوب همه مراکز و اماکن ورزشي تحت اختيار اداره کل ورزش و جوانان استان به جامعه معزز شاهد و ايثارگر حاصل و مقرر شد مراتب اجراي اين توافقات به کليه مجموعه هاي ذي ربط اداره کل ورزش و جوانان در سراسر استان ابلاغ شود.
در ادامه اين سفر و در راستاي همسويي سياست هاي اجرايي بنياد شهيد و امور ايثارگران با فدراسيون ورزش هاي جانبازان و معلولان در بخش تربيت بدني و با در نظر گرفتن جامعه هدف مشترک، نشستي بين مدير کل تربيت بدني بنياد با فرشادان، رئيس هيأت جانبازان و معلولين استان کردستان و مسوولان ورزش بنياد برگزار شد که در اين جلسه پس بررسي اهداف و سياست هاي مشترک هر دو سازمان، پيرامون استفاده مشترک از فضاها، اماکن و تجهيزات ورزشي جامعه شاهد و ايثارگر؛ به ويژه جانبازان معزز توافق نظر حاصل شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن