تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):منتظران ظهور امام مهدى(ع) برترينِ اهل هر زمان‏اند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819502524




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختلاف برسر مدت مرخصی زایمان |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اختلاف برسر مدت مرخصی زایمان
در حالیکه امروز معاون قضایی دیوان عدالت اداری افزایش مرخصی زایمان از شش ماه به ۹ ماه را حق مسلم کارکنان دولت دانست اما مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: مرخصی زایمان بانوان همچنان مدت مرخصی ۶ ماه است.
کد خبر: ۴۵۴۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۴ - 03 December 2014




در حالیکه امروز معاون قضایی دیوان عدالت اداری افزایش مرخصی زایمان از شش ماه به ۹ ماه را حق مسلم کارکنان دولت دانست اما مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: مرخصی زایمان بانوان همچنان مدت مرخصی ۶ ماه است.

نوربخش در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود: قانون گذار اعلام کرده است ، دولت می تواند در صورت تامین منابع  ، آن را اجرا کند اما  قانونگذار مکلف نکرده است که حتما این مرخصی 9 ماه باشد.

وی گفت: طبق قانون در صورت تامین منابع مالی در بودجه عمومی کشور بر اساس مصوبه مجلس اجرا شدنی است.

حجت الاسلام و المسلمین موسی قربانی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود: مجلس در سال 91 مرخصی زایمان را از شش ماه به 9 ماه افزایش داد اما چون بار مالی داشت با ایراد شورای نگهبان مواجه شد و مجلس در مرحله اصلاح به جای راه حل اساسی ، لفظ را اصلاح و مصوب کرد که دولت می تواند مرخصی را از شش ماه به 9 ماه افزایش دهد.

وی گفت: دولت قبل در اردیبهشت سال 92 این موضوع را بر خود موظف کرد بنا بر این دولت این اختیار مصوب مجلس را بر خودش تکلیف کرد و مرخصی 9 ماهه زایمان را پذیرفت اما برخی دستگاهها برخلاف صریح قانون، حق مردم را نمی دهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن