تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819406557




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جانشین فرمانده کل سپاه: مقاومت و تفکر بسجی عامل عزت و پیشرفت نظام است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جانشین فرمانده کل سپاه: مقاومت و تفکر بسجی عامل عزت و پیشرفت نظام است مشهد - ایرنا - جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مقاومت و تفکر بسیجی عامل مهم عزت، تعالی و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی در عرصه های گوناگون است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار "حسین سلامی" عصر چهارشنبه در همایش "دانشجوی بسیجی، منادی معرفت و بصیرت از مأذنه های دانش" در دانشگاه فردوسی مشهد افزود: به برکت فرهنگ و تفکر بسیجی خطوط اراده تفکر و ترفندهای دشمن را شکستیم و به رغم میل باطنی معاندان در عرصه های دانش هسته ای، هوا فضا و علمی و فناوری شاهد رشد و توسعه کشور هستیم.
وی ادامه داد: اندیشه و تفکر بسیجی همان اندیشه ولی فقیه است که عنوان می کند می توان با اتکا به توانایی های داخلی و ملی از مرز اراده دشمنان عبور کرده و در برابر دنیای استکبار و زیاده خواهی های استکبار جهانی از آرمانهای متعالی انقلاب دفاع نمود.
وی گفت: به برکت این تفکر و اندیشه های ناب نظام، امروز آرمانهای انقلاب اسلامی تنها منحصر به کشور ما نیست بلکه در کشورهای دیگر نیز به سرعت در حال گسترش است.
وی با بیان اینکه دشمنان و نظام سلطه که نظام جمهوری اسلامی منافع خصمانه آنها را سطح منطقه ای و جهانی به مخاطره انداخته است، همه توان خود را علیه کشور ما بسیج کرده اند، افزود: تنها با تفکر و اندیشه انقلاب اسلامی یعنی تفکرات حکمت آمیز ولایت فقیه می توان با سیاستهای معاندان مقابله کرد.
وی گفت: تفکر انقلاب اسلامی و بسیجی می تواند توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده و در گذرگاههای سخت کشور را محافظت کند بطوریکه مصداق بارز آن را در رشادتهای رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی هشت ساله شاهد بودیم.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تاکید بر هوشیاری دانشجویان و جوانان نسبت به توطئه های آمریکا و مستکبران افزود: دانشجویان فهیم و انقلابی به خوبی می دانند که نباید اسیر هیمنه ظاهری فرهنگ منحط غرب و آمریکا قرار گیرند، چون این فرهنگ به سرعت در حال افول است.
سردار سلامی اظهار کرد: افرادی که غرب را سرزمین رویاها و علاقه مندی خود قرار داده اند، بدانند که آمریکا و غرب سرشار از تناقض گویی و حامی تمام دیکتاتورهای عالم هستند و دموکراسی و رفاه و امنیت در اندیشه آمریکایی مساوی با خون ریزی و کشتار است.
وی خاطر نشان کرد: آمریکا و دشمنان اسلام با ترفندهای مختلف می خواهند جوان ایرانی را دین گریز و نماز گریز کنند و چادر را از سر دختران ایرانی بردارند.
وی ادامه داد: دولت آمریکا به صراحت عنوان کرده که ما دوستدار دانشجویانی هستیم که دارای تفکر و ذهنیت آمریکایی هستند.
سلامی گفت: اندیشه دانشجو نباید سرزمین اندیشه های غربی و آمریکایی باشد و همواره باید نسبت به این ترفندهای دشمنان هوشیاری خود را حفظ کنیم.
در این همایش که با حضور چهار هزار نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی مشهد برگزار شد، از خانواده های شهیدان تهرانی مقدم، احمدی روشن، فرخ رضا فقیهی فر و پدر شهید حسن آقاسی زاده تجلیل شد./2
7490/ 664


12/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن