تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819166654




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابراز نگرانی مقام های سوئد از پیوستن حدود 300 سوئدی به داعش


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ابراز نگرانی مقام های سوئد از پیوستن حدود 300 سوئدی به داعش تهران-ایرنا- به رغم ادعاهای غرب مبنی بر اتخاذ تدابیر گسترده برای جلوگیری از سفر شهروندان غربی به سوریه و عراق برای پیوستن به داعش، رئیس امور اطلاعات سوئد اعلام کرد که گزارش شده که حدود 300 سوئدی برای پیوستن به داعش به خاورمیانه رفته اند.


به گزارش پایگاه خبری آی سی ای نیوز، این اظهارات مقام ارشد اطلاعاتی سوئد در حالی مطرح شده که به نظر می رسد سیاست های کشورهای اروپایی برای جلوگیری از ورود و یا خروج افراطیون که حامی داعش هستند ناکام بوده است و دولت های غربی همچنان نگران افراطیونی هستند که بخواهند دست به اقدامات تروریستی در این کشورهای اروپایی بزنند.
آندرس تورنبرگ یادآورشد که بین 250 تا 300 سوئدی برای پیوستن به گروه تروریستی داعش به خاورمیانه سفر کرده اند.
وی به افزایش موج سفر جوانان غربی به سوریه برای پیوستن به گروه تروریستی داعش اشاره کرد و گفت: برخی از جوانان در اردوگاه های این گروه تروریستی آموزش می بینند تا یاد بگیرند، چگونه از تسلیحات و مواد منفجره استفاده کنند و چگونه یک تروریست شوند.
این مقام ارشد اطلاعاتی سوئد ادامه داد: رفتار این افراد غیرانسانی است.
تورنبرگ هشدار داد که شماری از این شهروندان سوئدی با هدف انجام حملات تروریستی به سوئد باز می گردند تا دست به اقدامات تروریستی بزنند بنابراین باید در تمامی لحظه ها اقداماتشان تحت نظر باشد.
در ماه سپتامبر گیلس دکرچوو هماهنگ کننده اتحادیه اروپا در امور ضد تروریستی اعلام کرد که حدود 3 هزار اروپایی برای پیوستن به داعش با خاورمیانه رفته اند.
سوئد اخیرا اعلام کرد که قصد دارد قانون جدیدی را برای ممنوع کردن سفر شهروندانش در پیوستن به درگیری های مسلحانه در خارج از این کشور ارائه کند.
رسانام**9234**1144**1010


08/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن