تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819367277




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كنگره جريان‌هاي تكفيري زمينه‌ساز ارتباط علماي اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ آذر ۱۳۹۳ (۱۲:۱۲ب.ظ)
رئيس مدارس شيعه پاكستان: كنگره جريان‌هاي تكفيري زمينه‌ساز ارتباط علماي اسلام است رئيس مدارس شيعه پاكستان گفت: برگزاري كنگره‌هايي جهاني مانند كنگره جريان‌هاي افراطي و تكفيري از ديدگاه علماي اسلام سبب ارتباط علماي اسلام مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، رئيس مدارس شيعه پاكستان با اشاره به برگزاري كنگره جهاني جريان‌هاي افراطي و تكفيري از ديدگاه علماي اسلام اظهار كرد: اين كنگره از اهميت فراواني برخوردار است، اقدام آيت‌الله العظمي مكارم شيرازي در زمينه برگزاري اين كنگره بسيار مطلوب و پسنديده است.
وي خاطرنشان كرد: بايد با جريان تكفير كه عده‌اي را كافر قرار مي‌دهند مبارزه كرد و توجه به اين امر مهم در دوارن كنوني از اهميت زيادي برخوردار است.
حجت الاسلام و المسلمين حافظ سيد رياض حسين نجفي با اشاره به راهكار مبارزه با جريان‌هاي تكفيري گفت: بايد در نظر داشت كه مسلمانان بسيار خوب عمل مي‌كنند و با يكديگر ارتباط و رفت و آمد دارند، ولي جريان تكفير در زمينه تخريب چهره اسلام گام برمي‌دارد بنابراين مسلمانان بايد با اتحاد با آنها مبارزه كنند.
وي به وظيفه علماي اسلام و مدارس علميه در اين زمينه اشاره كرد و گفت: علما و مدارس علميه بايد طلاب را مسلمان و مومن تربيت كنند، زيرا اسلام از مسلمانان دين، ايمان و عمل مي‌خواهد.
حجت الاسلام والمسلمين نجفي با بيان اينكه جريان تكفير در حال تخريب چهره اسلام است گفت: استعمار نيز از تكفيري‌ها در زمينه اهداف خود استفاده مي‌كند ولي در اين زمينه علما بايد بيدار باشند و به روشنگري بپردازند.
وي خاطرنشان كرد: برگزاري چنين كنگره‌هايي سبب ارتباط علماي اسلام مي‌شود تا با يكديگر ارتباط داشته و در حقيقت اين كنگره زمينه‌ساز ارتباط علما با يكديگر است؛ بايد در نظر داشت اگر ارتباط علماي اسلامي قطع شود، زمينه سوء استفاده دشمن فراهم مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن