تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819674944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موافقت دولت با استمهال 3 ساله بدهي کشاورزان خسارت ديده


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ آذر ۱۳۹۳ (۹:۴۷ق.ظ)
وزير جهاد کشاورزي در مازندران اعلام کرد: موافقت دولت با استمهال 3 ساله بدهي کشاورزان خسارت ديده وزير جهاد کشاورزي از موافقت دولت با استمهال 3 ساله بدهي کشاورزان خسارت ديده از حوادث غيرمترقبه در جلسه خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج،مهندس محمود حجتي که به منظور بازديد از طرح هاي کشاورزي مازندران به اين استان سفر کرده است، دراين نشست با تشکل هاي کشاورزي مازندران،با تاکيد بر لزوم يکپارچگي زنجيره توليد براي اقتصادي شدن و ايجاد افزايش ارزش افزوده توليدات کشاورزي،اظهار داشت:همزمان با برنامه هاي افزايش توليد و بهره وري بايد مازاد توليد را در چارچوب تنظيم و توسعه بازار مديريت کرد.
به گزارش روابط عمومي وزارت جهاد کشاورزي ،حجتي در بخشي از سخنان خود با اشاره به طراحي و تشکيل صندوق هاي حمايت از توسعه سرمايه گذاري بخش کشاورزي در برنامه چهارم توسعه براي تسهيل ورود سرمايه به اين بخش،ضرورت تقويت اين صندوق ها را مورد تاکيد قرار داد.
وي سپس با اعلام اين که براي توسعه گلخانه هاي مدرن مشکل تامين اعتبار نداريم،خاطرنشان کرد:اصلاح و نوسازي باغ ها در دستور وزارت جهاد کشاورزي قرار دارد.
وزير جهاد کشاورزي تصريح کرد:در راستاي حمايت از توليد برنج داخلي براساس آخرين تصميم وزارت جهاد کشاورزي،واردات برنج به کشور ممنوع شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن