تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى بهره از ادب بيشتر طمع مى كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798323553




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروزی ایران در مذاکرات هسته ای به معنای لغو تمامی تحریمها است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پیروزی ایران در مذاکرات هسته ای به معنای لغو تمامی تحریمها است بروجرد-ایرنا- امام جمعه بروجرد گفت: پیروزی جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته ای وین، به معنای لغو تمامی تحریم ها علیه ایران است.


حجت الاسلام "حسن ترابی" در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به مراحل پایان مذاکرات هسته ای در وین افزود: سه روز از فرصت باقیمانده مذاکرات در دهمین دور میان جمهوری اسلامی و کشورهای 1+5 باقی است و سه روز دیگر ضرب الاجل تعیین شده برای رسیدن به توافق جامع هسته ای به پایان می رسد.
وی افزود: این مرحله از مذاکرات در وین حساس ترین و مهم ترین مرحله مذاکرات است و از ابتدای آن یعنی سال گذشته تا امروز جمهوری اسلامی به همه تعهداتش عمل کرده و برخی از فعالیت های هسته ای را به حالت تعلیق درآورده ولی در این مدت آمریکا و غرب کوچکترین گامی برای برداشتن تحریمهای ظالمانه علیه ملت ایران بر نداشتند بلکه در این مدت تحریمهای جدیدی علیه نظام اسلامی وضع کردند.
خطیب جمعه بروجرد اضافه کرد: هفته گذشته اوباما طی نامه ای به کنگره نمایندگان، تحریم های ظالمانه یک جانبه را به مدت یکسال دیگر تمدید کرد و اتحادیه روپا نیز چند روز گذشته چندین موسسه ایرانی از جمله دانشگاه صنعتی شریف را مشمول تحریم قرار داد.
بگفته وی غربی ها و آمریکا بنا ندارند تحریم های ظالمانه علیه ایران را لغو کنند و امروز سخن از تعلیق دو ساله برخی تحریمها به میان می آوردند حتی در اظهارات خود می گویند که تحریم ها علیه ایران به خاطر حمایت ایران از تروریسم و نقض حقوق بشر ادامه خواهد یافت .
وی تاکید کرد: اینجاست که تیم مذاکره کننده هسته ای در این روزهای باقیمانده باید محکم از حقوق ملت ایران دفاع کند، عقب نشینی نکند و بدانند که ملت ایران زیر بار زورگویی و باج خواهی آمریکا نخواهد رفت.
بگفته وی توافق جامع زمانی پذیرفته می شود که همه تحریمها اعم از شورای امنیت، اتحادیه اروپا و تحرمیهای یک جانبه امریکا لغو شود.
خجت الاسلام ترابی افزود: بدون لغو همه تحریم ها نباید توافقی صورت بگیرد و پیروزی در مذاکرات به معنای لغو همه تحریمها از سوی آمریکا و غرب است.
وی افزود: اگر بتوانیم در این مذاکرات به توافقی دست پیدا کنیم که منافع ملت ایران تامین شود ما پیروزیم در غیر این صورت باز هم ما به خاطر ایستادگی مان در برابر باج خواهی های غرب و آمریکا پیروزیم.
بگفته وی امروز افکار عمومی دنیا به خوبی می داند که جمهوری اسلامی ایران اهل تفاهم و تعامل سازنده است و اگر این مذاکرات شکست بخورد، شکست بر عهده آمریکا است و این را هم باید بدانیم گر سوم آذر ماه آمریکا و غرب حاضر نشدند حقوق ملت ایران را به رسمت بشناسند و بخوانند شیطنت کنند باید از روز چهارم آذر ماه همه فعالیتهای هسته ای به تعلیق در آمده، دوباره شروع شود و باید غنی سازی اورانیوم را در مقیاس 20 درصد از نو شروع کنیم و سایتهای هسته ای مان مثل گذشته با تمام ظرفیت کار کنند.
بگفته وی ما برای اداره و پیشرفت کشورمان نیازی به لغو تحریم ها نداریم و با تکیه بر اقتصاد مقاومتی می توانیم مثل 35 سال گذشته کشورمان را اداره کنیم زیرا بحث تحریم ها مساله تازه ای نیست و 35 سال است که این همه دستاورها در سایه تحریم ها بدست آمده لذا امیدواریم آمریکا سر عقل آمده و در برابر مواضع جمهوری اسلامی تسلیم شوند و حق ملت ایران را به رسمیت بشناسند در غیر اینصورت راه خود را پیش می رویم.
امام جمعه بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز هفته بسیج آشاره کرد و افزود: فضای این روزها با نام حماسه آفرینان بی نام و نشان و سربازان بی ادعای بسیج عطر آگین است.
وی بسیجیان را یار و یاور انقلاب در گردنه های سخت و طاقت فرسا دانست و افزود این افراد بی هیچ چشمداشتی برای اعتلای اسلام و ارمانهای انقلاب از جان و مالشان مایه گذاشتند وجانشان را برای تحقق ارزشهای دینی در طبق اخلاص قرار دادند.
حجت الاسلام ترابی افزود: بدون شک امروز و تا هر روزی که نام و نشانی از انقلاب اسلامی در تارک تاریخ می درخشد نام بسیجیان بی ادعا جلوه گری می کند و مردم و مسولان باید خود را نسبت به این بسیجیان و تفکرات بسیجی مدیون بدانند.
بگفته وی در طول 35 سال گذشته بعد از پیروی انقلاب که هر جا معبرهای نظام به بن بست می رسید بسیجیان به معجزه آفرینی و کار گشایی پرداخته و فتنه های داخلی و خارجی را در هم شکسته و نقشه های شوم و شیطانی انها را نقش بر آب می کردند.
وی افزود: قطعا در هیچ کدام از پیروزیهای انقلاب نمی توان سراغی از بسیج و سر انگشت تقدیر بسیج نیافتو بسیج حق بزرگی بر گردن نظام و ملت دارد و مسوولان کشور با قطعیت امروز به این راهکار رسیده اند که برای مواجه شدن با توطئه های خطرناک داخلی و جهانی و بین المللی که پیش روی نظام ماست هیچ راهکاری جز تداوم حرکت امیدبخش بسیج نیست و به فرموه امام تنها تفکر بسیج است که چشم طمع دشمن را از انقلاب دور می کند.
بگفته وی 35 سال است بسیج در صحنه دفاع از امام و انقلاب و آرمانهای انقلاب و ولایت در صحنه ایثارگرانه و فداکارانه حضور دارد و از امروز به بعد هم با حضور بسیج همه موانع از سر راه انقلاب برداشته خواهد شد و
تا بسیج در صحنه دفاع از انقلاب و ولایت آماده است دشمنان ملت ایران هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
خطیب جمعه بروجرد دز بخش دیگری از سخنان خود به انتصاب فرماندار جدید بروجرد اشاره و برخی از سابقه کاری و خصوصیات فرماندار جدید را مورد تقدیر قرارد داد و از زحمات سرپرست اسبق فرمانداری بروجرد تشکر کرد.
وی تاکید کرد: امیدواریم فرماندار جدید بتوانند منشا آثارو برکات خوبی در بشهر ما بوده و باید کمر همت را برای خدمت به مردم لایق و جبران عقب ماندگی های شهر و احقاق حقوق تضعیف شده مردم بروجرد ببندند.
7189/630


30/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن