تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819203335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت نام برای نصب سامانه برق خورشیدی در منازل استان یزد آغاز شد‎


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق استان یزد: ثبت نام برای نصب سامانه برق خورشیدی در منازل استان یزد آغاز شد‎ خبرگزاری پانا:مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق استان یزد از آغاز ثبت نام برای نصب سامانه فتوولتائیك ویژه منازل مسكونی استان یزد تا ششم آذر ماه سال جاری خبر داد.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۹ آبان ساعت 12:25



  به گزارش خبرگزاری پانا، مهندس محمدرضا صحتی با تشریح جزئیات ثبت نام استفاده از یارانه نصب و اجرای سامانه برق خورشیدی عنوان كرد: میزان یارانه پرداختی برای نصب این سامانه ، معادل 50 درصد كل هزینه نصب و تا سقف 45 میلیون ریال خواهد بود.

 وی استفاده از منابع گسترده  انرژی خورشیدی در یزد را حائز اهمیت برشمرد وگفت : كلیه مشتركین برق  می توانند حد اكثر تا تاریخ ششم آذرماه  93 جهت ثبت نام به واحد های خدمات مشتركین مستقر در امورهای برق محل سكونت خود مراجعه كنند.
مهندس صحتی با اشاره به محدویت اعتبارات و ظرفیت تخصیصی به استان تاكید كرد: اولویت با متقاضیان بر اساس تاریخ پرداخت وجه ثبت نام تعیین شده است.

این مقام مسئول در صنعت برق خاطرنشان كرد: این سامانه از نوع متصل به شبكه است و قادر خواهد بود حداكثر به میزان یك كیلو وات انرژی تولید نماید.

 وی در بخش دیگری از سخنانش به بهره مندی یكصدو هجده مشترك از سامانه فتوولتائیك در استان یزد اشاره داشت و یادآور شد: پیش از این در سال گذشته ، سامانه فتوولتائیك متصل به شبكه 1.5 كیلوواتی در بخش خانگی و 5 كیلوواتی  در بخش آموزشی و زیارتی  با هزینه ای افزون بر 35 هزار میلیون ریال نصب و راه اندازی شده است.

مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق استان یزد گفت : متقاضیان جهت كسب اطلاعات بیشتر و مدارك موردنیاز  در این خصوص می توانند به وب سایت شركت به آدرسwww.yed.co.ir  مراجعه نمایند.


 
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن