تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ساعتى عدالت بهتر از هفتاد سال عبادت است كه شب‏هايش به نماز و روزهايش به روزه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798484291




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرب و شتم شدید یک دانش آموز توسط سرایدار مدرسه!/تولید مشروب در کشور با بسته‌بندی دلستر/شکنجه حیوان برای کسب درآمد +تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اخبار برگزیده فضای مجازی،
ضرب و شتم شدید یک دانش آموز توسط سرایدار مدرسه!/تولید مشروب در کشور با بسته‌بندی دلستر/شکنجه حیوان برای کسب درآمد +تصاویر
شغل جدید در تهران+عکس، تاجر ایرانی در مالزی آزاد شد، نامه ‌بر ضراب به انتقال پول به آنکارا اعتراف کرد، کشف پرندگان قاچاق در لنج ناخدای ایرانی و ... از مهم ترین اخاب ربرگزیده فضای مجازی امروز است.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، هر روز شاهد توليد حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پايگاه‌های خبری هستيم كه رصد تمام اين اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نيز خارج؛ برای تسهيل در مرور اين اخبار، تلاش داريم گزيده‌ای از اخبار سياسی سال 93 را در قالب يك بسته خبری در اختيار مخاطبان قرار دهيم.

اشپیگل: ایران دنبال قاچاق از آلمان است!
به گزارش فارس، مجله تاگس اشپیگل در گزارشی جدید ایران را متهم به قاچاق تجهیزات تکنولوژیک برای ساخت تسلیحات هسته‌ای، تسلیحات شیمیایی و سیستم‌های موشکی کرده است.بنا بر این گزارش، دفتر بررسی جرائم گمرک آلمان مدعی شده است که ایران طی چند ماه اخیر در آلمان به دنبال تجهیزاتی برای تکمیل برنامه هسته‌ای خود بوده است.بنا بر گزارش تاگس اشپیگل، ایران با استفاده از شرکت‌های پیشرو تلاش کرده تا خریدهای غیرقانونی خود را پنهان کند و اضافه نموده است که ایران پیش از این نیز بارها از این شرکت‌ها و برخی از اشخاص حقیقی برای دور زدن تحریم‌های اقتصادی نیز استفاده کرده بود.این نشریه آلمانی مدعی شده است که ایران به دلیل تخطی‌های مکرر از قوانین گمرکی آلمان، ‌به خوبی با نهادهای گمرکی این کشور آشنایی دارد.

 پاداش استقلالی‌ها برای بردن دربی
به گزارش تسنیم، در حالی که بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال اعلام کرده که میزان پاداش استقلال در صورت پیروزی در دربی در مراسم افتتاحیه رستوران امیر قلعه‌نویی مشخص خواهد شد اما در جلسه روز گذشته هیئت مدیره استقلال میزان پاداش تعیین شده است.در جلسه هیئت مدیره مبلغ 50 میلیون در صورت پیروزی استقلال مقابل پرسپولیس برای کل تیم مطرح شد و به تصویب رسید. این مبلغ در حالی به تصویب رسید که اعضا پیشنهاد دادند که اگر استقلال به برتری برسد، میزان مبلغ طبق نظر امیر قلعه‌نویی بیشتر شود.دربی پایتخت ساعت 18 دوم آذر برگزار می‌شود.

نگرانی کره‌ای‌ها از اینترنت در ایران!
به گزارش فارس، عکاسان کره‌ای که برای پوشش خبری بازی فوتبال دوستانه ایران و کره جنوبی به تهران آمده اند نگرانند که در ورزشگاه آزادی مشکلی برای برق و اینترنت وجود نداشته باشد.

تولید مشروب در کشور با بسته‌بندی دلستر
به گزارش راه دانا، با توجه به ممنوعیت مشروبات الکلی طبق قوانین کشور و همچنین مضرات این نوشیدنی ها که تأثیرات منفی بسیاری بر دستگاه گوارش داشته است، می توان گفت طبیعی است این مشروبات نباید در کشور آزادانه استفاده شود.برخی در این میان با دور زدن قوانین به هر نحوی که شده به دنبال توزیع مشروبات الکلی هستند.یکی از تالارهای پذیرایی در حوالی تهران بیش از 600 لیتر مشروبات الکلی را در قالب دلستر های یک شرکت معروف بسته بندی و به مشتریان خاص خود ارائه می کرده است.خوشبختانه این مقدار از مشروبات الکلی در حال حاضر توسط عواملین ناجا، کشف  ضبط شده است.

مهمان ویژه سران گروه 20 در آغوش اوباما و پوتین+تصاویر
 به گزارش گزارش فرارو ، رهبران كشورهاي جهان پيش از آغاز نشست سران گروه 20 و آغاز مذاكرات بريزبن براي مهار بحران اقتصادي جهان، پايان بخشيدن به بحران ابولا و مهار كردن جنگ در اوكراين، يكي از مشهورترين نمادهاي استراليا را در آغوش گرفته و با آن عكس يادگاري گرفتند.سران تمامي كشورهاي حاضر در اين نشست، از باراك اوباما گرفته تا آنگلا مركل و ولاديمير پوتين، در برابر معصوميت و زيبايي كوالاي استراليايي تسليم شده و حاضر شدند با او عكس يادگاري بگيرند.حتي ولاديمير پوتين كه معمولا چهره‌اي سرد و خشن از خود به نمايش مي‌گذارد نيز پس از به آغوش گرفتن كوالا چهره‌اي خندان از خود به نمايش گذاشت. اين كوالا كه جيمبلانگ نام دارد توانست توجه تمامي سران كشورها و همسران آنها را به خود جلب كند.














ضرب و شتم شدید یک دانش آموز توسط سرایدار مدرسه!
به گزرش روزنامه خراسان، مدیر آموزش و پرورش شيروان گفت: سرايدار مدرسه اي در شيروان يکي از دانش آموزان را مورد ضرب و جرح قرار داد.خلیل چاره ساز افزود: دانش آموز مجروح به بيمارستان شيروان انتقال داده و براي انجام آزمايش هاي تکميلي به بجنورد منتقل شد.او با بيان اين که در حال حاضر دانش آموز فوق از بيمارستان ترخيص شده و طي عيادتي که کارکنان آموزش و پرورش داشتند حال عمومي وي را خوب گزارش داده اند، خاطرنشان کرد: از مسئولان مي خواهم تا اشد مجازات براي خدمتکار مدرسه در نظر گرفته شود تا درس عبرتي براي ساير کارکنان آموزش و پرورش باشد و تحت هيچ شرايطي در مدرسه دانش آموزان را تنبيه بدني نکنند.به گفته شاهدان عيني، خدمتکار مدرسه براي تنبيه دانش آموز به شدت وي را مورد ضرب و جرح قرار داد و ساير دانش آموزان نيز نتوانستند مانع زد و خورد شوند.مديرکل آموزش و پرورش خراسان شمالي از اين موضوع ابراز بي اطلاعي کرد ه و گفته است: چون پنجشنبه در استان حضور نداشتم از ماجرا بي اطلاع هستم اما اين مورد به شکل خاص پي گيري خواهد شد.

تی شرت محرمی پاشایی در بیمارستان +عکس
عکس زیر مربوط به حضور پاشایی در بیمارستان است که تی شرتی به مناسبت محرم به تن دارد.






عوارض 6 آزادراه گران شد
به گزارش مهر، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افزایش عوارض 6 آزادراه بخش خصوصی، گفت: پس از سه سال با افزایش عوارض آزادراه هایی که با مشارکت بخش خصوصی ساخته شده اند، موافقت شد.وی افزود: افزایش عوارضی این آزادراه ها متناسب با هزینه کرد ساخت و نگهداری آنها انجام شده و درصد مشخصی برای کل آزادراه ها مطرح نیست.وزیر راه و شهرسازی با تاکید براینکه افزایشی در نرخ عوارض آزادراه‌های دولت نداشتیم، بیان کرد: در سه سال گذشته نرخ عوارض آزادراه هایی که با مشارکت بخش خصوصی ساخته شده بودند، افزایش نداشت اما در سال جاری با این موضوع موافقت شده است. آزادراه‌های قم - کاشان، ساوه - همدان، قزوین -رشت، خرم آباد-پل زال، زنجان-تبریز و اهواز - بندر امام (خلیج فارس)؛ 6 آزادراهی هستند که دولت با محوریت وزارت راه و شهرسازی با افزایش نرخ عوارض آنها موافقت کرده است.

کشف پرندگان قاچاق در لنج ناخدای ایرانی
به گزارش دیده‌بان حیات وحش ایران، روز شنبه مأموران دریابانی پلیس با همکاری محیط‌بانان چابهار یک لنج ایرانی را در آب‌های دریای عمان متوقف کردند. در جریان بازرسی از این لنج ۱۴۰ پرنده شکاری شاهین و ۲۴۰ هوبره کشف و ۸ پاکستانی و ایرانی در این رابطه بازداشت شدند.  مدیرکل حفاظت محیط زیست چابهار گفت: مبدأ این محموله کشور پاکستان و مقصد آن کشورهای عربی بوده است و هم‌اکنون لنج، همه خدمه و ناخدای لنج که ایرانی و صاحبان محموله که پاکستانی هستند در بازداشت و تحت بازجویی به سر می‌برند.  «سعید محمودی» اظهار داشت: متأسفانه تعداد کمی از هوبره‌ها و شاهین‌ها به دلیل شرایط نامناسب نگهداری و حمل تلف شده‌اند اما بقیه پرندگان در حال حاضر تحویل اداره محیط زیست و تحت مراقبت و نظارت کارشناسان و محیط بانان قرار دارند. مقادیر مناسبی گوشت و مواد غذایی تهیه شده و پرندگان هم‌اکنون تحت تیمار و تغذیه توسط محیط بانان قرار دارند تا نسبت به تعیین تکلیف آنها تصمیم‌گیری و اقدام شود.  محمودی گفت: در صورت صلاحدید کارشناسان، پرندگان کشف شده پس از مدتی مراقبت و تغذیه در زیستگاه‌های طبیعی استان‌های جنوبی کشور رهاسازی خواهند شد.

نامه ‌بر ضراب به انتقال پول به آنکارا اعتراف کرد
به گزارش تسنیم پیک نامه بر رضا ضراب اعلام کرد که وی چندین بار برای تحویل پول به برخی افراد به آنکارا سفر کرده، اما به یاد نمی آورد که آن افراد چه کسانی بوده اند.محمد صدیق، پیک نامه بر رضا ضراب، تاجر ایرانی که مدتی به اتهام فساد مالی در ترکیه تحت بازداشت بود به کمیسیون مبارزه با فساد پارلمان ترکیه گفته است: «در تاریخ های اشاره شده، به ما گفته شد تا به آنکارا پول منتقل کنیم. اما من به یاد ندارم که ما این پول را به چه کسی دادیم. من پول را به آنکارا بردم.»از صدیق سوال شده است که آیا وی در تاریخ 30 اوت سال گذشته به همراه فردی به نام مراد اوزیس، 2 میلیون یورو، 2 میلیون دلار و 1.5 میلیون دلار پول را در کوله پشتی به آنکارا منتقل کرده و آن را به صالح کان کاگلایان، فرزند وزیر سابق اقتصاد ترکیه تحویل داده است یا نه.صدیق که نام اصلی اش محمد صادق رستگار شیشه گرخانه است، در پاسخ به سوال کمیسیون اعلام داشته که آنها برای تحویل پول در حدود تاریخی که اشاره شد به طبقه دهم رویال هتل آنکارا رفته اند، جایی که صالح در آنجا اقامت داشته است.

تاجر ایرانی در مالزی آزاد شد
به گزارش ایرنا، آمریکا یک تاجر ایرانی را متهم به قاچاق آنتن های نظامی به هنگ کنگ و سنگاپور کرده بود و درخواست استرداد وی را داشت، اما درخواست تجدیدنظر این ایرانی در دادگاه فدرال مالزی پذیرفته و رای به آزادی وی داده شد.امین رون، تاجر ایرانی ماه اکتبر سال 2012 در کوالالامپور بازداشت شد و دادگاه عالی مالزی پیش از این درخواست آزادی وی را رد کرده بود، اما با پذیرش درخواست تجدیدنظر این تاجر آزاد و عازم ایران شد.براساس گزارش رسانه های مالزی، دادگاه فدرال این کشور هفته گذشته پس از تشکیل چندین جلسه و بررسی دادخواست تجدیدنظر این تاجر ایرانی، درخواست دولت آمریکا برای استرداد وی را رد کرد و حکم به آزادی اش داد.

شکنجه حیوان برای کسب درآمد +تصاویر
 آشکارا رنج می‌کشد، درد را در چهره‌اش می‌بینی؟! با اینکه تمام روز نمی‌تواند لحظه‌ای دهانش را ببندد اما دیگر نفس کشیدن هم برایش سخت شده. تنها می‌تواند گاه‌ گاهی زبانش را در دهان بگرداند تا بتواند خشکی فزاینده دهان را تحمل کند.تسمه‌ها آنچنان فشار می‌آورند تا گردن بی‌حرکت نگاه داشته شود، چراکه قرار است سرش بچسبد به بدن تا وقتی که دهنه کشیده می‌شود و روی دو پا می‌ایستد، «زیباتر» به نظر برسد و کسانی که می‌خواهند سوارش شوند از تکان‌های سر به هراس نیفتند!تمام روز سواری می‌دهد اما مجالی ندارد گردنی راست کند و نیم‌نگاهی به کودکان و والدینشان که او را در محاصره قرار داده‌اند، بیندازد.باغ وحش وکیل‌آباد مشهد این اسب را چنین زین و تسمه بسته که بازدیدکنندگان سوارش شوند، دوری در محوطه بزنند و بعد از لذت بردن از سوارکاریشان، پنج هزار تومان بگذارند کف دست مسئول نگهداری‌اش.باورش سخت است که اساساً کسی بتواند با سوار شدن بر اسبی در چنین شرایط، احساس شادی کند. اصلاً مگر می‌توان به قصد لذت سوار بر آن شد و درد و رنجش را از قرار گرفتن اجباری در این شرایط ندید!غم‌انگیزتر آنجاست که مسئول نگهداری اسب، در قبال اعتراض گاه به گاه بازدیدکنندگان بگوید: «ایرادی ندارد! حیوان است! مهم نیست.»















 شغل جدید در تهران+عکس
به گزارش فرارو «نویسنده داستان برای کلیپ عروسی» عنوان شغلیست که یکی از آتلیه‌های شهر تهران برای پیدا کردن متصدی‌ای برای این شغل، آگهی‌ای در یک روزنامه منتشر کرده است.





انتهای پیام /







تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن