تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819226354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نتیجه مذاکرات هرچه باشد، ایران برنده نهایی است/ رژیم صهیونیستی اوباما و دموکرات‌ها را دور زد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کنعانی‌مقدم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
نتیجه مذاکرات هرچه باشد، ایران برنده نهایی است/ رژیم صهیونیستی اوباما و دموکرات‌ها را دور زد
یک کارشناس سیاست خارجی گفت: جمهوری اسلامی‌ایران تاکنون برنده مذاکرات بوده است، چرا که موفق شده در طی این مذاکرات طولانی و خسته کننده افکار بین‌المللی را به این سمت سوق دهد که، بهانه گیری‌هایی که تاکنون از طرف آمریکا در مسائل هسته‌ای ایران وجود داشته، توهمی بیش نبوده است.


"حسین کنعانی مقدم"در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به توافق در مذاکرات هسته‌ای و تلاش جدی مقامات ایرانی در جهت اثبات حسن نیت، گفت: جمهوری اسلامی‌ایران تاکنون برنده مذاکرات بوده است، چرا که موفق شده در طی این مذاکرات طولانی و خسته کننده افکار بین‌المللی را به این سمت سوق دهد که، بهانه گیری‌هایی که تاکنون از طرف آمریکا در مسائل هسته‌ای ایران وجود داشته، توهمی بیش نبوده است.  
 
وی اظهار داشت: ایران در مسیر مذاکره و شفاف سازی گام‌های مثبت و ارزنده ای را برداشته است و  در حال حاضر غربی‌ها هیچ بهانه‌ای برای تداوم تحریم‌ها ندارند.  
 
این کارشناس سیاست خارجی اظهار داشت: ما در این فرصت توانستیم تمام تهدیدات علیه جمهوری اسلامی ایران، چه تهدیدات اقتصادی و نظامی را با تدابیری که انجام شده است، خنثی کنیم و عملا ایران فارغ از نتیجه مذاکرات، در همین مرحله موفق بوده است.  
 
"کنعانی مقدم" تصریح کرد: اگر آمریکایی‌ها به دنبال بازی برد_ برد هستند، باید به جای آنکه خود را در مسیر نقشه‌های رژیم صهیونیستی قرار بدهند و  از منافع این رژیم حتی آن‌هایی که با منافع خودشان در تضاد هست حمایت کنند، باید در سیاست‌های خود تجدید‌نظر کنند.

وی همچنین بیان کرد: امکان دستیابی به توافق نهایی وجود دارد، اگرچه ممکن است مشروط باشد و زمانبندی‌ها برای آن شروط تعیین بکنند، اما در نهایت غربی‌ها به این نتیجه رسیدند که هیچ گزینه‌ای جز مذاکره نمی‌تواند در مسیر دستیابی به توافق قرار بگیرد و اگر گزینه‌های دیگری روی میز بگذارند مورد ظن جنگ طلبی و ایجاد مناقشه در منطقه قرار می‌گیریند.
 
این کارشناس سیاست خارجی در ادامه بیان کرد: آمریکایی‌ها تحلیل درستی از ارتباط خود با رژیم صهیونیستی ندارند، به عنوان مثال در حالی که اوباما همه تلاش خود را برای راضی نگه‌داشتن صهیونیست‌ها انجام می‌دهد، ولی عملا این لابی در انتخابات کنگره و سنا به جمهوری‌خواهان رای می‌دهد، و اوباما و دموکرات‌ها را دور می‌زند.
 
کنعانی مقدم افزود: بنابراین آمریکا برای حرکت در مسیر منافع ملی‌اش باید خط و مشی خود در ارتباط با رژیم صهیونیستی را تغییر دهد، چرا که در غیر این صورت منافع ملی این کشور به خطر می‌افتد و دموکرات‌ها دیگر جایی در افکار عمومی آمریکا نخواهند داشت که این مساله تبعاتی برای امنیت ملی این کشور ایجاد خواهد کرد.  
 
این کارشناس سیاست‌خارجی تصریح کرد: صهیونیست‌ها تلاش دارند که نگذارند هرگونه توافقی صورت گیرد، تا جایی که حتی برخلاف بحث‌هایی که مطرح می‌شود، می‌گویند توافق اگر به نفع آمریکا هم باشد نباید با ایران انجام شود، چرا که به ضرر صهیونیست‌ها است.  
 
کنعانی‌مقدم در پایان خاطر نشان کرد: به نظر می‌رسد که مردم آمریکا به این نتیجه رسیده‌اند که هر دو گروه جمهوری خواهان و دموکرات‌ها برای حفظ قدرت نیازمند لابی صهیونیست‌ها هستند، اما در صورتی که اوباما نتواند از این امتحان بزرگ خارج شود، آمریکا دچار یک شکاف سیاسی در آمریکا می‌شود که مدیریت این شکاف بر عهده صهیونیستهاست .


انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن