تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802771553




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصباحی مقدم: دولت در معرفی وزرا با مجلس رایزنی کند/ رد لایحه تنظیم مقررات مالی دولت خلاف انتظار بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: در گفت و گو با ایرنا؛ مصباحی مقدم: دولت در معرفی وزرا با مجلس رایزنی کند/ رد لایحه تنظیم مقررات مالی دولت خلاف انتظار بود تهران- ایرنا- حجت الاسلام و المسلمین «غلامرضا مصباحی مقدم» عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه «فخر الدین احمدی دانش آشتیانی» وزیر پیشنهادی علوم باید درباره سوابق خود در مجلس توضیح دهد، گفت: انتظار داریم دولت قبل از معرفی وزرای پیشنهادی، با مجلس رایزنی کند.


این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره چهارمین وزیر پیشنهادی علوم و تاثیرات رای اعتماد یا عدم اعتماد بر تعامل دولت و مجلس افزود: رابطه دولت و مجلس با رای اعتماد به یک وزیر و یا رد کردن آن مخدوش نمی شود و دامنه آن گسترده تر است.
مصباحی مقدم یادآورشد: شروع به کار دولت با استقبال مجلسی ها مواجه شد و حتی درنشست های مشترک نیزنشان دهنده این روند بودیم و انتخاب وزیر یکی از بخش های همگرایی است.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی نمایندگان معتقدند رییس جمهوری باید قبل از معرفی وزیر پیشنهادی علوم، با مجلسی ها مشورت کند، گفت: انتظارداریم قبل از اینکه وزرای پیشنهادی معرفی شوند رایزنی با رییس مجلس و نواب انجام گیرد و استمزاجی انجام شود که زمینه چطور است و اگرمثبت بود معرفی صورت گیرد.
این نماینده مجلس در عین حال گفت: نمی توان درحال حاضر وضعیت را پیش بینی کرد؛البته به محض اعلام وصول نامه معرفی وی شاهد واکنش گسترده ای مجلس بودیم که نشان می دهد با استقبال روبرو نمی شود.
مصباحی مقدم خاطر نشان کرد: باید صبر داشت تا وزیر پیشنهادی به کمیسیون ها بیاید و سوالات نمایندگان را پاسخ هد.
وی اضافه کرد: آشتیانی باید درباره سوابق خود در کمیسیون ها و در دیدار با نمایندگان پاسخ دهد که اگرپاسخ قانع کننده باشد اوضاع فرق می کند؛ اگرشفافیت نباشد و موضعگیری نسبت به فتنه مشخص نشود مجلس واکنش منفی می دهد.
مصباحی مقدم همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره دلیل رد شدن لایحه تنظیم مقررات مالی دولت در مجلس شورای اسلامی گفت: رد شدن لایحه خلاف انتظار ما بود؛ حتی از همه کمیسیون ها دعوت کرده بودیم که نماینده فرستاده و نظربدهند تا در این کمیسیون به جمع بندی برسیم.
وی افزود: هنگام رای گیری روی این مساله نیز تاکید نشد و توضیح روشنی ارائه نگردید و برخی نمایندگان توجه لازم به این لایحه را نداشتند و این رویکرد به خاطر محتوا نبود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وقتی لایحه رای نیاورد، طرحی را که پیش تر از آن تهیه کرده بودیم و درکمیسیون برنامه و بودجه رسیدگی شده بود، مجددا به میدان آوردیم و با حضورنمایندگان کمیسیون ها مورد برسی قرار گرفت و تمام موادی که دولت در لایحه خود مطرح کرده بود، در این طرح نیز وجود دارد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر اینکه این طرح می تواند خواسته دولت را تامین کند، درباره حجم و مواد آن نیز گفت: چون ازکمیسیون های مختلف روی این طرح نظر کارشناسی داده اند، حجم آن دو برابر لایحه دولت است.
وی در پاسخ به سوالی درباره مخالفت برخی نمایندگان همچون احمد توکلی با این طرح گفت: آقای توکلی به برخی بندها ایراد گرفته و با کلیات طرح موافق است.
سیام**7261**1572


25/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن