تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده ‏اى حقیقت ایمانش را کامل نمى ‏کند مگر این که در او سه خص...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820903239




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار قزوین:ایمنی راهها در طول ایام نوروز باید به سایر ماههای سال انتقال یابد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار قزوین:ایمنی راهها در طول ایام نوروز باید به سایر ماههای سال انتقال یابد قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: تمام تدابیر و تلاش هایی که در ایام نوروز برای ایمنی راههای استان بکار گرفته می شود باید برای سایر ماههای سال نیز اعمال شود.


به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین که یکشنبه به ایرنا نمابر شده است،"مرتضی روزبه" به مناسبت ایجاد دفتر جمعیت طرفداران ایمنی راههای استان قزوین تاکید کرد: با وجود تمامی تلاش های صورت گرفته در حوزه راه و بخصوص ایمنی آن و با توجه به کاهش میزان تصادفات و تلفات جاده ای طی هفت سال گذشته این استان در سفرهای نوروزی، سووال اینست که با حجم مسافرت ها و خودروها، آیا می توانیم کنترل های صورت گرفته در ایام نوروز را به سایر ماههای سال نیز انتقال دهیم؟
استاندار قزوین افزود: بدون شک تمامی مدیران دستگاههای اجرایی در حوزه راه با یکدلی و هماهنگی می توانند با اقدامات خود در کاهش تلفات و سوانح رانندگی و ارتقای ایمنی راه های استان نقش مهمی را ایفا کنند.
وی خاطرنشان کرد: در حالی که می توان در اوج سفرهای مردم در ایام نوروز شاهد کاهش 30 درصدی تصادفات و تلفات جاده ای باشیم، در سایر ماههای سال که حجم مسافرت ها کاهش می یابد نیز می توانیم این روند را دنبال کنیم.
استاندار قزوین در ادامه تاکید کرد: باید از ظرفیت های نهادهای مردمی و غیردولتی همچون انجمن جمعیت طرفداران ایمنی راه ها به منظور کاهش حوادث جاده ای استفاده کنیم.
روزبه در ادامه به برخی از مناطق حادثه خیز راههای استان قزوین اشاره کرد و گفت: از همین حالا مدیران ما در این بخش باید از پشت میز نشستن پرهیز کرده و تمام تلاش خود را در رفع این نقاط حادثه خیز بعمل آورده تا برای سفرهای نوروز امسال جاده های ایمن و امنی داشته باشیم.
627/ 614


25/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن