تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى‏خواهد خداوند او را از زبانيه (فرشتگان عذاب) نوزده‏گانه برهاند، بسم الل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803568709




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار نخست وزیر انگلیس به روسیه در ارتباط با بحران اوکراین


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: هشدار نخست وزیر انگلیس به روسیه در ارتباط با بحران اوکراین لندن – ایرنا - "دیوید کامرون" نخست وزیرانگلیس روز شنبه در حاشیه نشست گروه 20 در استرالیا ، نسبت به احتمال افزایش فشارها و تحریم ها علیه روسیه در صورت متوقف نشدن بی ثباتی در اوکراین هشدار داد.


به گزارش ایرنا، وی در گفت وگو با شبکه اسکای نیوز با اشاره به دیدارش با ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه که گفته می شود با "تنش" همراه بوده، خواستار تغییر رفتار مسکو و نیز متوقف کردن حمایت های این کشور از جدایی طلبان اوکراینی که سبب بی ثباتی در این کشور اروپای شرقی شده است، گردید.
کامرون افزود: دولت روسیه بایستی ضمن به رسمیت شناختن مشروعیت دولت منتخب اوکراین، اجازه دهد که مردم این کشور خود آینده شان را تعیین کنند.
نخست وزیر انگلیس ادامه داد: روسیه لازم است در ارتباط با بحران اوکراین به توافق ها صورت گرفته در مینسک، پاییند باشد چرا که در این غیرصورت روابط مسکو با غرب از جمله با انگلیس و آمریکا با مشکل جدی روبه روخواهد شد.
نخست وزیر دولت انگلیس همچنین در کنفرانس گروه 20 (موسوم به جی 20) که صبح روز شنبه گشایش یافت اظهار داشت: احتمال تغییر مناسبات اروپا و روسیه در صورت استمرار حضور نظامی روسیه در اوکراین وجود دارد.
کامرون گفت: در صورتی که دولت روسیه، حاکمیت ملی و ارضی اوکراین را به رسمیت شناخته و تصمیم در مورد آینده این کشور را به خودشان واگذار کند، می توان امیدوار بود که مناسبات اروپا، انگلیس و روسیه بهبود یابد.
"ولادیمیر پوتین" رییس جمهوری روسیه و "دیوید کامرون" نخست وزیر انگلیس امروز (شنبه) درحاشیه اجلاس گروه 20 در بریزبن استرالیا با یکدیگر دیدار و گفت وگو کردند.
تارنمای روزنامه دیلی تلگراف امروز ( شنبه ) در گزارشی دیدار پوتین رییس جمهوری روسیه و کامرون نخست وزیر انگلیس را "پرتنش" توصیف کرد و گفت: بدنبال این دیدار و انتقادات صریح صورت گرفته علیه روسیه بدلیل دخالتش در اوکراین، پوتین قصد دارد زودتر از موعد نشست گروه 20 را ترک کند.
به نوشته این روزنامه، بحران اوکراین و دخالت های روسیه در این بحران، محور مذاکرات 50 دقیقه ای کامرون با پوتین بوده است.
این روزنامه انگلیسی افزود: کامرون در جریان این دیدار به روسیه در ارتباط به خطر افتادن روابطش با غرب هشدار داده و گفته است بایستی به حمایت هایش از جدایی طلبان اوکراینی پایان دهد.
دیلی تلگراف افزود: براساس گزارش های منتشر شده پوتین قصد دارد در واکنش به انتقادات صورت گرفته علیه روسیه از سوی رهبران غربی، اوایل روز یکشنبه (فردا) این نشست را ترک کند.
اوکراین و متحدان غربی اش از جمله انگلیس، دولت روسیه را به ارسال تجهیزات نظامی برای جدایی طلبان شورشی درشرق این کشور متهم نموده است، اتهامی که مسکو آن را رد می کند.
پوتین رییس جمهوری روسیه نیز در حاشیه نشست 20 اظهار داشته است که تحریم های انگلیس و آمریکا، نقض قوانین بین الملل و یک اشتباه بوده است که علاوه بر روسیه، به اقتصاد جهانی آسیب خواهد رساند.
جدایی طلبان اوکراینی طرفدار روسیه از ماه آوریل 2014 با نیروهای دولت اوکراین در شرق این کشور وارد درگیری نظامی شده اند که در جریان این درگیری ها گفته می شود بیش از 4 هزار نفر کشته و شمار زیادی آواره شده اند.
اتحادیه اروپا از ماه مارس سال جاری میلادی تحریم هایی را علیه روسیه وضع کرده که در این مدت بر دامنه و شدت آنها افزوده شده است.
کشکمکش های اخیر در اوکراین موضوعی است که در کنفرانس گروه 20 مورد توجه رهبران جهانی قرار گرفته، در حالی که براساس گزارش های منتشر شده روسیه همزمان با برگزاری این کنفرانس، ناوگان های جنگی خود را به آبهای آزاد نزدیک به استرالیا، میزبان این کنفرانس اعزام کرده است.
اروپام*1* 1552**1010


24/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن