تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با اخلاق نيكو، گفتار نرم مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819264798




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ديدار شيخ حسين انصاريان با آيت‌الله هاشمي رفسنجاني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ آبان ۱۳۹۳ (۱۳:۲۶ب.ظ)
ديدار شيخ حسين انصاريان با آيت‌الله هاشمي رفسنجاني حجت‌الاسلام والمسلمين حاج شيخ حسين انصاريان به همراه فرزندان خويش و حجت‌الاسلام صابريان، مدير مؤسسه دارالعرفان با آيت‌الله هاشمي رفسنجاني ديدار کردند.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي مجمع تشخيص مصلحت نظام، در اين ديدار که در فضايي صميمي انجام شد، حجت‌الاسلام شيخ حسين انصاريان از اوضاع عزاداري‌هاي امسال و رويکرد جوانان گفت و آيت‌الله هاشمي رفسنجاني نيز با تأکيد بر تأثير حضور جوانان در روضه‌خواني‌ها، گفت: بيان واقعيت‌هاي زندگي اهل بيت(ع) براي هر انسان آزاده‌اي جذاب است.
حجت‌الاسلام انصاريان نيز با يادآوري خاطرات زمان مبارزه و جلساتي که با سخنراني‌هاي آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در منزلشان برگزار مي‌شد و تشکر از نگارش دو اثر قرآني، آن هم در سال‌هاي زندان، گفت: با توجه به عمق مسايلي که در تفسير راهنما و فرهنگ قرآن اشاره کرده‌ايد، پيشنهاد مي‌کنم که هر دو اثر به زبان‌هاي مختلف ترجمه و براي علماي اهل سنت در سراسر جهان ارسال شود.








»
تصاویر مرتبط



























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن