تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين قلب‏ها، قلبى است كه ظرفيت بيشترى براى خوبى دارد و بدترين قلب‏ها، قلبى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805111000




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمايت مجلس از راه اندازي نظام صنفي مطبوعات/ لايحه بهبود معيشت خبرنگاران ارائه شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ آبان ۱۳۹۳ (۱۶:۴۸ب.ظ)
حمايت مجلس از راه اندازي نظام صنفي مطبوعات/ لايحه بهبود معيشت خبرنگاران ارائه شود رئيس مجلس شوراي اسلامي خواستار ارائه لايحه بهبود معيشت خبرنگاران از سوي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به مجلس شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، علي لاريجاني در مراسم افتتاح بيستمين دوره نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري ها با بيان اين مطلب تصريح کرد: در حال حاضر شاهد هستيم که وضعيت معيشتي قشر خبرنگار آن طور که بايد مساعد نيست و نياز است که براي بهبود اين وضعيت برنامه ريزي شود.
وي افزود: به اين خاطر که فراهم کردن شرايط لازم براي بهبود معيشت خبرنگاران بار مالي به همراه دارد نيازمند آن هستيم که مسوولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلاميلايحه خود در اين رابطه را به مجلس ارائه دهند.
رئيس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اجرايي شدن قانون تبليغات در کشور اظهار کرد: براي آنکه رسانه ها بتوانند روي پاي خود بايستند نياز بود قوانين خاصي تدوين شود که خوشبختانه هم اکنون شاهد اين اتفاق هستيم.
لاريجاني در خصوص وضعيت لايحه نظام صنفي رسانه ها اظهار کرد: خوشبختانه شاهد هستيم که مسوولان دولت يازدهم پيگيري هاي لازم در خصوص لايحه نظام صنفي رسانه ها را در دستور کار قرار داده اند و من نيز اعلام مي کنم که مجلس شوراي اسلامي حمايت هاي لازم از اين لايحه را خواهد کرد.
وي ادامه داد: در صورتي که لايحه راه اندازي نظام صنفي به مجلس شوراي اسلامي ارائه شود، از حمايت هاي ما همراه خواهد شد.
رئيس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به انتخاب شعار آزادي مسوولانه براي نمايشگاه بيستم مطبوعات و خبرگزاري ها اذعان کرد: بايد شرايطي فراهم شود که اصحاب رسانه بتوانند خود آزادي مسوولانه را رعايت کنند.
وي افزود: در همه کشورها و مجامع مرزهايي براي آزادي وجود دارد و اين موضوع خاص کشور ما نيست.
لاريجاني بخش اعظم مشکلات کشور را مربوط به مسائل مرتبط به امنيت اجتماعي دانست و بيان کرد: بخش اعظمي از مشکلات کشور مرتبط با موضوع امنيت اجتماعي است و بايد به اين مساله اشاره شود که مقوله امنيتي اجتماعي کم اهميت تر از مباحث سياسي و بين الملل نيست.
وي خواستار پرداختن بيشتر رسانه ها به موضوع امنيت اجتماعي در جامعه شد و خاطرنشان کرد: درخواست من از اصحاب رسانه اين است که در کنار پرداختن به موضوعاتي همانند مذاکرات هسته اي و حوادث اتفاق افتاده در کشورهايي همانند عراق به مباحث مرتبط با امنيت اجتماعي نيز بپردازند.
رئيس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به موضوع تحريم ها و وضعيت کشور در آينده نزديک اظهار کرد: شرايط فعلي کشور از پيچيدگي هاي اقتصادي زيادي برخوردار است و برخي از اين پيچيدگي ها نيز مرتبط با مديريت هاي ناصحيح و برخي ديگر به دليل تحريم هاي اخير است.
وي افزود: در شرايط فعلي اقتصاد کشور دچار بيماري است و شاهد هستيم که مسوولان دولت يازدهم برنامه هاي مختلفي را براي کنترل اين وضعيت و بهبود آن داشته اند.
لاريجاني نشاط جامعه را در گرو کارآفريني دانست و گفت: در شرايط کنوني نشاط جامعه با افزايش کارآفريني مهيا مي شود و انتظار ما اين است که رسانه ها به موضوع کارآفريني بيش از پيش بپردازند.
لاريجاني با بيان اين که ايران نه به دنبال سلاح هسته اي است و نه حاضر است خارج از قوانين بين الملل موضوعات مرتبط با مباحث سياسي را دنبال کند افزود: خوشبختانه شاهد هستيم که مسوولان وزارت امور خارجه با تدبير کافي در مذاکرات با گروه 1+5 حضور پيدا مي کنند و اگر در آينده نزديک مذاکرات ما نتايج مثبتي را داشته باشد مي توانيم شاهد بهبود وضعيت کشور باشيم.
رئيس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به کمک هاي ايران به کشورهايي همانند عراق و سوريه براي مقابله با گروه داعش اذعان کرد: آن زمان که هنوز گروه ائتلاف تشکيل نشده بود جمهوري اسلامي ايران براي کنترل وضعيت منطقه کمک هايي را به کشور سوريه و عراق ارائه کرد و اين کمک ها نيز براي آن است که گروه داعش نتواند ضرري را به کشور وارد کند.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن