تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819807530




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار آژانس جاسوسی استرالیا در خصوص حملات سایبری در زمان برگزاری اجلاس جی 20


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: هشدار آژانس جاسوسی استرالیا در خصوص حملات سایبری در زمان برگزاری اجلاس "جی 20" کوالالامپور - ایرنا - یک آژانس جاسوسی فوق سری استرالیا به تجار این کشور در خصوص موجی از حملات سایبری هنگام برگزاری اجلاس سران "جی 20" در بریزین هشدار داد.


به گزارش ایرنا، شانزدهمین اجلاس سران جی 20 قرار است 15 و 16 نوامبر (24 و 25 آبان 93) در برزین استرالیا برگزار شود.
شبکه خبری "ای.بی.سی" استرالیا روز جمعه اعلام کرد مدیریت سیگنال های استرالیا در هفته های اخیر و در آستانه اجلاس سران "جی 20" توصیه های خود را برای جلوگیری از حملات سایبری افزایش داده است.
آژانس اطلاعاتی مستقر در کانبرا هشدار داد از آنجا که استرالیا ریاست گروه "جی 20" را بر عهده دارد شبکه های این کشور هدف حملات سایبری و جاسوسی قرار می گیرند.
"کرست" شورایی در خصوص امنیت اطلاعاتی و سایبری در استرالیا اعلام کرد گروه های معترض شبکه آنلاین را به عنوان گزینه آسان تر به منظور حملات سایبری انتخاب می کنند.
"گرک راد" سخنگوی این شورا گفت که به دلیل حضور تعداد زیادی از افراد در شبکه ها نشست گروه جی 20 هدف ضعیفی برای هکرها و حملات سایبری است.
وی از احتمال ورود هکرها برای غیرفعال کردن چراغ های راهنمایی و رانندگی در استرالیا در این روزها خبر داد و اعلام کرد فهرستی از راهکارها برای افزایش امنیت در مقابل حملات سایبری در دوران برگزاری اجلاس جی 20 ارایه شده است.
این مقام شورای امنیت اطلاعاتی و سایبری استرالیا همچنین در خصوص استفاده از فلش مموری های اهدایی به دلیل احتمال دزدیده شده اطلاعات با نرم افزارهای مخرب درون آن ها هشدار داد.
وی هکرهای تحریم شده از سوی دولت، جاسوسان تجاری و سازمان های فعال مثل گروه های ناشناس را سه گروهی معرفی کرد که می توانند حملات سایبری در دوران برگزاری اجلاس سران جی 20 را برنامه ریزی کنند.
"گرک راد" چین و روسیه را مظنونان نخست حملات سایبری دانست.
استرالیا امسال ریاست دوره ای "جی 20" یا 20 کشور بزرگ اقتصادی را بر عهده دارد که در مجموع 85 درصد اقتصاد جهان را در اختیار دارند.
کانبرا اکنون اهداف بلندپروازانه ای را مطرح می کند و می خواهد همه قدرت های بزرگ تلاش کنند اقتصاد جهانی بیشتر از آنچه پیش بینی شده بود، رشد کند.
آمریکا، اتحادیه اروپا، انگلیس، فرانسه، ایتالیا، آلمان، ژاپن، چین، عربستان، روسیه، استرالیا، اندونزی ، برزیل، ترکیه، کانادا، آرژانتین، کره جنوبی، هند، آفریقای جنوبی و مکزیک اعضای این گروه هستند و سران این کشورها قرار است در برزین گردهمایی بزرگی را برگزار کنند.
آساق**1611


16/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن