تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805625644




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزارت ارتباطات نمي خواهد در بخش آي تي و فضاي مجازي تصدي گري کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ آبان ۱۳۹۳ (۱۵:۲۳ب.ظ)
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات: وزارت ارتباطات نمي خواهد در بخش آي تي و فضاي مجازي تصدي گري کند سفر رئيس جمهور به آذربايجان براي امضا 10 تفاهم دو جانبه بر سر مسائل اقتصادي، استفاده از رودخانه مرزي و ساير مباحث در هفته آينده انجام مي گيرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، محمو واعظي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات تنها وزيري بود که طي يک ماه اخير براي دومين در جلسه هيات دولت حاضر شد و ابتدا در خصوص سفر رئيس جمهور به آذربايجان گفت: اين سفر طي هفته آينده صوت مي پذيرد و رئيس جمهور علاوه بر ملاقات هاي دو جانبه تقريبا 10سند همکاري را که طي فردا و پس فردا با حضور اينجانب در باکو با طرف آذربايجاني تنظيم مي شود را به امضا خواهد رساند.
وي با اشاره به دلايل حضور ئيس جمهور در آذربايجان اظهارکرد: موضوعات مهمي نظير خريد برق، استفاده از رودخانه هاي مرزي، مسائل در رابطه با گاز و انرژي، گردشگري و همچنين افزايش حجم فعلي تجارت از 500ميليون دلار مهمترين برنامه هاي دولت است؛ ضمن آنکه رئيس جمهور در مجلس اين کشور نيز به سخنراني مي پردازد.
وي درباره حضور اعضاي اتاق بازرگاني نيز گفت: در اين سفر علاوه بر تجار تهران، با استانداران و اتاق هاي بازرگاني شهرهاي ديگر آن ناحيه صحبت هايي شده است که اين فعالان اقتصادي در اين سفر حضور داشته باشند.

شبکه هاي اجتماعي و فيلتر
وزير ارتباطات و فناوري در اين باره اظهارکرد: همانطور که بارها اعلام کرده ايم دولت بنا ندارد که شبکه هاي اجتماعي را که مي توان در چارچوب قانوني از آن استفاده کرد را مسدود سازد؛ اما کاربران نيز بايد براي استفاده هاي مجاز را از اين شبکه هاي اجتماعي انجام دهند.
وي گفت: اما راه اندازي چنين شبکه هاي اجتماعي بدست دانشجويان کشور انجام شد که تاکنون با استقبال مناسبي نيز از سوي مردم قرار گرفته است.

تشکيل شوراي عالي روابط مجازي
واعظي در خصوص تشکيل جلسه اين شورا در ارتباط با انبوه پيامک ها تصريح کرد: در هفته گذشته اين موضوع مورد بحث قرار گرفت و اعضاي شورا نظارت خود را به صورت کلي بيان کردند و در جلسه آينده بايد بر روي جزئيات بيشتر اين موضوع به بحث و تبادل نظر بپردازيم.

شبکه ملي اطلاعات
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در اين باره نيز گفت: اين بحث حدود 10سال است که مطرح است و دولت نيز اين موضوع را در اولويت خود قرار داده است و انشاالله در 2 سال آينده دولت، بايد اين شبکه نيز اجرايي شود؛ مدل مفهومي اين شبکه تصويب شده است که بايد با مساعدت نوبخت و تامين بودجه بخشي از اين شبکه امسال انجام شود ضمن آنکه شهر قم نيز به عنوان پايلوت اجرايي اين طرح انتخاب شده است.

حضور بخش خصوصي
وي درباره ورود بخش خصوصي به عرصه مخابرات کشور گفت: بخش فناوري اطلاعات و مخابرات با توجه به هزينه هاي بالا در بخش زير ساخت ها، براي ورود هيچ بخش خصوصي در کشور مقرون به صرفه نيست و تمامي ساخت زيرساخت هاي مخابراتي در کشور بر عهده وزارتخانه است.
وي تاکيد کرد: اما بخش خصوصي بايد در حوزه آي تي و حوزه مجازي بيشتر سرمايه گذاري کند و نقش پررنگ تري را داشته باشد ؛ وزارتخانه هب هيچ عنوان قصد ندارد که در اين بخش وارد شود و بحث تصدي گري را داشته باشد.

انتخابات ميان دوره اي آمريکا
واعظي که مسئوليت ديپلماتيک را در کارنامه خود دارد دررابطه تاثير حضور جمهوري خواهان بر روند مذاکرات کشور اظهارکرد: نبايد حضور جمهوري خواهان معناي جناحي داشته باشد و اصل مذاکرات پايبندي به اصول مذاکرات است؛ نمايندگان کنگره از ابتداي ژانويه به سنا مي روند و مذاکرات ما سوم آذر ماه است که اين دو تاريخ متفاوت است و شايد بارديگر اين گفت و گوها تمديد شود که دولت آمريکا نشان داده است که از نفوذ بالايي در کنگره برخرود دار است.

ارزيابي از مذاکرات 1+5
وي تاکيد کرد: اين مذاکرات يکي از پيچيده ترين و سخت ترين پرونده ها و مذاکرات پس از انقلاب اسلامي است و اين موضوع حتي از قطع نامه 598 نيز پيچيده تر شده است.
وي گفت: تيم مذاکره کننده، هوشمندي به خرج داده است و مهم ترين هدف حفظ منافع ملي با حمايت و نظرات رهبري درخصوص مذاکرات است که بايد به صورت گام به گام پيش برود.
وي افزود: اين تيم مذاکره کننده آنچه که مربوط به منافع ملي کشور و خط قرمزها را به خوبي انجام داده است.
واعظي به مذاکرات مسقط نيز اشاره داشت و خاطرنشان کرد: اين مذاکرات نيز جزو مذاکراتي است که کشور در راستاي يک ام به جلو انجام مي دهد و تنها هدف آن پيشرفت در سطح مذاکرات با 1+5 است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن