تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801626015




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاتالونیا همه پرسی استقلال برگزار می‌کند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: کاتالونیا همه پرسی استقلال برگزار می‌کند
سخنگوی دولت کاتالونیا امروز سه شنبه تاکید کرد که کاتالونیا همه پرسی غیر رسمی استقلال را علی رغم مخالفت دادگاه قانون اساسی اسپانیا برگزار خواهد کرد.
کد خبر: ۴۴۶۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۷ - 04 November 2014


سخنگوی دولت کاتالونیا امروز سه شنبه تاکید کرد که کاتالونیا همه پرسی غیر رسمی استقلال را علی رغم مخالفت دادگاه قانون اساسی اسپانیا برگزار خواهد کرد.


به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از ریانوستی، در حالی که دادگاه قانون اساسی اسپانیا با درخواست دولت مادرید برای مخالفت با برگزاری همه پرسی استقلال کاتالونیا موافقت کرده و برگزاری این همه پرسی را غیر قانونی اعلام نموده ولی دولت کاتالونیا قصد دارد این همه پرسی را برگزار کند.


بر اساس این گزارش فرانسیس هومس سخنگوی دولت کاتالونیا در کنفرانس خبری تاکید کرد که "همه چیز برای برگزاری همه پرسی 9 نوامبر (18 آبان) آماده است. ما این همه پرسی را برگزار می کنیم تا به شهروندان خود حق آزادی بیان را بدهیم."


وی افزود: دولت کاتالونیا بحث های بیشتری را برای حمایت از موضع خود با دادگاه قانون اساسی اسپانیا مطرح خواهد کرد و شکایت دیگری را علیه تلاش های دولت مادرید برای محدود کردن حق شهروندان در مشارکت در آینده منطقه ارائه خواهد کرد.


دولت اسپانیا قصد دارد تا با هر تلاشی از سوی دولت کاتالونیا برای استقلال مخالفت کند. کاتالونیا یک منطقه ثروتمند در شمال شرق اسپانیا است که زبان و فرهنگ خاص خود را دارد. بحران اقتصادی اسپانیا موجب تشدید تحرکات مردم این منطقه برای استقلال از این کشور در ده سال گذشته شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن