تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804821141




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش می‌دهد بازگشت غرورآفرین کاروان معلولان کرمانی از مسابقات اینچئون


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش می‌دهد
بازگشت غرورآفرین کاروان معلولان کرمانی از مسابقات اینچئون
کاروان ورزشکاران جانباز و معلول کرمانی اعزام به مسابقات پاراآسیایی اینچئون پس از درخشش غرورآفرین در این مسابقات وارد کرمان شد.

خبرگزاری فارس: بازگشت غرورآفرین کاروان معلولان کرمانی از مسابقات اینچئون



به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مدال‌آوران، مربیان و افتخارآفرینان کرمانی در مسابقات پارآسیایی دقایقی پیش در فرودگاه کرمان مورد استقبال مسئولان و جامعه ورزش استان قرار گرفتند. دوره هفدهم بازی‌های آسیایی از 28 شهریور ماه امسال در 36 رشته مختلف ورزشی به میزبانی اینچئون کره آغاز شد و کاروان ورزشی ایران 282 ورزشکار را برای شرکت در 22 رشته این رقابت‌ها اعزام کرد. در این میان درخشش و کسب موفقیت‌های ارزشمند مدال‌آوران و قهرمانان جانباز و معلول ایرانی در قالب کاروان ورزشی غدیر بیش از همه مایه مباهات و غرورآفرینی ملت ایران شد که با شعار «توکل خالصانه، میثاق با رهبر و ولایت، و رقابت جوانمردانه» در مسابقات پارآسیایی 2014 اینچئون حاضر شده بودند. رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در تقدیر از این کاروان طی پیامی فرمودند: «از موفقیت‌های افتخارآمیز شما عزیزان بسیار خرسند شدم، عزم و همت جوانان در همه عرصه‌ها چنین دستاوردهای با ارزشی را به همراه دارد، به یکایک شما عزیزان سلام می‌فرستم، ارتباط قلبی با معنویات را قدر بدانید». ملی‌پوشان ایرانی کاروان غدیر با کسب 120 مدال شامل 37 مدال طلا، 52 نقره و 31 برنز موفق به کسب عنوان چهارمی این رقابت‌ها شدند و تیم‌های چین، کره جنوبی و ژاپن بر جایگاه‌های اول تا سوم  نشستند. این در حالی بود که تیم ملی کشورمان با کسب یک مدال طلای دیگر می‌توانست جایگاه سوم را تصاحب کند اما مانند دور قبل مسابقات پاراآسیایی گوانگجو رده چهارم را از آن خود کرد؛ در آن دور ایران با 80 مدال شامل 27 طلا، 24 نقره و 29 برنز در رده چهارم قرار گرفته بود. محمود محمودی‌نیا مدیرکل ورزش و جوانان کرمان و مدیران ورزشی و جامعه ورزش کرمان صبح امروز در فرودگاه کرمان به استقبال کاروان ورزشکاران جانباز و معلول کرمانی رفتند. پیمان نصیری دونده طلا و برنزی کرمان پیمان نصیری دونده نام‌آشنا و افتخارآفرین کرمانی موفق به کسب مدال طلای مسابقات پارآسیایی در ماده ١٥٠٠ شد و این مدال را به سردار سلیمانی تقدیم کرد؛ وی در ماده دوی 400 متر کلاس T20 نیز مدال برنز را به دست آورد.

نصیری موفق شد در ماده 1500 متر کلاس T20 رکورد چهار دقیقه و 29 هزارم ثانیه و در ماده 400 متر زمان 52 ثانیه و 88 صدم ثانیه را در کارنامه خود ثبت کند. زهرا نعمتی کماندار طلا و برنزی کرمان زهرا نعمتی بانوی کماندار کرمانی در مسابقات پاراآسیایی اینچئون موفق به کسب مدال طلا و برنز برای کاروان تیم ملی تیر و کمان جمهوری اسلامی ایران شد.

تیم ملی تیر و کمان ایران در این رقابت‌ها چهار نشان طلا به دست آورد که 2 طلای آن را زهرا نعمتی کسب کرد. صادق رحیمی فوتبالیست طلایی نابینایان صادق رحیمی ورزشکار کرمانی عضو تیم ملی فوتبال پنج نفره نابینایان در رده نخست مسابقات پاراآسیایی اینچئون قرار گرفت و موفق به کسب مدال طلا شد. بتول جعفریان والیبالست نقره‌‌ای کرمان بتول جعفریان ورزشکار کرمانی عضو تیم ملی والیبال بانوان نشسته نیز با کسب مدال نقره در مسابقات پاراآسیایی اینچئون به همراه کمک مربی کرمانی این تیم مریم ایرانمنش به کرمان بازگشت. تیم والیبال نشسته بانوان ایران با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل حریف قدرتمند چینی موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی بازی‌های پاراآسیایی شدند.

این تیم توانست با درخشش در مسابقات پاراآسیایی اینچئون کره مجوز حضور در مسابقات پاراالمپیک ریو در سال 2016 را کسب کند. منصور پورمیرزایی وزنه‌بردار نقره‌ای کرمان منصور پورمیرزایی وزنه‌بردار کرمانی به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های دسته فوق سنگین مسابقات پاراآسیایی اینچئون مدال نقره را به خود اختصاص داد.

سمیه عباس‌پور چهارمین کماندار سمیه عباسپور دیگر کماندار کرمانی عضو تیم ملی کشورمان علاوه بر کسب مدال تیمی طلای میکس کامپوند با پذیرش شکست مقابل حریف کره‌ای عنوان چهارمی در کامپوند انفرادی بازی‌های پاراآسیایی اینچئون را هم به دست آورد.

به گزارش فارس، مراسم تقدیر و تجلیل از این افتخارآفرین به زودی در استان کرمان برگزار می‌شود. =============== گزارش از عباس آقاملایی =============== انتهای پیام/80011/م40

93/08/05 - 10:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن