تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798422294




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتباط دادن بورسیه‌ها به استیضاح وزیر علوم بیانگر نادیده گرفتن حق نظارتی مجلس است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: جمیری در نطق میان‌دستور:
ارتباط دادن بورسیه‌ها به استیضاح وزیر علوم بیانگر نادیده گرفتن حق نظارتی مجلس است
نماینده مردم بوشهر گفت: ارتباط دادن چند باره استیضاح وزیر علوم به موضوع بورسیه‌ها نشان‌دهنده عدم پذیرش حق نظارتی مجلس است.


به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر در مجلس در جلسه علنی امروز چهارشنبه سی مهر در نطق میان دستور خود ضمن عرض تسلیت رحلت حضرت آیت‌الله مهدی‌کنی اظهار داشت: عزت امروز امت اسلام نتیجه تاسی از ملت شهید پرور ایران اسلامی است که خود تربیت یافته مکتب حسین (ع) و حاملان پیام عاشورایی هستند که "هیهات من الذله" آنها خواب را از چشم استکبار جهانی گرفته است.
 
وی افزود: بر همین مبنا است که همگان به ویژه دولتمردان وظیفه دارند بر ترویج فرهنگی دینی و پرهیز تغییر زاویه دید و غرب گرایان را سر لوحه کار خود قرار دهند و بدانند که حفظ روحیه انقلابی و عاشورایی در گرو بکار گیری مدیرانی است که فرهنگ عاشورایی با خون پوست و گوشت آنها آمیخته باشد و این مهم جز با  گزینش دقیق مدیران صاحب صلاحیت و پرهیز از سیاست زدگی ممکن  نخواهد بود.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس  تاکید کرد: در همین راستا رئیس جمهور باید قول خود را مبنی بر اینکه ستادهای تبلیغاتی دخالتی در تصمیماتش نخواهد داشت عمل کند چرا که صداقت در گفتار و رفتار ضروری ترین امر برای متولیان امور به ویژه معتمدین و منتخبین مردم است.
 
جمیری با بیان اینکه  مهم‌ترین موضوع بعد از ترویج فرهنگ دینی توجه به معیشت مردم است اظهار داشت: کنترل تورم، خروج از رکورد با تاکید بر اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال با استفاده از فرصت‌های مادی و معنوی در این راستا قرار می‌گیرد و تنها راه برای بیرون رفت از مشکلات، ثبات قدم بر اجرای قوانین الهی به عنوان مشخصه حکومت دینی و پرهیز از مدیریت سلیقه‌ای در دوره‌های مختلف ریاست جمهوری است که این مهم با تبعیت محض از ولی صالح الهی که امروز در وجود مقام معظم رهبری ممکن خواهد بود.
 
وی در ادامه در تذکری به رئیس جمهور گفت: حضور آمریکا در منطقه به بهانه برخورد با گروه تروریستی داعش که دست پرورده پلیدش برای تکمیل ماموریت ناتوان آنها و تحکیم استکبار جهانی است متاسفانه با همراهی برخی کشورهای منطقه و حمایت مالی آنها و پذیرش عواملشان از جمله حکم اعدام شیخ النمر است که مصداق بارز تصمیم ذلیلانه در برابر استکبار و تقابل با اسلام  و مسلمین است و عواقب خطرناکی برای ذلت پذیران خواهد داشت.
 
عضو کمیسیون انرژی تاکید کرد: اظهار نظر رئیس جمهور و ارتباط دادن چند باره استیضاح وزیر علوم با موضوع بورسیه‌ها نشان از عدم پذیرش حق نظارت بر مجلس و تداعی کننده ایجاد فشار به مجلس در فضای عمومی جهت جلوگیری از انجام وظایف قانونی مجلس است و این امر از حقوق دان بعید است.
 
این نماینده مجلس افزود: البته نمایندگان این پیام را دریافت کردند و در انجام تکالیف خود اصرار بیشتری خواهند داشت و از حق مردم دفاع خواهند کرد،  خوب است رئیس جمهور بجای پرداختن به مباحث مذکور  به دغدغه‌های اساسی مردم توجه کنند.
 
جمیری تصریح کرد: متاسفانه علی رغم اعتبار مصوب  سال 92 و تاکید ایشان مردم دو روستای حلیله و بندر گاه در جوار نیروگاه اتمی بوشهر در سختی به سر می‌برند و کمترین قدمی که موجب امید آنها باشد برداشته نشده است.
 
نماینده مردم بوشهر در مجلس با تاکید بر اینکه غیر منطقی ترین کار دولت منع ارتقای شهر چغادک به بخش به بهانه غیر قابل توجیه بودن لایحه جدید تقسیمات کشوری است گفت:لاینحل‌ترین  مشکل عدیده این منطقه مشکل زیست محیطی است که ناشی از فقر مدیریت است و ای کاش ابتکار در کنار حمایت جدی از حیوانات از مردم مظلوم و متدین این شهر حمایت می‌کرد و گزارشی از وضعیت تاسف بار محیط زیست آنجا تهیه و به دولت ارائه می‌کرد.

جمیری خاطرنشان کرد: از دولت می‌خواهیم که هر چه سریعتر معضلات محله جنوبی این منطقه را پیگیری کند و با اصلاح طرح‌های ارائه شده در پروانه کسب کار و با ارائه خدمات آب و برق با همکاری سازمان انرژی اتمی و راه و شهر سازی گامی در جهت حل بحران این منطقه بردارد.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن