تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):پشیمانی از گناه برای توبه کافی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798712616




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیانات رهبر انقلاب در دیدار با دست‌اندرکاران کنگره ملی شهدای نجف آباد


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



بیانات رهبر انقلاب در دیدار با دست‌اندرکاران کنگره ملی شهدای نجف آباد
صبح امروز (سه‌شنبه ۲۹ مهر ماه) متن بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره‌ی ملی سرداران و ۲۵۰۰ شهید شهرستان نجف‌آباد که در تاریخ ۱۳۹۲/۴/۱۰ برگزار شده بود، در این کنگره منتشر شد.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش جام نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، صبح امروز (سه‌شنبه ۲۹ مهر ماه) متن بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره‌ی ملی سرداران و ۲۵۰۰ شهید شهرستان نجف‌آباد که در تاریخ ۱۳۹۲/۴/۱۰ برگزار شده بود، در این کنگره منتشر شد.  
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار، نجف‌آباد را یکی از پیش‌روترین شهرستان‌ها در استقبال از نهضت حضرت امام خمینی رحمه‌الله خواندند و با اشاره به حضور یکپارچه مردم مؤمن و معتقد این شهر در صحنه‌های مبارزه برای پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین دفاع مقدس هشت‌ساله، تأکید کردند: شهر نجف‌آباد هم به لحاظ مذهبی و هم به لحاظ انقلابی برجستگی دارد و بدون تردید این شهر یکی از قله‌های برجسته‌ی جهاد است.  
رهبر انقلاب با تجلیل از احیاء و بزرگداشت خوب و هوشمندانه‌ی یاد شهدای گرانقدر نجف‌آباد، به یکی از بازدیدهای خود در دوران دفاع مقدس از لشکر هشت نجف در خوزستان نیز اشاره کردند و آمادگی، روحیه‌ی بسیار بالا و نظم و ترتیب رزمندگان این لشکر را کم‌نظیر خواندند.  
متن بیانات این دیدار را در ادامه می خوانید:   بسم ‌الله ‌الرّحمن ‌الرّحیم ‌
شهر نجف ‌آباد، هم از لحاظ مذهبى، هم از لحاظ انقلابى، انصافاً یک شهر برجسته است؛ همان ‌طور که اشاره کردند، (۱) از زمان شیخ بهایى و بعد، همین ‌طور علماى بزرگى از نجف ‌آباد برخاستند - مرحوم آمیرزا محمّد نجف ‌آبادى، مرحوم آسیّد على نجف ‌آبادى؛ بزرگانى بودند که هم در نجف ‌آباد ساکن بودند، هم در اصفهان مرکز تجمّع طلّاب و علما و مانند اینها بودند - و بعد هم وقتى به نهضت اسلامى منتهى شد، انصافاً نجف ‌آباد یکى از پیشروترینِ شهرستانها بود؛ کمتر جایى را ما سراغ داریم که مثل نجف ‌آباد از نهضت امام (رضوان اللَّه علیه) استقبال کرده باشند؛ که البتّه عمده ‌اش به برکت مرحوم آقاى منتظرى بود. ایشان خب شاگرد امام و علاقه ‌مند به امام و ارادتمند به امام و معتقد به مبارزه و به انقلاب بودند؛ لذا در نجف ‌آباد - همان زمان، پیش از انقلاب، من نجف ‌آباد رفتم، اوضاع نجف ‌آباد را دیدم - با اینکه تبلیغات ضدّ مذهبى هم هست و از جاهاى مختلف، مذاهب باطل و غیره فعّالند، لکن حقیقتاً یک مجموعه ‌ى مردم یکپارچه ‌ى مؤمن و معتقد به انقلاب و علاقه ‌مند به انقلاب [بودند]؛ بعد هم که انقلاب پیروز شد همین ‌جور. این لشگر هشت نجف که آقایان اسم آوردند، یکى از لشگرهاى قَدَر در میدانهاى دفاع هشت ‌ساله بود و خود مرحوم شهید کاظمى (رضوان اللَّه تعالى علیه) واقعاً یکى از آن فرماندهان برجسته بود. بنده در همان دوران جنگ رفتم خوزستان به مرکز لشگر نجف، [از] آنجا بازدید کردم؛ چیزهایى در آنجا دیدم که در کمتر لشگرى آدم میتوانست آنها را مشاهده کند: آمادگى ‌ها از یک سو، روحیّه ‌ى خیلى بالا از یک سو، و نظم و ترتیب؛ نظم و ترتیبى که من در آن لشگر دیدم، در کمتر جایى انسان آن را مشاهده میکرد. خب شهداى برجسته ‌اى هم دارد که جناب آقاى حسناتى ذکر کردند؛ دانشجو و دانش ‌آموز و معلّم و روحانى و شخصیّتهاى سیاسى و مانند اینها. (۲) انصافاً برجستگى خاصّى دارد؛ واقعاً یکى از قلّه ‌هاى برجسته ‌ى جهاد، بدون تردید نجف ‌آباد است.  
امیدواریم ان ‌شاءاللَّه خداى متعال به آن مردم عزیز اجر بدهد؛ شهدایشان را ان ‌شاءاللَّه خداى متعال با پیغمبر محشور کند؛ خانواده ‌هایشان را سرافراز و سربلند بدارد؛ و این گردهمایى بزرگى را هم که شما در این شهر دارید انجام میدهید، ان ‌شاءاللَّه منشأ آثار و برکات خیرى قرار بدهد. سلام ما را هم، هم آقاى حسناتى به مردم عزیز نجف ‌آباد - در واقع به یک معنا همشهرى ‌هاى خود ما؛ جدّ ما مرحوم آقاى آسیّد هاشم نجف ‌آبادى هم خب نجف ‌آبادى ‌اند دیگر، ما از این طریق یک اتّصالى هم به نجف ‌آباد پیدا میکنیم - برسانند، و همچنین سردار سلیمانى ‌مان هم سلام ما را به بچّه ‌هاى سپاه و بسیج و اینها ان ‌شاءاللَّه ابلاغ کنند. ان ‌شاءاللَّه موفّق باشید.  
۱) عضو شوراى اجرایى کنگره ‌
۲) اشاره ‌ى عضو شوراى اجرایى کنگره به وجود ۷۰۰ دانش ‌آموز شهید، ۷۰ معلّم شهید، ۲۰۰ پاسدار شهید، ۲۴۰ جهادگر شهید، ۱۱۰ طلبه شهید، شهید منتظرى، شهید آیت، شهید کاظمى، شهید صالحى، شهید یزدانى و ... در میان شهداى نجف ‌آباد.
**این کنگره با هدف معرفى بیشتر نجف ‌آباد و قدردانى از خانواده ‌هاى شهدا و آشنایىِ دست ‌اندرکاران آینده ‌ى نظام اسلامى با فرهنگ ایثار و شهادت، برگزار می‌شود.
**در این دیدار دبیر کنگره فهرست فعّالیّتهاى انجام شده، شامل: جمع ‌آورى آثار شهدا و اسناد دفاع مقدّس و تهیّه ‌ى تاریخ شفاهى لشگر هشت نجف اشرف به ‌عنوان مستندات دفاع مقدّس براى تولیدات فرهنگى و هنرى و آثار داستانى، برنامه ‌ریزى براى تولید و چاپ چهل عنوان کتاب تا پیش از گشایش کنگره، برنامه ‌ریزى براى تولید اوّلین بخش تاریخ شفاهى لشگر هشت نجف اشرف همزمان با گشایش کنگره و ادامه ‌ى آن، ساخت یادمان شهدا در ورودى گلستان شهداى نجف ‌آباد، تهیّه ‌ى تمثال همه ‌ى شهدا براى نصب در معابر شهر، سرکشى به خانواده ‌هاى شهدا و هدیه ‌ى یک اثر هنرىِ مزیّن به تمثال شهید خانواده به آنها، برگزارى یادواره ‌هاى قشرى و صنفى و رسته ‌اى، برگزارى گردهمایى بزرگ رزمندگان لشگر، برگزارى مسابقات و جشنواره ‌هاى ورزشى، شبیه ‌سازى عملیات کربلاى پنج همزمان با گشایش کنگره، ساخت حسینیّه ‌ى حضرت فاطمه ‌ى زهرا (س) براى برگزارى کنگره، برنامه ‌ریزى براى تحقیق و پژوهش در زمینه ‌ى فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه ‌هاى نجف ‌آباد، را بیان کرد.     101    




۲۹/۰۷/۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن