تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819256320




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم تقدير از زحمات كاركنان امور مالي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ مهر ۱۳۹۳ (۲۳:۴۲ب.ظ)
مراسم تقدير از زحمات كاركنان امور مالي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان تهران طي مراسمي از زحمات كاركنان امور مالي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان تهران تقدير بعمل آمد.
به گزارش خبرگزاري موج، طي مراسمي از زحمات كاركنان امور مالي و ذي حساب اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان تهران تقدير بعمل آمد.
در اين مراسم حميدرضا شهركي ثانوي، مدير كل اداره حمل و نقل و پايانه هاي استان تهران، با اشاره به وجود نيروهاي كارآمد، كارشناس و متخصص در واحدهاي مالي اداره حمل ونقل استان تهران، اهداء لوح تقدير از سوي مديركل امور مالي و منابع سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي را به پاس تلاش هاي بي شائبه و به روز رساني امور؛ بويژه تهيه و تنظيم صورت هاي مالي سال 1392 را نشان دهنده اهتمام مجموعه كاركنان سختكوش و صديق اين حوزه در استان برشمرد.
شهركي ثانوي با تقديم لوح سپاس به تعدادي از کارکنان امور مالي، تشکر صميمانه خود را از مجموعه مالي ابراز داشت و خاطر نشان کرد، با همدلي هر چه بيشتر همکاران در حوزه امور مالي خواهيم توانست با رضايتمندي اين مسووليت خطير را به سر منزل مقصود برسانيم.
در لوح تقديري که به همين مناسبت صادر شده آمده است: بدين وسيله از تلاش هاي و زحمات صادقانه جنابعالي دريغي در تهيه صورت هاي مالي سال 1392که همکاران اداره امور مالي و ذيحسابي آن استان در جهت پيشبرد اهداف سازمان بعمل آورده اند، صميمانه تقدير و تشکر مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن