واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: اتاق آروم... Hamed 15 تير 1389, 22:47سلام ناقابله 3ds max 2009 Vray 1.5 sp 2 demo PS cs 4 Time Render for any one :2h ممنون علي علي HSN_MAYA 15 تير 1389, 23:28آفرین. خیلی زیبا شده. از سبک کارت خوشم میاد. ولی تو رندرهای روز به نظرم کار رو زیادی بلور کردی. ولی در کل ترکوندی. موفق باشید.:rose: hamidreza_22 16 تير 1389, 01:14خوبه ولی میتونه بهترم بشه Ultra 3D 16 تير 1389, 03:05متریال هات خیلی خوبه یک مشکل داره که چراغات تو رندر روز روشن هست ولی نور اون احساس نمی شه ... برای چراع ها هم از light mtl استفاده کردی که چه تو رندر شب و چه روز کار رو تابلو می کنه ( البته مال شب باز بهتره) از گیاه ها هم خیلی از نزدیک رندر نگیر ... Low poly هستن Hamed 16 تير 1389, 07:45آره خودمم مي خواستم اي ن لامپارو خاموش كنم توي رندر صبح اما گفتم تاثير نور محيطي روز شايد زيبا طرش كنه... در مورد گياه هم ممنون كه گفتي و خودم هم ميدونستم من اين مدل گياه تو خونه دارم و تقريبا لبه هاش به همين تيزي نقريبا... علي علي hmv-ray 16 تير 1389, 09:26کار خوبی شده خسته نباشی به نظرم رفله کف یکم اگه بیشتر بشه و light mtl هار اگه شدتشونو کمتر کنی ویه بک گراند مناسب و چیدمان بهتر کار قشنگتری میشه موفق باشی. FATEMEH 16 تير 1389, 09:29سلام خسته نباشید از سمت راست رندر دومی از همه طبیعی تر شده در مورد مدلسازی کار توضیحی ندادی بعضی نورهای ناخواسته تو بعضی جاهای کار باعث شدن طبیعی بودنشو از دست بده و یه نکته هم در مورد تکسچر چوب که فکر میکنم کمی کیفیتش کمه این یه کار سفارشی بوده ؟ behrad_mouse 16 تير 1389, 11:18سلام تبریک میگم کارای روزت عالی شده بر عکس کارای شب من رو روز نقد میکنم افکت Difusse Glow عالی پرداخته شده مترال کف عالی قلیان عالی میزان نور عالی ولی: در پرداخت سایه ها احتیاج به اصلاح هست وقتی نور طوری زاویه دار اومده باشه که تا انتهای اتاق حتی رو دیوار افتاده این سایه هرگز نمیتونه در تمام فواصل از جسم ایجاد کننده سایه،سایه هایی با درجه تیز یا شارپ بودن یک اندازه داشته باشه معمولا در فواصل دور تر از جسم یاسه ها blur و مالیده تر میشن و مرز سایه و نیم سایه بوجود میاد مگر در نور تقریبا عمود که سایه ها شارپ هستند این عکس رو ببین شماره 1:اون یعنی وصل نیستن به هم؟ شماره 2:دراور رو هوا رفته شماره3:مبل رو هوا رفته شماره 4: یه پایه میخواد میخ صاف رفته تو دیوار( یه پایه رو دیوار) متریال دراور رو با کمی رفلکت و فرسنال پخته تر کن کاری که ارزش نقد رو داره رو اینقدر ریز میشم توش کار تو ارزشش رو داشت عالییییی بود Farrokh 16 تير 1389, 12:52سلام بزرگترین مشکل رندر روز صفر نبودن پارامتر بایاس ئه نورتون هست که سایه هاتون رو از جسم فاصله داده ضمنا کارهاتون واقعا به ادیت فوتوشاپی نیازمنده (یعنی حیفه که ادیت نکنید کارتون رو و به رندر خام اکتفا کنید ) در ضمن توی روز لامپ روشن هست ولی تاثیرش روی دیوار قابل مشاهده نیست رندر شب نیازمند بک گراند هست که متاسفانه نداره در رندر شب شاخ و برگ ها جلوی دوربین اومدند ولی DOF وجود نداره توی رندر روز یه مقداری اطراف نوری که روی زمین افتاده بهتره glow اضافه بشه موفق باشید Hamed 16 تير 1389, 12:52به سفارش يه آقاي در شمال كشور ويك اتاق نشيمنه دمه دستي نه بيشتر واما اشكالات گرفته شده درسته و عالي ديده شده و من انقدر سرم شلوغ بود كه ديگه وقت اديت اينارو نداشتم ولي ممنون از ريز بينيت علي علي سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 314]