محبوبترینها
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
سیگنال در ترید چیست؟ بررسی انواع سیگنال در ترید
بهترین هدیه تولد برای متولدین زمستان: هدیههای کاربردی برای روزهای سرد
در خرید پارچه برزنتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1827941711
شبیه سای معماری موزه هنر اصلاح شده ( باسپاس از دوستان) -
واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: موزه هنر اصلاح شده ( باسپاس از دوستان) *farshid* 20 تير 1389, 12:58سلام دوستان عزیز:rose: این کار اصلاح شده ی رندر قبلی هستش که گذاشته بودم امیدوارم خوب شده باشه سعی کردم ایراد هایی که به کار وارد بود رو برطرف کنم 3ds max 2011 64bit vray sp5 photoimpact چمن vray proxy+vr scatter مه zdepth+ph impact درخت ها و پرسوناژ ها هم تو پوست پروداکشن اضافه شدن.:rose: 30min 20 تير 1389, 13:15من از یک چیزی که خیلی خوشم اومد تکستچر ساختمان وسطی هستش ( دوست دارم بگم دژ ! :wink: ) . محیط رو خیلی دوست دارم کلا از زمانی که Reasident Evil 3 رو بازی کردم این محیط ها رو دوست دارم !!!! یک احساس خاصی داره . اما ایرادی که خیلی به چشم میاد به نظرم PostProduction هستش که به نظرم ضعیف کار شده ! نمیدونم اگر میخواستی مه رو نشون بدی لزومی نداشته که شفافیت اون آدم ها رو کم کنی ! در مورد درخت ها هم بلور دیده میشه که به نظرم مفهوم خاصی نمیتونه داشته باشه . اما اگر اینها رو کنار بزاریم به نظرم خیلی خوبست ! موفق باشید . *farshid* 20 تير 1389, 13:50من از یک چیزی که خیلی خوشم اومد تکستچر ساختمان وسطی هستش ( دوست دارم بگم دژ ! :wink: ) . محیط رو خیلی دوست دارم کلا از زمانی که Reasident Evil 3 رو بازی کردم این محیط ها رو دوست دارم !!!! یک احساس خاصی داره . اما ایرادی که خیلی به چشم میاد به نظرم PostProduction هستش که به نظرم ضعیف کار شده ! نمیدونم اگر میخواستی مه رو نشون بدی لزومی نداشته که شفافیت اون آدم ها رو کم کنی ! در مورد درخت ها هم بلور دیده میشه که به نظرم مفهوم خاصی نمیتونه داشته باشه . اما اگر اینها رو کنار بزاریم به نظرم خیلی خوبست ! موفق باشید . resident 3 تو شهر بود. منظورت res4 احتمالا. :wink: خوشحالم که از محیط کار خوشت اومده. در مورد درختها حق داری. البته میخواستم با یه ذره موشن بلور حس حرکت در اثر باد رو القا کنه که ظاهرا جواب نداده. در مورد آدم ها هم حق داری ... ولی اگه شفافتر از این میشدن خیلی به چشم میومدن. ممنون از نقد خوبی که انجام دادی. تکسچر دژ هم قابل شمارو نداره... بیشترین وقت رو همون تکسچرینگ اون قسمت به خودش اختصاص داد. 30min 20 تير 1389, 13:57تکسچر دژ هم قابل شمارو نداره... بیشترین وقت رو همون تکسچرینگ اون قسمت به خودش اختصاص داد. تعارف اومد نیومد داره سریع تکستچر رو بده بیاد ! :wink: به نظرم علتش که خوب شده هم همینه که وقت گذاشته شده روش . راستی در مورد Motion blur که گفتی یه پیشنهادی هم دارم در اون مورد : معمولا برای نشان دادن حرکات سریع در Mattepainting استفاده میشه و برای اون پرندگان خیلی خوب جواب میده و نتیجه زیبایی داره که بیننده باهاش ارتباط برقرار میکنه . اما در مورد درخت چون هیچ وقت حرکتش اینقدر سریع نیست پس فکر نمیکنم همونطور که گفتی مناسب باشه . در مورد آدم ها هم Opacity نباید کم بشه بلکه باید روش clouds یا Brushing سفید و با شفافیت کم اعمال باشه . نمیدونم امروز چرا اینقدر حرف میزنم ! :wink: خوش باشید . *farshid* 20 تير 1389, 14:05تعارف اومد نیومد داره سریع تکستچر رو بده بیاد ! :wink: به نظرم علتش که خوب شده هم همینه که وقت گذاشته شده روش . راستی در مورد Motion blur که گفتی یه پیشنهادی هم دارم در اون مورد : معمولا برای نشان دادن حرکات سریع در Mattepainting استفاده میشه و برای اون پرندگان خیلی خوب جواب میده و نتیجه زیبایی داره که بیننده باهاش ارتباط برقرار میکنه . اما در مورد درخت چون هیچ وقت حرکتش اینقدر سریع نیست پس فکر نمیکنم همونطور که گفتی مناسب باشه . در مورد آدم ها هم Opacity نباید کم بشه بلکه باید روش clouds یا Brushing سفید و با شفافیت کم اعمال باشه . نمیدونم امروز چرا اینقدر حرف میزنم ! :wink: خوش باشید . اینم تکسچر:wink: البته خیلی دیگه کثیف کاری شده :sad: Farrokh 20 تير 1389, 14:26من با نظرات سیمین بند به بند موافقم نظرات خودمو هم که گفته بودم اگه ممکنه اون تکسچر شره ی آب رو به صورت خام بده چون خیلی خوشکله ضمنا چرا یه تاپیک توی بخش wip باز نمی کنی؟ اگه باز کنی تاپیک هاتو با هم ادغام می کنم که یه انسجام خوبی هم داشته باشه موفق باشی *farshid* 20 تير 1389, 15:42من با نظرات سیمین بند به بند موافقم نظرات خودمو هم که گفته بودم اگه ممکنه اون تکسچر شره ی آب رو به صورت خام بده چون خیلی خوشکله ضمنا چرا یه تاپیک توی بخش wip باز نمی کنی؟ اگه باز کنی تاپیک هاتو با هم ادغام می کنم که یه انسجام خوبی هم داشته باشه موفق باشی سلام فرخ جان ممنون از نظراتی که دادی... مثل همیشه عالی بودن:rose: بخش زیپ چیچیه؟ :shock: اینم تکسچر خام خدمت دوستان عزیز hamidreza_22 20 تير 1389, 16:24ایول تکسچر :green: Farrokh 20 تير 1389, 17:40بخش زیپ چیچیه؟ wip مخفف عبارت work in progress هست و بخش wip بخشی هست مثل گالری سه بعدی که شما می تونید توی اون یه پروژه رو شروع کنید و به مرور زمان پیش ببرید (یعنی همین کاری که شما دارید می کنید ) اینم آدرسش : گالری كارهاي در حال انجام يا WIP () موفق باشید *farshid* 20 تير 1389, 21:31wip مخفف عبارت work in progress هست و بخش wip بخشی هست مثل گالری سه بعدی که شما می تونید توی اون یه پروژه رو شروع کنید و به مرور زمان پیش ببرید (یعنی همین کاری که شما دارید می کنید ) اینم آدرسش : گالری كارهاي در حال انجام يا WIP () موفق باشید خیلیییییییییییییییی ممنون حتما این کارو میکنم. در ضمن سعی میکنم یه رندر با جزییات بالاتر معماری هم انجام بدم حتما میذارم تو بخش wip بازم ممنون:rose: FATEMEH 21 تير 1389, 17:53سلام من راستش کار قبلی تو بیشتر خوشم اومد چون یجورایی وهم انگیز ناک تر بود و در همون حد هم یه کار قشنگ و کامل بود البته سلیقه ایه امیدوارم موفق باشی *farshid* 21 تير 1389, 18:33سلام من راستش کار قبلی تو بیشتر خوشم اومد چون یجورایی وهم انگیز ناک تر بود و در همون حد هم یه کار قشنگ و کامل بود البته سلیقه ایه امیدوارم موفق باشی راست میگی قبلیه خوف انگیزناکترتر بود فکر کنم دو دلیل عمده داره که این جوری شده: - بار دوم تمیز تر رندر گرفتم. - زاویه دوربین رو تغییر دادم ( اغراق کمتری تو پرسپکتیو دیده میشه) در ضمن تو رندر دوم کلاغ ها با آرامش بیشتری پرواز میکنن.:green: GsGraphic 22 تير 1389, 01:00خوب شده دوستانم كه همه ي مسائلو گفتن خسته نباشي:rose: ehsanmf 28 تير 1389, 16:13کار عالی ایه ... همونطور که بقیه هم گفتن ،مهمترین نقطه قوت کار تکسچرشه - درخت ها هم خیلی به کار میان واقعآ ترکیب جالبیه ... :paint: از اون بالا کفترم که میاد ... دستش درد نکنه :-? اما پرسوناژها بنظرم مناسب کار نیست - هرچند که خودت گفتی میخوای یه کار سورئال دربیاری ... فقط یه سوال - من موندم از بازشوی وسط کار چرا اینقدر نور میاد بیرون ؟! پشتش بازه !!؟ اگه اینطوره پس چرا پشت ورودی ساختمون( که تقریبآ زیر اونه) کاملآ تاریکه ؟؟؟ ehsanmf 28 تير 1389, 16:28محل سکونت : پشت دریاها !! :-? این یعنی کجا اونوقت ؟! اونور آب ؟ خارج ؟!!! :shock: *farshid* 28 تير 1389, 17:24:wink:سلام خیلیییی ممنون از نظراتی که دادی ورودی ساختمون اونجا نیست:sad:( یعنی اینقدر ورودیش تعریف نشدس که بعضی ها اونجارو ورودی تشخیص میدن) ورودی سمت راست رندر بین دو تا حجم اصلی هستش. در ضمن من به صورت رندم میخواستم اون بازشو ها رو تاریک و روشن کنم که بازشوی وسطی از شانس بدش قرعه تاریک به نامش در اومد:) ممنون از نقدت خیلی عمییییق و ریشه ای کار رو به چالش کشیدی :wink: :rose: AREF 02 مرداد 1389, 08:47سلام.خوبی؟ نقاط قوت: 1-ایده قشنگ راجع به فضای سورئال که البته خیلی خامه و باید کلی رو رنگ نور کار بشه. 2-تکسچرینگ استثنایی 3-کار قشنگ روی آدمها( تو نقد بررسی می کنیم!) 4-منم یاد Resident Evil 4 که فکر کنم 15 باری تمومش کردم افتادم.خیلی حال داد! انتقاد: قبل از شروع نقد بپردازیم که اصلا سورئال چیه... یعنی هر کاری 1 ذره خاص باشه ما می تونیم روش اسم سورئال رو بزاریم؟! تعریف سورئال: بیان واقعیت به طور افراطی. وقتی ما 1 چیز عجیب توی 1 تصویر می بینیم شاید از نظر ما عجیب باشه اما از دید نقاش درسته.چون دنیا رو اونطور میبینه. اصلی ترین اصل این مکتب اینه که چیزی از عمق وجود و تفکر آدم میاد و چیزی بنام تقلید مفهومی نداره. پس به همه دوستان میگم.هر کاری خاصی چون 1 ذره از واقعیت دوره سورئال نیست. اگه نظر من رو بخوای راجع این کار اصلا سورئال محسوب نمیشه.1 روز ابری فقط همین! 1- اگه نظر من باشه برای سورئال کردن این کار اول بیاد براش موضوع درست کرد.مثل خیر و شر.، خیلی کنتراست کار پایئنه. ببین برای چنین عکسی باید با کنتراست بالا باشه.درخشش خیره کننده یه سری از نقاط خیس کار - نوری از لای ابر میاد و افکتی لنز فلیر برای خورشید که از لای ابر 1 مقداریش پیدا باشه - قطرات بارون اما نه بارون معمولی مثلا بارون خون :shock: یا بارون آلوده... اگه ظلمتش خیلی زیاد باشه می تونی یه آدم نیمه جون:green: که دستشو با با یه تبر قطع کردن و چسبوندن تن دیوار :lol:در حالی که ازش خون میریزه توی آبی که داری و یه قسمتش قرمز بشه و کلی جسد که روی هم مثل تل شده!! :cry: به جای اون پرنده ها چندتا کرکس بزار که هر کدوم 1 آدم ، دست ، پا ... چیزی توی دهنشون یا پاهاشون باشه که نماد ظلمت باشه.اون نور از لای ابر بخواد این ظلمت رو از بین ببره.:neutral: فضای کار تو این چیزها رو میطلبه تا سورئال بشه.نه این که 2 آدم چتر دستشونه و دارن توی هوای بدون بارون قدم میزنن و از تکسچر های کثیف لذت می برن. من به شخصه دلم پاره میشه توی این فضای Resident Evil قدم بزنم.چون اینقدر توی خواب هام زامبیها دنبالم می کنن و من مثل ماتریکس از دستشون در میرم دیگه توی بیداری عمرا وارد چنین فضایی بشم.:cry: :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol::lol::lol::lol::lol::lol: 2- درختها خیلی خوب شدن و به کار اون ظلمت رو دادن! کلیت کار بی نظیر شده .اما باید توی WIP باشه.این کارهایی که گفتم رو انجام بده.! :rose: *farshid* 02 مرداد 1389, 10:03بابا راضی به این همه خون و خونریزی نبودیم.:shock: ایده های خوب و تکاندهنده ای داری. اگه اینارو انجام بدم میشه rsidnt evil 6 ولی این پایان ناممه آخه:) تو هم مثل من علاقمند سورئال خشن هستی پس.:green: بارون خون منو یاد یه فیلم انداخت که اسمش یادم نیست. دست قطع شده یاد و خاطره دکستر مورگان رو زنده کرد.(dexter سریاله حتما ببین) طالع نحس هم یه همچین حسی داشت. در مورد نقدهای تکنیکی هم بهت حق میدم. کنتراست کار کمه و بیشتر به خاطر فضای مه آلود اینجوری شده. در مورد سورئال هم نظرتو قبول دارم ولی همین که نورپردازی کار غیر معمول و غیر واقعیه یه نوعی سورئال میشه تلقیش کرد. در واقع یه چیزی بین رئال و سورئال شده. البته رابطه پرسوناژ ها هم یه حس تعلیق ایجاد میکنه . یا رنگ صورتی چتر بین این فضای مرده و تکرنگ میتونه یه حسی رو بر انگیزه. (البته برداشت به عهده مخاطبه و من زیاد روده درازی نمیکنم:wink:) الان دارم روی اسکیسی که تو کنکور ارشد زدم کار میکنم. اون رو هم میذارم تا نظرات خوبتو ببینم. ممنون از اینکه وقت گذاشتی و نقد خوب و کارشناسانه ای نوشتی.:rose: ماچ ماچ سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 417]
صفحات پیشنهادی
شبیه سای معماری موزه هنر اصلاح شده ( باسپاس از دوستان) -
شبیه سای معماری موزه هنر اصلاح شده ( باسپاس از دوستان) --موزه هنر اصلاح شده ( باسپاس از دوستان) *farshid* 20 تير 1389, 12:58سلام دوستان عزیز:rose: این کار اصلاح ...
شبیه سای معماری موزه هنر اصلاح شده ( باسپاس از دوستان) --موزه هنر اصلاح شده ( باسپاس از دوستان) *farshid* 20 تير 1389, 12:58سلام دوستان عزیز:rose: این کار اصلاح ...
شبیه سای معماری موزه یا گورستان فرهنگ و هنر! -
شبیه سای معماری موزه یا گورستان فرهنگ و هنر! --موزه یا ... 17 تير 1389, 10:39خیلی خوب شده . نکاتی که ..... شبیه سای معماری موزه هنر اصلاح شده ( باسپاس از دوستان) - ...
شبیه سای معماری موزه یا گورستان فرهنگ و هنر! --موزه یا ... 17 تير 1389, 10:39خیلی خوب شده . نکاتی که ..... شبیه سای معماری موزه هنر اصلاح شده ( باسپاس از دوستان) - ...
آموزش ساخت تصوير تكه تكه شده -
آموزش ساخت تصوير تكه تكه شده --آموزش ساخت تصوير تكه تكه شده MohammadGh 14 تير 1389, ... شبیه سای معماری موزه هنر اصلاح شده ( باسپاس از دوستان) - ...
آموزش ساخت تصوير تكه تكه شده --آموزش ساخت تصوير تكه تكه شده MohammadGh 14 تير 1389, ... شبیه سای معماری موزه هنر اصلاح شده ( باسپاس از دوستان) - ...
راهنمایی در ایجاد سایه برای عکس دوربر شده -
از بین بردن محدودیت 4 گیگی استفاده از رم در ویندوزهای 7 و ویستای 32 بیتی - · شبیه سای معماری موزه هنر اصلاح شده ( باسپاس از دوستان) -. . مطالب پیشین ...
از بین بردن محدودیت 4 گیگی استفاده از رم در ویندوزهای 7 و ویستای 32 بیتی - · شبیه سای معماری موزه هنر اصلاح شده ( باسپاس از دوستان) -. . مطالب پیشین ...
سوال درباب Sitemap -
سوال درباب Sitemap masoudraimi 19 تير 1389, 14:52سلام من مدیر یک سایت هستم ، چگونه می توانم چنین ... شبیه سای معماری موزه هنر اصلاح شده ( باسپاس از دوستان) - ...
سوال درباب Sitemap masoudraimi 19 تير 1389, 14:52سلام من مدیر یک سایت هستم ، چگونه می توانم چنین ... شبیه سای معماری موزه هنر اصلاح شده ( باسپاس از دوستان) - ...
دیدن پروفایل در یاهو -
شبیه سای معماری موزه هنر اصلاح شده ( باسپاس از دوستان) - · از بین بردن محدودیت 4 گیگی استفاده از رم در ویندوزهای 7 و ویستای 32 بیتی - · نمونه کارای برتر ...
شبیه سای معماری موزه هنر اصلاح شده ( باسپاس از دوستان) - · از بین بردن محدودیت 4 گیگی استفاده از رم در ویندوزهای 7 و ویستای 32 بیتی - · نمونه کارای برتر ...
نمونه کارای برتر مجیدآنلاین -
شبیه سای معماری موزه هنر اصلاح شده ( باسپاس از دوستان) - · درخواست آموزش درست کردن ژورنال لباس - · [سوال] جست جو در فایل وشتاری خاص - · مشکل تمام شدن پاراگراف ...
شبیه سای معماری موزه هنر اصلاح شده ( باسپاس از دوستان) - · درخواست آموزش درست کردن ژورنال لباس - · [سوال] جست جو در فایل وشتاری خاص - · مشکل تمام شدن پاراگراف ...
[سوال] جست جو در فایل وشتاری خاص -
شبیه سای معماری موزه هنر اصلاح شده ( باسپاس از دوستان) - · از بین بردن محدودیت 4 گیگی استفاده از رم در ویندوزهای 7 و ویستای 32 بیتی - · نمونه کارای برتر ...
شبیه سای معماری موزه هنر اصلاح شده ( باسپاس از دوستان) - · از بین بردن محدودیت 4 گیگی استفاده از رم در ویندوزهای 7 و ویستای 32 بیتی - · نمونه کارای برتر ...
لرزش سایه ها در انیمیشن -
شبیه سای معماری موزه هنر اصلاح شده ( باسپاس از دوستان) - · درخواست آموزش درست کردن ژورنال لباس -. . مطالب پیشین. راهنمایی در ایجاد سایه برای عکس دوربر شده - ...
شبیه سای معماری موزه هنر اصلاح شده ( باسپاس از دوستان) - · درخواست آموزش درست کردن ژورنال لباس -. . مطالب پیشین. راهنمایی در ایجاد سایه برای عکس دوربر شده - ...
مشکل تمام شدن پاراگراف در سطر اول در فتوشاپ نسخه me -
شبیه سای معماری موزه هنر اصلاح شده ( باسپاس از دوستان) - · از بین بردن محدودیت 4 گیگی استفاده از رم در ویندوزهای 7 و ویستای 32 بیتی - · نمونه کارای برتر ...
شبیه سای معماری موزه هنر اصلاح شده ( باسپاس از دوستان) - · از بین بردن محدودیت 4 گیگی استفاده از رم در ویندوزهای 7 و ویستای 32 بیتی - · نمونه کارای برتر ...
-
گوناگون
پربازدیدترینها