تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798435131




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قدردانی مردم خاش از بیانات وحدت آفرین رهبر معظم انقلاب


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: قدردانی مردم خاش از بیانات وحدت آفرین رهبر معظم انقلاب خاش-ایرنا- اقشار مختلف مردم شیعه و سنی شهرستان خاش از بیانات زیبا، پر معنا، دلسوزانه و وحدت آفرین رهبر معظم انقلاب در خجسته عید سعید غدیر در دیدار با قشرهای مختلف مردم، قدردانی کردند.


شماری از قشرهای مختلف مردم خاش با تقدیر از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب خواستار اجرای این فرمایشات از سوی عموم مسلمانان شدند.
محمود کرد یکی از شهروندان خاش به خبرنگار ایرنا گفت: رهبر معظم انقلاب همواره مسلمانان را به وحدت و انسجام دعوت می کنند و دلسوز اسلام و مسلمانان هستند.
محمد نارویی شهروند دیگر خاشی بیان کرد: علما و اندیشمندان جهان اسلام با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری به اتحاد و همدلی مسلمانان کمک کنند و جهان اسلام را برای ایستادگی در مقابل دشمنان آگاه سازند.
وی افزود: چنانچه تمامی مسلمانان جهان از این رهنمون ها بهره گیرند بطور قطع پیروز و سربلند خواهند شد.

امام جمعه شهرستان خاش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تقدیر از بیانات وحدت آفرین رهبر معظم انقلاب بیان کرد: سیاست اصلی مستکبران عالم، ایجاد اختلاف میان فرق اسلامی بویژه شیعه و سنی است.
حجت الاسلام محمدحسین میری افزود: به تعبیر زیبای رهبر معظم انقلاب، بروز اختلاف میان مسلمانان، طبعاً باعث می شود همت، نیرو و انگیزه های آنان صرف دعواهای داخلی شود و به دشمنان بزرگ و اصلی خود توجهی نکنند و این، همان هدفی است که استعمار و استکبار، برای آن، برنامه ریزی کرده اند.
وی اظهار داشت: تلاش برای حفظ وحدت و شناخت از توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان باید مورد توجه همگان باشد.
وی تصریح کرد: وحدت و انسجام امت اسلامی تنها راه خنثی سازی توطئه ها و نقشه های پلید دشمنان است.

امام جمعه مسجد جامع توحیدیه اهل سنت خاش اظهار داشت: رهنمودهای مقام معظم رهبری همواره راهگشا ،نقشه راه، هدایتگر و کلیدی مهم برای رفع مشکلات بوده است.

مولوی محمد علی شهنوازی افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب بیان فرمودند؛ آمریکا، صهیونیزم و «متخصص کهنه کار تفرقه انگیزی یعنی دولت خبیث انگلیس»، پس از پیروزی انقلاب، تلاشهای خود را برای اختلاف انگیزی و انحراف اذهان شیعه و سنی از دشمنان اصلی به درگیریهای داخلی، به شدت افزایش داده اند.
وی گفت: بروز جریان تکفیری در عراق، سوریه و برخی کشورهای دیگر، حاصل برنامه ریزی مستکبران برای ایجاد اختلاف در میان مسلمانان به شمار می آید.
وی شناخت از اهداف دشمنان را برای هر فرد مسلمان مهم دانست و بیان کرد: دشمنان برای اجرای برنامه ها و اهداف شومشان اقدام به تشکیل گروههای تروریستی و حمایت همه جانبه از آنها کرده اند.
وی تصریح کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب؛ دشمنان گروههای القاعده و داعش را برای تفرقه انگیزی و "مقابله با جمهوری اسلامی و حرکت بیداری اسلامی" ایجاد کردند اما اکنون دامن خودشان را گرفته است.

نماینده مردم شهرستان خاش در مجلس شورای اسلامی نیز گفت:رهبر معظم انقلاب با هوشمندی و تدبیر امت اسلام را از وجود خطرات و تهدیدات دشمنان آگاه می سازند.
حمید رضا پشنگ بیان کرد: جمهوری اسلامی و ملت ایران به وجود با برکت رهبری افتخار می کند، زیرا ایشان در هر لحظه و شرایط سخت و دشوار با رهنمودهای کلیدی توانسته اند،گره های کور را به آسانی باز کنند.
وی با مهم برشمردن تقویت وحدت در میان جوامع اسلامی و بشری افزود: به طور حتم و یقین حرکت های بیداری اسلامی با داشتن رهبری واحد به نتیجه دلخواه می رسند.
وی با اشاره به اینکه تاکنون امت اسلامی از دشمنی واحد ضربه خورده است، تاکید کرد: چنانچه رهبر معظم انقلاب بیان فرمودند؛هرکسی به اسلام پایبند است و حاکمیت قرآن را قبول دارد چه شیعه باشد چه سنی، باید آگاه باشد که سیاستهای امریکایی – صهیونیستی، دشمن واقعی و اصلی اسلام و مسلمانان است.
وی گفت: مراقبت و پرهیز کامل از تحریک احساسات فرق دیگر وظیفه مهم همه مسلمانان است.
به گزارش ایرنا، مقام معظم رهبری در خجسته عید سعید غدیر در دیدار با قشرهای مختلف مردم بیان فرمودند؛ شیعه و سنی بدانند هر اقدام یا حرفی از جمله توهین به مقدسات یکدیگر، باعث حساسیت برانگیزی و آتش افروزی می شود و این قطعاً به سود دشمن مشترک همه مسلمانان است. به تعبیر زیبای رهبری معظم انقلاب هرکسی و هر اقدامی که موجب تحریک احساسات طرف مقابل و اختلاف شیعه و سنی شود، به «امریکا، انگلیس خبیث و صهیونیزم» یعنی بوجود آورندگان جریان جاهل، متحجر و وابسته تکفیری کمک می کند. آنچه وظیفه ی مسلمانان است - چه مسلمان شیعه، چه مسلمان سنّی - این است که با تحریک احساسات یکدیگر، به دشمن کمک نکنند؛ شیعه باید بداند که اگر چنانچه اختلاف و دعوا و حسّاسیّت برانگیزیِ میان شیعه و سنّی تحریک بشود، دشمن مشترک، دشمن اصلی، سود خواهد برد، نباید اجازه بدهد؛ سنّی هم همین جور. طرفین باید مراقب باشند، احساسات یکدیگر را تحریک نکنند، به مقدّسات یکدیگر اهانت نکنند، دعوای بین طایفه های مسلمان و گروه های مسلمان و به طور خاص بین شیعه و سنّی را - که مورد علاقه ی دشمنان اسلام است - آتش افروزی نکنند؛ این را همه باید متوجّه باشند. اگر کسی در این زمینه اقدامی بکند که موجب تحریک احساسات طرف مقابل است و موجب ایجاد دشمنی است، یقین بداند به آمریکا دارد کمک میکند، به انگلیس خبیث دارد کمک میکند، به صهیونیسم دارد کمک میکند؛ به همان کسانی کمک میکند که داعش و القاعده و امثال اینها را به وجود می آورند و جریان تکفیر را به راه می اندازند برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنّی. امروز اتّحاد اسلامی، برادری اسلامی، همبستگی اسلامی، یکی از لازم ترین و واجب ترین وظایف همه ی جوامع اسلامی است و بایستی همه به این وظیفه ملتزم باشیم.
7312 / 653


22/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن