تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819862909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري انتخابات نماينده مديران مسئول در هيأت نظارت بر مطبوعات و خبرگزاري‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مهر ۱۳۹۳ (۲۰:۵ب.ظ)
معاون مطبوعات و تبليغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم خبر داد: برگزاري انتخابات نماينده مديران مسئول در هيأت نظارت بر مطبوعات و خبرگزاري‌ها معاون مطبوعات و تبليغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم از برگزاري مراسم پانزدهمين دوره انتخابات نماينده مديران مسئول در هيأت نظارت بر مطبوعات و خبرگزاري‌ها خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، مهدي توکليان با اعلام اين خبر اظهار داشت: مديران مسئول مطبوعات، خبرگزاري‌ها و پايگاه‌هاي خبري که تمايل به نامزدي نمايندگي براي اين دوره هيأت نظارت دارند؛ تا پايان وقت اداري روز چهارشنبه 23 مهرماه سال جاري فرصت دارند تقاضاي کتبي خود را به همراه خلاصه‌اي از سوابق مطبوعاتي و اجرايي (حداکثر در يک صفحه) به انضمام يک قطعه عکس 4×3 جديد و تصوير کارت مديرمسئولي، به دبيرخانه هيأت نظارت بر مطبوعات و خبرگزاري‌ها به نشاني تهران، خيابان قائم مقام فراهاني، خيابان هشتم، شماره 15 تحويل دهند.
وي با اشاره به تبصره 4 ماده 10 قانون مطبوعات، گفت: از مديران مسئول محترم مطبوعات، خبرگزاري‌ها و پايگاه‌هاي خبري داراي مجوز دعوت مي‌شود براي انتخاب نماينده خود در پانزدهمين دوره هيأت نظارت بر مطبوعات و خبرگزاري‌ها، در جلسه‌اي که در ساعت 14 روز سه شنبه 6 آبان ماه سال جاري در محل تالار وحدت تهران واقع در خيابان حافظ، خيابان استاد شهريار برگزار مي‌شود؛ شرکت کنند.
معاون مطبوعات و تبليغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم با اشاره به اطلاعيه ارسال شده از سوي دبيرخانه هيأت نظارت بر مطبوعات و خبرگزاري‌ها در خصوص برگزاري مراسم پانزدهمين دوره انتخابات نماينده مديران مسئول در هيأت نظارت بر مطبوعات، عنوان کرد: آن گروه از مديران مسئولي که يک سال قبل از برگزاري انتخابات اين دوره (از 6/8/92 تاکنون) حداقل يک شماره از نشريه خود را منتشر کرده باشند و پروانه انتشارشان به دليل ماده 16 قانون مطبوعات يا حکم قطعي دادگاه، ابطال نشده باشد و يا حکم محروميت از فعاليت مطبوعاتي نداشته باشند، مي‌توانند در اين انتخابات شرکت کنند.
توکليان با بيان اينکه حق رأي مدير مسئولي قابل تفويض نيست و هر مديرمسئول داراي يک رأي خواهد بود اگرچه مديريت چند نشريه را برعهده داشته باشد، در ادامه تصريح کرد: مديرمسئول بايد به هنگام اخذ برگ رأي، کارت شناسايي معتبر ارائه کند.
وي همچنين خاطر نشان کرد: هريک از نامزدها مي‌توانند در صورت تمايل قبل از اخذ رأي، حداکثر تا 2 دقيقه نسبت به معرفي خود اقدام کنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن