تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزوجل به موسى وحى كرد: اى موسى در هيچ حالى مرا فراموش نكن و به ثروت زياد شاد نش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813273407




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورود مردان زیر ۵۰ سال ممنوع شد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ورود مردان زیر ۵۰ سال ممنوع شد


سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی، مدعی شد، به علت دریافت اطلاعاتی مبنی بر تصمیم چند جوان فلسطینی برای ایجاد اختلال در امنیت، از ورود مردان زیر ۵۰ سال به مسجدالاقصی جلوگیری کردیم. این اظهارات در حالی است که دیروز صحن این مسجد، صحنه درگیری های شدید بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی روز جمعه، از ورود مردان زیر 50 سال به مسجد الاقصی جهت برگزاری نماز جمعه جلوگیری کرد. سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی،  در این باره مدعی شد پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر تصمیم جوانان فلسطینی برای ایجاد بی نظمی و اختلال در امنیت، از ورود مردان فلسطینی زیر 50سال به مسجد الاقصی جلوگیری کردیم.
لوبا السمری، مدعی شد، به علت دریافت اطلاعاتی مبنی بر تصمیم چند جوان فلسطینی برای ایجاد اختلال در امنیت، از ورود مردان زیر 50 سال به مسجد الاقصی جلوگیری کردیم. این اقدامات را در حالی اتخاذ می کند که صحن های مسجد الاقصی دیروز صحنه درگیری های شدید میان نظامیان این ژریم و فلسطینی ها بود.
وی افزود: ـپلیس در اقدامی پیشگیرانه برای حفظ نظم عمومی، نیروهای اضافی در قدس مستقر کرده است.
رژیم صهیونیستی، این اقدامات را در حالی اتخاذ می کند که صحن های مسجد الاقصی روز چهارشنبه گذشته صحنه درگیری های شدید میان نظامیان این رژیم و فلسطینیانی بود که به حضور یهودیان در صحن های مسجد معترض بودند.
پلیس رژیم صهیونیستی روز سه شنبه همچنین از ورود جوانان فلسطینی به مسجد الاقصی جلوگیری کرد و آنان را هدف حمله قرار داد که در نتیجه آن، 20 فلسطینی زخمی شدند.
گروه هایی از شهرک نشینان صهیونیست، به مناسبت عید سایبان بندی یهودیان که از روز چهارشنبه آغاز شده و تا یک هفته ادامه دارد- خواستار حمله به مسجدالاقصی شدند.
برابر این گزارش، شمار یهودیان تندرویی که وارد صحن های مسجد الاقصی می شوند روز به روز در حال افزایش است که برخی از آنها، اقدام به اجرای مراسم دینی تلمودی خود در این مکان مقدس می کنند: امری که مسلمانان را به شدت تحریک کرده و خشم آنان را برانگیخته است.


جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن