واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: you will be die حمام خونین !!!!!!!!!!!! hamidreza_22 03 اسفند 1388, 17:04سلام ممنون از همه کسایی که نظر میدن. 3dsmax - Vray - Photoshop hamidreza_22 03 اسفند 1388, 17:24اینم خروجی اصلی max ممنون reza_1001 03 اسفند 1388, 17:38سلام من از اين نوع كارا خيلي خوشم مياد اما اشكالات تكسچر كاشي ها يه رفلكت ناجوري داره نور هم مشكل داره و هم اينكه سايه خيلي كمه اون لكه هاي سياه روي در وديوار هم بهتر بود خوني ميبودن در ضمن فيل تو حموم كشتن كه وان پر شده :lol: موفق باشيد . . . winsent 03 اسفند 1388, 18:14سلام. مثل طرح های Gothic شده...! خوب و باحال! موفق باشید... Ali3D 03 اسفند 1388, 19:00حمام خونین یا حمام مرکبین :D تکسچر سرامیک های دیوار خیلی از هم فاصله دارن، یه جامدادی بین هر کدومشون جا می شه یه کم رو اونا کار کن اون کمد سمت چپ هم متریالش خامه، یه حرکتی روش بزن اتفاقاً چند روز پیش تو deviant art هم یه عکس شبیه این دیده بودم، اگه پیدا کنم می ذارم اینجا، می تونه کمک کنه کارت رو بهتر کنی، البته اون، تو وانش به جا این همه خون؛ 2 تا فرشته بودن که خود کشی کرده بودن :D موفق باشی wild-man 03 اسفند 1388, 19:02سلام طرح قشنگیه ولی نمیدونم چرا طرح قبل از رندرت رو بیشتر دوست دارم. در ضمن به زاویه نور بیشتر دقت کن. یا حق p30room 03 اسفند 1388, 19:29سلام به نظرم طرح قبل از رندر خیلی زیباتر شده موفق باشید www_3d_boy3 03 اسفند 1388, 19:44خوب شده من از این کارای خشن کم میبینم اما هر وقت میبینم کلی لذت میبرم:rose: Saeed 03 اسفند 1388, 21:02من که عاشق کارهای آبستره ام ، یاد طرح کارت ویزیتم افتادم خیلی طرح زیبایی بود منم با دوستان موافقم کاره قبل از رندرت خیلی قشنگر تره. موفق باشی :cool: Mehdi_Lover3dsmax 03 اسفند 1388, 22:13سلام خسته نباشی به نظرم تایل بامپ دیوار با تایل تکسچر فرق داره که اینجوری شده شما برای کیفیت بهتر میتونستی توی خود مکس خون ها و کثیفی ها رو اضافه کنید . kamifa 1986 05 اسفند 1388, 20:34جالب بود. موفق باشي m3d 05 اسفند 1388, 23:22دیگه شب خوابم نمیبره! باحال شده خسته نباشی Farrokh 08 اسفند 1388, 20:41برادر من بین مپ های دیفیوز و بامپت کلی اختلاف هست چرا؟ Farrokh 08 اسفند 1388, 20:43میگم راستی برای ساختن مایع یه صفحه (تو این مورد صفحه ی بیضی شکل ) بگذارید و بهش مودیفایر سابدیواید بدید تا مشتون رو سنگین تر کنه و بعدش مودیفایر نویز بدید موفق باشید داش ممد 08 اسفند 1388, 21:04کار خوبی شده ولی چندتا مشکل اینکه بیشتر کار با فتوشاپ درست شده و مفهوم این کار رو با فتوشاپ رسوندی مشکل بعضی جاها توی نور از نقطه ای پر نور به سیاه بعد رنگ سیاه و سفید به رنگی تبدیل می شن (این هم قشنگه وبه خلاقیت شما می افزاید و نشون می ده خلاقیت شما رو :green::rose:) Farrokh 08 اسفند 1388, 21:20کار خوبی شده ولی چندتا مشکل اینکه بیشتر کار با فتوشاپ درست شده و مفهوم این کار رو با فتوشاپ رسوندی مشکل بعضی جاها توی نور از نقطه ای پر نور به سیاه بعد رنگ سیاه و سفید به رنگی تبدیل می شن (این هم قشنگه وبه خلاقیت شما می افزاید و نشون می ده خلاقیت شما رو :green::rose:) بسیار با این کامنت مخالفم کافیه برید و کاری افراد سوپر حرفه ای ای مثل آقای مارک دنکو و یا حتی خانوم مریم نادمی رو ببینید 80 درصد کارشون توی post انجام می شه یه سرچ کوچولو بکنید متوجه می شید الان دنیا داره روی چی کار می کنه موفق باشید hamidreza_22 09 اسفند 1388, 12:09فرخ جان موسی از نظراتت کاملا با حرفات موافقم تسلیم مارک دنکو 3d کار فوق حرفه ای و همیشه الگوی من بوده این کارم ایدش یهو اومد تو ذهنم . وگرنه من فکر میکنم اگه texture و تو 3d حل کرده بودم بهتر میشد. البته البته البته میدونم که با photoshop فقط چایی نمیشه دم کرد. بازم ممنون
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1761]