تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820127585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورزشکاران نابینای فارس ، سفیران ایران در بازی های پارا آسیایی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس : ورزشکاران نابینای فارس ، سفیران ایران در بازی های پارا آسیایی هستند خبرگزاری پانا: مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت:ورزشکاران نابینا و کم بینای این استان ، سفیران ایران در بازی های پارا آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی هستند.
۱۳۹۳ شنبه ۵ مهر ساعت 20:08



به گزارش خبرگزاری پانا، سید غلامرضا کمانه در دیدار با ورزشکاران نابینا و کم بینای استان فارس که قرار است به مسابقات پارا آسیایی اینچئون اعزام شوند ، بیان داشت:حرکات شما زیر ذره بین است و باید همگام با مسوولان تیم و کاروان اعزامی باشید.
وی افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی و اختلاف زمانی که با کشور کره جنوبی وجود دارد باید خود را با آن شرایط وفق دهید ضمن این که باید خوب تمرین کنید و برای مسابقات مهیا شوید. کمانه خطاب به این ورزشکاران ، اظهار کرد:با وجود محدودیتی که دارید اما همیشه در تمام مسابقات داخلی و خارجی با توانمندی عمل کرده اند و نشان دادید که محدودیت ها نمی تواند مانع از اهداف شما برای رسیدن به موفقیت باشد. مدیرکل ورزش و جوانان فارس بیان داشت:محدودیت ها باعث ایجاد انگیزه در نزد اشخاص و در نهایت منجر به کسب مدارج عالی می شود. کمانه در مورد تشویق ورزشکاران مدال آور در مسابقات جهانی و آسیایی افزود:وزارت ورزش و جوانان براساس نوع مدال کسب شده توسط ورزشکار، سقفی تعیین کرده است و به تازگی هم مطالبات پیشین آنها را پرداخت کرد . معاون توسعه منابع اداره ورزش و جوانان استان فارس هم در این دیدار گفت: هرکاری که از دستمان براید برای موفقیت ورزشکاران به ویژه شما نابینایان وکم بینایان انجام خواهیم داد تا بدون دغدغه در مسابقات شرکت کنید. وحید رجایی ادامه داد:شما با وجود محدودیت اما ازانگیزه زیادی برای کسب افتخار برخوردار هستید و همین امرسبب می شود در مسابقات مختلف عملکرد موفقی داشته باشید. رییس هیات نابینایان و کم بینایان فارس هم ازعملکرد و موفقیت ورزشکاران این هیات گزارشی ارائه کرد و افزود:عملکرد این ورزشکاران قابل تقدیر است زیرا توانستند ظرف چند سال گذشته افتخارات بزرگی را برای کشور واستان فارس به ارمغان بیاورند. محمد عجم نوازی افزود: با توجه به شرایط خوبی که ورزشکاران نابینا و کم بینای فارس از آن برخوردارند این امیدواری وجود دارد که آنها بتوانند یک بار دیگر در مسابقات پارا آسیایی افتخار کسب کنند. در این نشست ورزشکاران شرکت کننده در رشته دو و میدانی،گلبال و فوتبال به بیان دیدگاه و مشکلات خود پرداختند و خواستار حل آن شدند و مدیر کل ورزش و جوانان فارس هم در این زمینه قول مساعد داد. احمدرضاشاه حسینی،میثم شجاعیان وحجت مزارعی( فوتبال) سجاد دهقان (گلبال) مهدی مرادی ، امیر رضا فرح وحسن عسگری(دو و میدانی) محمد دلیر و وحید کشتکار (شنا) ورزشکاران نابینا و کم بینای فارس در مسابقات پارا آسیایی هستند و امیر حمزه زارع از فارس به عنوان مربی تیم ملی فوتبال نابینایان این تیم را همراهی می کند.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن