تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815626989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگرانی استاندار برای 25 هزار بازمانده از مدرسه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نگرانی استاندار برای 25 هزار بازمانده از مدرسه زاهدان - ایرنا - استاندار سیستان و بلوچستان در صفحه فیس بوک خود نوشت: سخت نگران ˈباز ماندن بیش از 25 هزار دانش آموز استان سیستان و بلوچستان از تحصیل ˈ هستم.


به گزارش ایرنا، علی اوسط هاشمی عصر دوشنبه دغدغه و نگرانی خود را در این رسانه اجتماعی برای بیش از 5 هزار علاقه مند به صفحه شخصی اش منعکس کرده و نوشته است: در استانه سال تحصیلی قرار داریم و بازگشایی مدارس به روی اولی ها، سخت نگران این مهم هستم که چگونه بأید قبول داشت که بیش از ٢٥٠٠٠ دانش آموز بازمانده از تحصیل داشته باشیم.
وی در ادامه یادداشت خود نوشته است: عبور از این مهم نوعی بی تفاوتی نسبت به سرنوشت فرزندان ارزیابی می گردد و آینده را هم بر این فرزندان عزیز که اسیب عدم آینده نگری و بی توجهی سرپرستان را می خورند سخت پرهزینه وآسیب هم خواهد بود.
به اعتقاد وی، برای فردای کشور که امروز شاهد بخش اعظم آن هستیم ،هر چند ممکن است انتقاد بر وضع حاکم از حیث سخت بودن دسترسی به مشاغل را هم داشته باشیم ولی بأید در کنار این حق مسئولانه همه برخورد و راه را بر فرار از تحصیل و جدائی از کلاس درس ببندیم و با یک عزم جدی به أطراف خود نگاهی و چراغی را بر دست و روشنایی به اینده این فرزندان بخشیم .
وی تاکید کرده است : بیائید به یاری بشتابیم و با حساسیت پی گیریم این موضوع را و راه را در ارتباط با أولیاء این إنسان هائی که فردا در گرو اراده انها رقم خواهد خورد هموار و اغوش گرم و باز معلم را با حمایت به استقبال از ایشان ناظر باشیم.
مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان روز یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان گفت: بیش از 37 هزار کودک بازمانده از تحصیل در استان وجود دارند که افزون بر 12 هزار نفر آنان جذب شده اند و تلاش برای جذب بقیه ادامه دارد.
علی رضا نخعی افزود: هزار دانش آموز فاقد شناسنامه در مدارس این استان برای ادامه تحصیل در سال تحصیلی جدید ثبت نام شده اند.
علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این نشست رفع بی سوادی را اولویت نخست استان اعلام کرد و گفت: تمامی فرمانداران و مدیران دستگاههای مختلف دولتی استان باید در زمینه رفع بی سوادی با آموزش و پرورش همکاری کنند.
س.ن1744/653**اول


25/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن