واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: اشکال مدل سازی ماشین l3lackrooz 25 بهمن 1388, 09:23با سلام خدمت دوستان اول از همه باید بگم خدا پدر این نرم افزار بهنویسو بیامرزه که فارسی نوشتن مارو راحت کرده :د بد از اون دوستانی که مدلینگ کار میکنن میخواستم بدونم میتونن به من کمک کنن ؟ من یه مدت دارم رو مدلینگ ماشین کار میکنم ولی هنوز که هنوز نتیجه دلخواه خودمو به دست نیاوردم فکر کنم اینجاها که من نمیدونم تجربه دوستان کمک کنه. من عکسهای مختلفشو گذاشتم میخوام بدونم چطوری میشه این مدلو ظریف ترو دقیق تر طراحی کرد :-? من بیشتر مقالاتی که دیدم چه فارسی چه خارجی از این روش استفاده کردن ولی پایان کار اونا زیبا ترو ظریف تر بود :shock: خوب این برنامه هم نیز به زرافت داره اگه روش خاصی هست یا باید تذکری داده بشه در مورد این روش ممنون میشم اگه بگین :oops: :green: l3lackrooz 25 بهمن 1388, 10:20خیلی عجولم فکر کنم :د همچنان منتظر تجربیات شما دوستان هستم H.S 25 بهمن 1388, 11:39شما باید لبه هایی که میخوای تیز باشه رو Chamfer کنی ! Mehdi_Lover3dsmax 25 بهمن 1388, 11:47سلام توی edit poly باید face ها 4تایی باشند نه بیشتر ونه کمتر البته کمترش بعضی وقتا میشه دوم برای اینک لبه نرم داشته باشی باید اطراف لبه ها به اندازهای که میخوای نرم بششه segment داشته باشی مثلا گلکیر ماشینت segment کم داره به عکسی که گذاشتم دقت کن اینارو رعایت کن + یه کم تجربه که با زمان درست میشه حتما موفق میشی www_3d_boy3 25 بهمن 1388, 13:04راست میگه هیچی بیشتر از مدلینگ به تجربه نیاز نداره چون دقیقا مثل مجسمه سازی میمونه باید اینقدر انجام بدی تا یاد بگیری واسه هیمنه هرکسی در مدلینگ روی یه چیزی تخصص داره مثل کاراکتر یا مدلینگ صنعتی و ......اما من باور دارم که راحترین قسمت یه برنامه 3d مدلینگ اونه چون پیچیدگی خیلی کمتری نسبت به بقیه چیزا مثا متریال داره l3lackrooz 25 بهمن 1388, 13:47خوب درسته البته من با blueprint کار میکنم ولی تو ستوپش مشکل دارم چنتا مقاله در براش بود خوب بود ولی خود ها با هم برابر نیستن :د یعنی انگار اشکال از خود شکل blueprint شایدم ا من نمیدونم به هرحال اگه اونا کامل باشه با این توضیحاتی که دوستان دادن کار خیلی اسنی حق با شمس البته من روز اول بیشتر از گلگیر پیش نمیرفتما :د Mehdi_Lover3dsmax 25 بهمن 1388, 14:44معمولا هرچه در تنظیم bluePrint ها توی مکس و فوتوشاب دقت کنید باز هم دقیق دقیق نمیشه باید بعضی از جاها رو خودتون حدس بزنید l3lackrooz 25 بهمن 1388, 18:38ممنون روش جالبی یه نیمه مدل زدم جالب تر در اومد ولی در مورد میرور کردن هم خیلی بد در میاد :( کسی میتونه کمک کنه که بهتر در بیاد یعنی روش خاصی داره یا نیاز به دقت داره ؟ از همه دوستانی که کمک کردن ممنون :green::oops::rose: Mehdi_Lover3dsmax 25 بهمن 1388, 19:50آفرین بهتر شده ولی باید بیشتر وقت بزاری www_3d_boy3 25 بهمن 1388, 19:59در مورد میرور به اون edit mesh بده بعد در قسمت weld در مودیفایر مش برو /. حلا نقطهایی رو که میخوای انتخاب کن ( از هر دو طرف) بعد مقدار selected بالا ببر حالا دکمشو فشار بده می بینی که بهم خیلی صاف می چسبن پ می بخشید سایت آپ مجید فیل فگرنه عکس می ذاشتم :-? l3lackrooz 25 بهمن 1388, 20:03کاش عکاس بود چون متوجه نشدم بازم ممنون :( MSB_GRAPH 26 بهمن 1388, 18:22سلام ببینم شما وقتی turbo smooth میکنی کارت خراب میشه؟ امتحان کن رندر بگیر ببین کارت چطور میشه www_3d_boy3 26 بهمن 1388, 18:42نه توی کارای ماشین و صنعتی معمولا استفاده از mesh یا turbo mesh گرچه سطوح کمتری رو نرم میکنه اما باز جالب نمیشه l3lackrooz 26 بهمن 1388, 19:54عکس رندر شدشو گذشتم که آخرین عکسی که گذشتم همونه نه دیگه مشکلی نیست فقط مشکل میررر l3lackrooz 27 بهمن 1388, 20:55یه سوال دیگه میگم تو اون عکس ۲۰۶ اولین پستم اگه دقت کرده باشین یه دایره توی سپر جلو ماشین هست برای اینکه بتونم به بهترین شکل درش بیارم نمیشه از شکل خود دایره استفاده کرد ؟ یا راه بهتری دوستان دا رین ؟
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 459]