واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: لود کردن فایل؟ DLL_DLL 14 بهمن 1388, 12:43چطوری می تونم توی یک محدوده خاص یک فایل فلش دیگه را لود کنم بدون اینکه صفحه اصلی تغییری بکنه؟؟ Avang2005 14 بهمن 1388, 20:53سلام دوست من خوب شما یک MovieClip در موقعیتی که می خوای بساز و اسمشو MC قرار بده ! بعد اکشن : loadMovie("file.swf",MC) رو در فریم اولت بزار حالا با اجرا شدن فلش فایل file.swf در MovieClip که ساخته اید لود میشه موفق باشید DLL_DLL 14 بهمن 1388, 22:11دستور شما را نوشتم avang جان اما خطاهای زیر را داد 1180: Call to a possibly undefined method loadMovie. Warning: 1060: Migration issue: The method loadMovie is no longer supported. For more information, see MovieClip.loadMovie().. چی کار باید بکنم ؟ Avang2005 14 بهمن 1388, 22:40سلام دوست من از چه ورژن فلش استفاده می کنید ؟؟ کدی که من دادم واسه as2 بود . موفق باشید DLL_DLL 14 بهمن 1388, 22:47نه من واسه as3 می خوام ، من با cs4 کار می کنم! با as3 نمیتونید کمکم کنید ؟ Avang2005 14 بهمن 1388, 22:53سلام دوست من تنها کمکی که می تونم بکنم اینه که آموزش اکشن اسکریپت 3 از صفر تا بینهایت رو بخونید کاملا فارسی و واضح توضیح داده سرچ هم بکنید به نتیجه میرسید در انجمن موفق باشید mohammadbasri 14 بهمن 1388, 23:08بهتر است مطالبی که مربوط به اکشن 3 هست رو در زیر انجمن اکشن 3 مطرح کنید تا سریعتر به نتیجه برسید و وقت دوستان گرفته نشه ++Hadi++ 15 بهمن 1388, 08:55 در مورد resize کردن لودر هم باید بگم عمل resize کردن لودر باید بعد از complete شدن لود انجام بشه ... سؤالی بود بپرس . Good Luck ... DLL_DLL 15 بهمن 1388, 10:55فایل من را یک نگا بیندازید، من میخوام به محض اینکه برنامه اجرا میشه فایل هم لود شه ، کد شما را تغییراتی دادم ، اما مشکا اینجاست این کد توی همون فایلی که شما گذاشتید کار میکنه ، ولی وقتی میارمش توی پروژه خودم از کار میفته ، فکر کنم MovieClip بنامه coremovie را می خواد ، میشه راهنمایی کنید.:rose: Avang2005 15 بهمن 1388, 12:28سلام دوست من خوب MovieClip رو در قسمت کتابخانه یا liberary پیدا کنید و در قسمت کلاس اسمشو coremovie بزارید موفق باشید DLL_DLL 19 بهمن 1388, 16:30اگه میشه یک نفر یک مثال خالص بدون کدهای اضافه برام بزنه و فایلشو بذاره! خیلی لازمش دارم!! :rose: oyama 19 19 بهمن 1388, 16:40سلام دوست من خوب شما یک movieclip در موقعیتی که می خوای بساز و اسمشو mc قرار بده ! بعد اکشن : loadmovie("file.swf",mc) رو در فریم اولت بزار حالا با اجرا شدن فلش فایل file.swf در movieclip که ساخته اید لود میشه موفق باشید سلام.استاد، شما واسه هر سوالی تو این مایه ها، این کد رو مثال می زنید. تقریبا توی 90 درصد پستاتون از این کد استفاده کردین.خب این جوابش نیست.منم بلد نیستم.بیشتر راهنمایی کن. ایشون مشکلش مثل مشکل منه.من می خوام توی یه محدوه ی خاص وقتی فلش بالا میاد، اول یه لودینگ کوچولو بیاد، بعد یه دونه فلش داخل اون محدوده نشون داده بشه.حالا مثلا یه دکمه بذاریم.اگه روی دکمه کلیک کنیم، توی همین محدوده دوباره یه لودینگ کچولو بیاد، و بعدش یه فایل فلش دیگه رو نشون بده. مرسی kiarash.M 19 بهمن 1388, 19:14خب یک مثال کلی برات میزنم تو صفحه اصلی .. DLL_DLL 25 بهمن 1388, 14:18من یک فایل SWF لود میکنم که یک گالری هست! نمیدونم چرا خود SWF را که اجرا میکنم بخوبی کار میده ، اما وقتی Import میشه ، گالری فقط یکسری فایلهارو میشناشه و بقیه را نه ؟ مشکل کجاست؟ ++Hadi++ 25 بهمن 1388, 14:51کامپوننت UILoader رو از پنل component تهیه کن و اونو به هر اندازه که دس داشتی درش بیار و مکانشو هم خودت تعیین کن . بعد به پنل component inspector در فلش cs4 یا پنل parameters در فلش cs3 برو . خواهی دید که یه سری تکست باکس هستند که یه چیزایی رو در مورد لودر ازت می خوان . در این لیست ، قسمت source یا path رو خواهی دید که اگه در قسمت آدرس اون ، آدرس swf رو بدی (بصورت نسبی ) ، اونو لود می کنه و نیازی به دنگ و فنگ اضافی نیست . یه مثال هم در این انجمن زده بودم . بای... DLL_DLL 25 بهمن 1388, 14:56:rose::rose: DLL_DLL 25 بهمن 1388, 15:08خیلی جالبه ، با اینم که شما گفتید همونطور هست!! اما این چیزی UIloader در کل خیلی بهتر mask این چیزا بود. فایل گالری را ضمیمه کردم ، شما هم یک نگاه بندازید و اون را لود کنید ببینید متوجه مشکل میشید؟؟ وقتی گالری عادی باز شه تمام عکسها باز میشه ، اما وقتی لود میشه فقط عکس اول و thumnail ها کار میده و روی هر کدام کلیک میشه عکس اول لود میشه ++Hadi++ 25 بهمن 1388, 15:22این مثالو در فلش cs4 باز کن . به دو تا جواب می رسی . یکی سؤال اینکه چطوری با لمس دکمه ، صدا بشنوی . دیگه اینکه چطور اون مووی رو لود کنی . اشکال کار هم او این بود که می خواستی لودر رو در مووی کلیپ coreMovie بزاری که اونم در مووی کلیپ mainMovie هست . در صورتیکه در حقیقت شما داخل مووی mainMovie هیچ مووی کلیپ دیگه ای نداشتی . دان یادت نره ... بای... Avang2005 25 بهمن 1388, 15:37سلام دوست من سلام.استاد، شما واسه هر سوالی تو این مایه ها، این کد رو مثال می زنید. تقریبا توی 90 درصد پستاتون از این کد استفاده کردین.خب این جوابش نیست.منم بلد نیستم.بیشتر راهنمایی کن. ایشون مشکلش مثل مشکل منه.من می خوام توی یه محدوه ی خاص وقتی فلش بالا میاد، اول یه لودینگ کوچولو بیاد، بعد یه دونه فلش داخل اون محدوده نشون داده بشه.حالا مثلا یه دکمه بذاریم.اگه روی دکمه کلیک کنیم، توی همین محدوده دوباره یه لودینگ کچولو بیاد، و بعدش یه فایل فلش دیگه رو نشون بده. مرسی خوب جواب این چیزی که شما گفتید همینه که می خواید در یک موقعیت خاصی swf لود بشه !! وقت کردم واستون نمونه میزارم ولی در انجمن سرچ کنید نمونه هم هست ! موفق باشید DLL_DLL 25 بهمن 1388, 16:07من هر در مثال شما را دیدم ولی نفهمیدم چطوری صدا را بذارم توی timeline:green: و همینطور شما نمیدونم اون مثال Load را چرا دوباره زدید ؟؟ من چیزی دیگه برای شما upload کردم شما چیزی دیگه برای من مثال زدید! شما این فایل ضمیمه که من در پست قبلم گذاشتم را ببنید میتونید لود کنید و درست کار کنه هادی جان ؟ ++Hadi++ 26 بهمن 1388, 10:30OK... تصاویر بزرگ رو لود نمی کنه . شاید بخاطر هماهنگ نبودن اکشن 2 و 3 باشه . چند راهی که به ذهنم می رسه اینه و در غیر اینصورت چیزی به ذهن من نمی رسه : 1- یه فایل فلش a 2 باز کنین و با استفاده از loadMovie یا کامپوننت لودر ، اونو لود کن . من لود کردم و درست از آب در اومد می تونی دان کنی که البته برا اکشن 2 هست . 2- فایل گالریتو به as3 (با استفاده از actionscript2.0 migration ) ترجمه کنی که فک کنم اگه سیستم اونو as3 کنی ، دیگه می تونی اونو در as3 هم run کنی . اگه وقت داشتم این کار رو واست می کردم . البته یه گالری خیلی ساده تصویر با ایکسمل نوشتم که البته خیلی ابتدایی هست ولی لینکش تو امضامه و می تونی با استفاده از اون هم ، اونو سورسو به اکشن 3 احیا کنی . دانلود کن ... بای... DLL_DLL 26 بهمن 1388, 13:48OK... تصاویر بزرگ رو لود نمی کنه . شاید بخاطر هماهنگ نبودن اکشن 2 و 3 باشه . چند راهی که به ذهنم می رسه اینه و در غیر اینصورت چیزی به ذهن من نمی رسه : 1- یه فایل فلش a 2 باز کنین و با استفاده از loadMovie یا کامپوننت لودر ، اونو لود کن . من لود کردم و درست از آب در اومد می تونی دان کنی که البته برا اکشن 2 هست . 2- فایل گالریتو به as3 (با استفاده از actionscript2.0 migration ) ترجمه کنی که فک کنم اگه سیستم اونو as3 کنی ، دیگه می تونی اونو در as3 هم run کنی . اگه وقت داشتم این کار رو واست می کردم . البته یه گالری خیلی ساده تصویر با ایکسمل نوشتم که البته خیلی ابتدایی هست ولی لینکش تو امضامه و می تونی با استفاده از اون هم ، اونو سورسو به اکشن 3 احیا کنی . دانلود کن ... بای... بعید میدونم کاری به as3 و as2 داشته باشه ، چون گالری دیگه ای که با as2 نوشته شده بود را تست کردم جواب میداد!! بازم ممنون که وقت می ذارید.:rose: ++Hadi++ 26 بهمن 1388, 17:06خوب دوست عزیز دیدی که در as3 جواب نداد و در as2 جواب داد . منم فک می کنم بعید باشه ولی دیگه ببخشین راه دیگه ای به ذهنم نرسید . بای... DLL_DLL 26 بهمن 1388, 18:00این لودری که شما پیشنهاد دادین UIloader را میشه پارامترهاشو عوض کرد با کد نویسی ؟؟ مثلا خاصیت source را عوض کر د ؟
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 660]