واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: فضای تاریک - Dark Environment Pooria-AZ 31 شهريور 1388, 20:10سلام این کار حدود 13 روز با مایا وقت گرفت تا تونستم تقریبا فضایی رو که می خوام ازش بدست بیارم . خوشحال می شم انتقاداتتون رو در موردش بدونم . تاپیک WIP : Amin 4D 31 شهريور 1388, 20:25Pooria-AZ جان کارت خیلی خوشکل شده یه حسی مرموز بودن هم توی کارت هست و بیشتر مثل فضای بازی های ترسناک و معمایی شده. راستی چرا اون مانیتورهای روی اون میز رو برداشتی. آخه صحنه ات خیلی خلوت و سوت و کور شده. Pooria-AZ 31 شهريور 1388, 21:47ممنون . آره می دونم به آبجکت های بیشتری احتیاج داره ولی هدف اصلی من فقط اتمسفر کار بود . اون مانیتورهارو هر کاری کردم بنظرم به فضای کار نمی خورد و وجودشون خیلی بی معنی بود خودت که می دونی یه آرت ورک باید از نظر مفهومی هم تناسب درستی داشته باشه . آبجکت دیگه ای هم بنظرم نرسید و همینجوری کارو بستم . hooman_designx 31 شهريور 1388, 22:51به نظر من خیلی عالیه... مدل ها ، تکسچر ، نور پردازی ، رندر ، و از همه مهم تر مفهومش ... عالیه موفق باشی Mahdi_Rashed 31 شهريور 1388, 23:18فضا که تاریک نیست . فضای تاریک هم باید حس ترس رو برسونه . مدلینگ خوبه ولی تکسچرینگ خیلی مصنوعی و یکنواخت و خیلی تمیز شده . چند تا وایر فریم هم بذار لطفاً Pooria-AZ 01 مهر 1388, 06:55به نظر من خیلی عالیه... مدل ها ، تکسچر ، نور پردازی ، رندر ، و از همه مهم تر مفهومش ... عالیه موفق باشی ممنون دوست من فضا که تاریک نیست . فضای تاریک هم باید حس ترس رو برسونه . مدلینگ خوبه ولی تکسچرینگ خیلی مصنوعی و یکنواخت و خیلی تمیز شده . چند تا وایر فریم هم بذار لطفاً درسته از جنبه سینماتیک جای کار داره و منم اطلاعات آکادمیک در این زمینه ندارم . اگه اطلاعی از فاکتورهایی که بشه باهاش ترس رو رسوند دارید یا منبع خوبی می شناسید ممنون می شم استفاده کنم . خوب من تمام سعیم موقع تکسچرینگ این بود که تکسچر کثیف و طبیعی در بیاد و مثلا اگه دقت کنید روی کل دیوار یک لکه تکراری پیدا نمی کنید . با اینحال ممنون می شم قسمت های ضعیفش رو دقیقا مشخص کنید تا دفعه بعد حواسم باشه . مرسی Moralist-Boy 01 مهر 1388, 12:12سلام . کار خوبی شده . مثلا اگه دقت کنید روی کل دیوار یک لکه تکراری پیدا نمی کنید ناقلا کل لکه های شیشه هات یکیه به جاش ! حیف شده . بعد اون دیوارای پشت واقعا گجه یا به خاطر لنز دوربینته ؟ سایه ها و لکه های روی زمین رو بسی دوست داشتم . یکمم تو فتوشاپ دستکاریش کنی شاید بد نباشه . مثلا saturation رو کم کنی یکمم contrast بهش بدی (البته مطمن نیستم باید خودت تست کنی ببینی چجوری به اون حالتی که خودت بیشتر دوست داری میرسی بلاخره هنرمند این کار تویی و هر جور خودت دوست داری باید درش بیاری ) موفق باشی :green: Pooria-AZ 01 مهر 1388, 15:09درسته تکسچرهای پنجره ها تکرار شدن . قبول دارم نقطه ضعف بزرگیه . دیوار و ستون های پشت همه بصورت کج مدل شدن و اصلا لنز رو دستکاری نکردم . اصلا یکی از عمده دردسرهای مدلسازیش همین بود چون خیلی کارم رو توی uv سخت کرد . با فتوشاپ هم کمی تغییرش دادم ولی خوب معمولا کنتراس رو دست نمی زنم ... البته پیشنهاد خوبیه شاید بهتر باشه بعدا امتحانش کنم . ممنون
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 417]