تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804500901




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعيين رديف بودجه براي جوايز صادراتي از سال 94 / از جزئيات وضعيت اموال بلوکه شده اطلاع ندارم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ شهريور ۱۳۹۳ (۱۲:۱۵ب.ظ)
نعمت زاده در پاسخ به موج؛ تعيين رديف بودجه براي جوايز صادراتي از سال 94 / از جزئيات وضعيت اموال بلوکه شده اطلاع ندارم حمايت از صادرات غيرنفتي يک امر ضروري و اجتناب ناپذير است و ما قصد داريم از سال 94 براي پرداخت جوايز صادراتي رديف بودجه اي در نظر بگيريم و قطعا تعيين اين رديف بودجه را در بخش تعيين بودجه لحاظ خواهيم کرد.
محمدرضا نعمت زاده وزير صنعت و تجارت در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاري موج در خصوص وضعيت حمايت دولت از صادرکنندگان با اعلام اين مطلب اظهار داشت: انتقادي که صادرکنندگان از بسته خروج غيرتورمي از رکود دارند شايد از عدم مطالعه دقيق آنها ناشي مي شود زيرا ما به اين موضوع توجه کافي را داشته ايم هرچند برخي موارد در اين بسته لحاظ نشده است.
نعمت زاده افزود: يکي از ايراداتي که صادرکنندگان به بسته خروج غيرتورمي از رکود وارد مي کنند اين است که آنان همچنان به دنبال دريافت تسهيلات سود 14 درصد هستند در حالي که بانک ها قادر به تامين اين تسهيلات نيستند و اگر قرار باشد تسهيلاتي با اين نرخ سود در اختيار صادرکنندگان قرار بگيرد بايد منابع آن به صورت ويژه از سوي دولت تامين شود.
وزير صنعت و تجارت ادامه داد: بانک ها با توجه به شرايطي که دارند نمي توانند چنين تسهيلاتي را در اختيار صادرکنندگان قرار دهند و اين جزو سياست هاي بانک مرکزي است و شوراي عالي پول و اعتبار نيز نمي تواند برخلاف اين سياست ها عمل کند.
اين عضو کابينه دولت يازدهم تصريح کرد: هرچند ما تمام تلاش خود را به کار بسته ايم تا سياست هايي مناسب صادرات غيرنفتي اتخاذ کنيم اما شايد نتوانسته باشيم همه خواسته هاي صادرکنندگان را پوشش دهيم.
نعمت زاده با بيان اين مطلب که پرداخت جوايز صادراتي يکي ديگر از خواسته هاي صادرکنندگان و انتقادات آنان نسبت به بسته خروج غيرتورمي از رکود است خاطرنشان کرد: از سال 89 به بعد پرداخت جوايز صادرتي متوقف شد هرچند ما تلاش کرديم اين بحث را مجددا در دولت احيا کنيم ولي دولت معتقد است که براي پرداخت جوايز صادراتي بودجه ندارد.
نعمت زاده متذکر شد: ما براي پرداخت جوايز صادراتي سال 93 پيشنهاد کرده ايم که بودجه آن از محل سهم وزارت خانه از منابع قانون هدفمندي يارانه ها تامين شود و در اين خصوص با معاون اول رئيس جمهور نيز مذاکراتي داشتيم که اميدواريم اين درخواست تحقق پيدا کند.
نعمت زاده با تاکيد بر ضرورت حمايت از صنايع پيشرفته و خدمات فني مهندسي ابراز داشت: متاسفانه ما براي پرداخت جوايز صادراتي رديف بودجه نداريم اين درحالي است که صادرا ت خدامات فني و مهندسي نياز به حمايت دارد و قطعا صاردات اين بخش بدون حمايت هاي اين چتنيني غيرممکن است.
نعمت زاده اذعان داشت: براي حمايت از صادرات غيرنفتي به خصوص صادرات خدمات فني مهندسي و پيشرفته تلاش داريم تا رديف بودجه مناسبي براي صادرات غيرنفتي لحاظ کنيم.
اين عضو کابينه دولت يازدهم در پاسخ به سوال ديگري خبرنگار موج مبني بر تعيين تکليف اموال بلوکه شده ايران در بانک هايي نظير بانک هاي کشور امارات که حاضر نيستند اموال ارزي ما را به غير از پول ملي خود پرداخت کنند گفت: للهاً از جزئيات پرداخت اموال بلوکه شده ايران خبر ندارم و مي توانيد جزئيات اين موضوع را از بانک مرکزي پرس و جو کنيد زيرا اين امر در حيطه فعاليت بانک مرکزي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن