تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در هر جمعه، اندكى از سبيل و ناخن‏هاى خود را بگير، و اگر هم چيزى وجود نداشته باشد، آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801313315




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اردن برای توقف جنایات صهیونیست ها در غزه به رایزنی بسنده کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اردن برای توقف جنایات صهیونیست ها در غزه به رایزنی بسنده کرد تهران-ایرنا- وزیر امور خارجه اردن روز شنبه با وزیران خارجه فرانسه و مصر در مورد جدیدترین تحولات غزه گفت و گو و تبادل نظر کرد.


به گزارش خبرگزاری رسمی اردن(پترا)، ˈناصر جودهˈ وزیر خارجه اردن در تماسی تلفنی با لوران فابیوس همتای فرانسوی خود به بررسی اوضاع غزه و حملات رژیم صهیونیستی به این منطقه پرداخت. همچنین این دو وزیر خارجه در مورد اقدامات در جهت دست یابی به آتش بس کامل در غزه رایزنی کردند.
ناصر جوده و لوران فابیوس در این تماس تلفنی بر اهمیت دستیابی به توافق برای توقف حملات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان در غزه و حمایت از ابتکار عمل هایی که منجر به حصول آتش بس کامل در این منطقه شود، تاکید کردند.
در این مکالمه تلفنی وزیر خارجه اردن بار دیگر مخالفت جدی خود را نسبت به تجاوز صهیونیست ها به غزه و کشتار غیرنظامیان فلسطینی اعلام و گفت که پادشاه اردن تلاش می کند تا حملات صهیونیست ها به غزه و روند کشتار غیرنظامیان فلسطینی را متوقف کند.
ناصر جوده وزیر خارجه اردن همچنین با وزیر خارجه مصر نیز در مورد جدیدترین تحولات غزه و اقدامات برای توقف حملات صهیونیستها به غزه گفت و گو کرد.
از زمان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه اردن تنها به تماس های دیپلماتیک برای متوقف کردن تجاوز صهیونیست ها به غزه اکتفا کرده است.
ناصر جوده همچنین بر حصول راه حل سیاسی برای پایان دادن به خشونت های صهیونیستها در غزه و بازگشت طرف های درگیر به میز مذاکرات جدی و جامع که تنها راه برای تضمین توقف حملات صهیونیستها به غزه بوده است، تاکید کرد.
رسانام**9234**1010



04/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن