تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بنده «خدا» مى‏دانست كه در ماه رمضان چيست [چه بركتى وجود دارد] دوست مى‏داشت كه تم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821166501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ائمه جمعه اهل سنت گلستان: شرکت در راهپیمایی روز قدس واجب است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob ائمه جمعه اهل سنت گلستان: شرکت در راهپیمایی روز قدس واجب است گنبدکاووس - ایرنا- دو تن از ائمه جمعه اهل سنت شرق استان گلستان، شرکت در راهپیمایی روز قدس را واجب دانسته و از مردم مومن و روزه دار این خطه خواستند با شرکت در این راهپیمایی، اعمال وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.


این علمای اهل سنت روز چهارشنبه در گفت و گو های جداگانه با خبرنگار ایرنا، کشتار مردم بی گناه غزه را محکوم کرده و آن را یکی از فجایع بزرگ بشری در قرن حاضر خواندند.
امام جمعه اهل سنت نظام آباد شهرستان آزادشهر در این خصوص گفت: حمایت از رزمندگان فلسطین واجب است و بر همین اساس لازم است راهپیمایی روز قدس با شکوهتر از هر سال برگزار شود.
آخوند ˈابوبکر خوجملیˈ روز قدس را یکی از یادگارهای ارزشمند امام راحل اعلام کرد و گفت: امام خمینی (ره) با دور اندیشی خاصی که داشتند آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نام گذاشتند.
وی به تقارن روز قدس امسال با اقدامات وحشیانه رژیم نژاد پرست اسراییل علیه مردم مظلوم غزه نیز اشاره کرد و ادامه داد: این روز ها مردم ستمدیده فلسطین شبانه روز آماج حملات وحشیانه صهیونیست ها قرار دارند و توسط سربازان این رژیم به خاک و خون کشیده می شوند.
امام جمعه اهل سنت آزادشهر از مردم مومن و روزه دار این خطه خواست در راهپیمایی روز قدس حماسه دیگری را خلق کرده و حمایت خود را از مبازرات رزمندگان فلسطینی اعلام کنند.
وی با اعلام اینکه قدس شریف قبله اول مسلمین باید از چنگال صهیونیست ها آزاد شود، ادامه داد: آزادسازی این مکان مقدس جز با وحدت همه مسلمانان امکان پذیر نخواهد شد.
امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس نیز در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: اقدامات غیرانسانی رژیم صهیونیستی در غزه ، دل همه انسان های آزاده دنیا را بدرد آورده است.
آخوند ˈعبدالباسط نوریزادˈ افزود: فجایع این روزهای غزه ، آزمونی برای تمام بشریت است.
وی با ابراز شگفتی از سکوت مجامع بین المللی در مورد کشتار زنان و کودکان غزه ادامه داد: مدعیان حقوق بشر که به بهانه های مختلف در امور کشورهای دیگر مداخله می کنند ، امروزه در مقابل این همه جنایت سکوت مرگبار کرده اند.
امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس، وظیفه مسلمانان را در برابر این جنایات سنگین خواند و گفت: مشکل اصلی در حمایت از مردم فلسطین عدم هماهنگی مردم و مسوولان کشورهای اسلامی است.
او گفت: ملت های مسلمان در شرایط مختلف و به خصوص به مناسبت روز قدس حمایت خود را از فلسطینی ها اعلام کرده اند و امسال نیز با شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس حماسه ای دیگر خواهند آفرید.
وی از روزه داران خواست ، با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس و حمایت از رزمندگان فلسطین ، وظیفه انقلابی خود را ایفا نمایند.
آخوند نوریزاد ادامه داد: مردم روزه دار گنبدکاووس در سالهای گذشته نیز نشان داده اند در حمایت از فلسطین و قدس اشغالی یکدل و متحد هستند و امسال نیز با توجه به شرایط بحرانی منطقه مصمم تر در راهپیمایی شرکت خواهند کرد.
/600/622/

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





01/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن