تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802934687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقدير عضو شوراي شهر تهران از چهره هاي قرآني بازنشسته شهرداري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ تير ۱۳۹۳ (۱۳:۵۷ب.ظ)
تقدير عضو شوراي شهر تهران از چهره هاي قرآني بازنشسته شهرداري آيين اختتاميه اولين دوره مسابقات قرآني بازنشستگان شهرداري تهران در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين همايش، مجتبي شاکري، عضو شوراي اسلامي شهر تهران، ضمن تاکيد بر سخنان مقام معظم رهبري مبني بر تربيت نسل قرآني که از آن به عنوان «قهرمانان قرآني» ياد مي کنند، افزود: تلاش سازمان بازنشستگي شهرداري تهران در راستاي سخنان مقام معظم رهبري، حايز اهميت است و چنين تلاش هايي بايد توسط رسانه هاي مختلف انعکاس داده شود.
شاکري در ادامه خاطر نشان کرد: وقتي کساني را مي بينيم که با سن بالا، اينگونه علاقمند به فراگيري قرآن و فعال در اين حوزه هستند، انتظار داريم نسل جوان، حضور پر رنگ تر در اين زمينه داشته باشند و براي رسيدن به اين هدف بايد از سرمايه هاي موجود، نهايت بهره را ببريم.
اين عضو شوراي اسلامي شهر تهران از بازنشستگان شهرداري خواست تجربيات خود را در قالب سبک زندگي ايماني و اخلاقي به نگارش در آورند تا ضمن جمع آوري مجموعه اي ارزشمند از تجربيات گرانبهاي اين نسل، زمينه اي براي ساخت فيلم هاي کوتاه در اين حوزه ايجاد و به نسل هاي جوان منتقل شود که مطمئنا براي آنان راهگشا خواهد بود.
شاکري ضمن تاکيد بر آشنايي با مسائل و مشکلات بازنشستگان، خاطر نشان کرد: بايد براي حل مسائل و مشکلات بازنشستگان تلاش کنيم و آنها را به حداقل برسانيم، چرا که امروز بازنشستگان، فرداي ماست؛ هرچند با توجه حضور در جلسات سازمان بازنشستگي شهرداري تهران، از نزديک شاهد تلاش مديران اين سازمان براي حل مشکلات بازنشستگان بوده ام.
وي در پايان به نمايندگي از اعضاي شوراي شهر تهران که در اين مراسم حضور يافته اند، از برگزاري مراسم قرآني توسط سازمان بازنشستگي تشکر کرد و از تلاش مجموعه شوراي شهر تهران براي تصويب مصوباتي در زمينه بهبود مسائل بانشستگان خبر داد.
در اين همايش، همچنين منتظرالمهدي، مدير عالم سازمان بازنشستگي شهرداري تهران به ارايه گزارشي از اين مسابقات پرداخت و گفت: اين مسابقات که اولين دوره مسابقات قرآني در ميان تمام سازمان هاي بازنشستگي کشور بوده، در 5 رشته اذان، تحقيق، ترتيل و روخواني، حفظ يک جزء، حفظ دو جزء و بيشتر برگزار و با استقبال چشمگير بازنشستگان شهرداري و خانوده هاي ايشان همراه شده است.
وي در ادامه گفت: استقبال زايد الوصف از مسابقات در اولين دوره، عزم ما را براي برگزاري مسابقات آتي مستحکم تر کرده است و بدون شک، در سال هاي آتي، اين مسابقات با استقبال بيشتر بازنشستگان و در رشته هاي بيشتري از قرآن و معارف اسلامي برگزار خواهد شد.
به گفته مدير عامل سازمان بازنشستگي شهرداري تهران، در اين دوره، براي اولين بار، نگاه ويژه نسبت به خانواده ها صورت گرفته است، تا جايي که سه بخش از گروه هاي مسابقات، به فرزندان پسر، فرزندان دختر و همسران بازنشستگان به صورت مجزا اختصاص داده شده است.
بر اساس اين گزارش، حضور بازنشستگان با سن بالا از نکات جذاب اين مسابقات بود که حتي با حيرت داوران مسابقات نيز همراه شد؛ براي نمونه مي توان به بازنشستگان بالاي 70 سال و حتي بازنشسته 91 ساله اشاره کرد که در مسابقات حفظ يک جزء و بيشتر شرکت کرده بودند.
در پايان اين مراسم، از 23 چهره برتر قرآني اين مسابقات، با جوايز نفيسي تقدير شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن