تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798392060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روز قدس آیینه تمام نمای حمایت از مقاومت مردم فلسطین است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob نماینده مردم اراک در مجلس: روز قدس آیینه تمام نمای حمایت از مقاومت مردم فلسطین است اراک - ایرنا - نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس آیینه تمام نمای حمایت از مقاومت مردم فلسطین است.


ˈحسن آصفریˈ روز دوشنبه در آستانه روز قدس در گفت و گو با ایرنا افزود: روز قدس کانون همگرایی و وحدت مسلمانان و ملتهای آزادی بخش و مذاهب و ادیان در انزجار از زیاده خواهی صهیونیست و تفکر ظالمانه و خونخوار است و امسال با حضور پرشور در صفوف راهپیمایی روز قدس اعلام می کنیم که جنایات اسرائیل غاصب بخشودنی نیست.
وی بیان کرد: مقاومت امروز مردم فلسطین با مقاومت دیروز تفاوتهای زیادی دارد و از سلاح سرد و سنگ امروز به جایی رسیده که دورترین شهرهای صهیونیستی را در آماج تهدید خود دارد و اسرائیل غاصب از قدرت گرفتن این نهضت و بلوغ آن به شدت هراسان است.
نایب رییس کمیسیون دفاعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قدرت مقاومت فلسطین امروز به گونه ای است که تنها در هفته اول تهاجم اسرائیل غاصب به غزه سه میلیارد دلار خسارت برای اسرائیل متجاوز به جای گذاشت و شش میلیون صهیونیست از ترس در پناهگاهها به سر می برند.
آصفری ادامه داد: مقاومت فلسطین و مردم بی گناه این کشور هزینه های زیادی را در برابر سیاستهای جنایتکارانه صهیونیستها داده اند و امروز رسالت همه ملتهای منطقه است که با مشارکت و حمایت مسوولانه در انتفاضه فلسطین فرصت تجاوز و گسترش جنایات صهیونیستها به دیگر کشورها را ندهند و با حمایت قاطع سیاسی از مقاومت فلسطین ریشه غده چرکین اسرائیل را بخشکانند.
وی عنوان کرد: زمان آن رسیده که کشورهای منطقه با اخراج سفیران اسرائیل غاصب از خاک خود و فراخوانی سفیرهایشان از فلسطین اشغالی حمایت عملی خود را از مردم فلسطین و مقاومتشان اعلام کنند.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بیداری اسلامی و اتحاد هدفمند کشورهای اسلامی در برابر صهیونیست وقتی کامل می شود که این کشورها شریان تجارت را با صهیونیست ها قطع کنند و با کمک های مادی و معنوی خود به مقاومت فلسطین اعتراض عملی به جنایات وحشیانه این غده سرطانی را نشان دهند.
آصفری گفت: تعلل ده روزه دبیر کل سازمان ملل در موضع گیری علیه جنایات وحشیگرایانه صهیونیست ها جای سووال است و اینکه آیا اگر این جنایات در کشوری اروپایی و آمریکایی رخ می داد سران مجامع جهانی با این خونسردی اعلام موضع می کردند.
وی افزود: قریب 60 سال از حضور غاصبانه صهیونیست در فلسطین اشغالی می گذرد و این فرقه سیاسی خطرناک در این ایام جز کشتار مردم بی دفاع و اقدام به شهرک سازی رویه دیگری نداشته است.
آصفری عنوان کرد: اسرائیل غاصب تنها به دنبال سرزمین فلسطین و قدس شریف نیست بلکه این تهدید با سیاست ˈنیل تا فراتˈ برای تمامی کشورهای خاورمیانه است و خنثی کردن این توطئه شوم در سایه اتحاد و بیداری کشورهای اسلامی و همگامی با مقاومت فلسطین امکان پذیر است.ک/3
560/

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





30/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن