واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Yellow House Hamed-gh 29 فروردين 1387, 01:05سلام. اینم یه توتاریال بود ولی خوب بازم زیاد کاری به توتاریالش نداشتم. فقط میخواستم شبیهش بشه. در کل خوشحال میشم نظر بدید. اینم جزء کارای قدیمیه. Hamed-gh 30 فروردين 1387, 11:55من خودم به شخصه این کارمو دوس داشتم ولی حالا میبینم که هیچکی حاضر نشده در موردش نظر بده. خوب اینم یه تجربه اس دیگه. behrang2 30 فروردين 1387, 17:01آفرین ,خوب شده!!! منم یه بار از رو همین tutorial سعی کردم که همین scene رو بسازم... به هر حال ممنون ,منو که به یاد گذشته هام انداختی.:) ;) roohollah 30 فروردين 1387, 18:56خوب چی بگیم؟! قشنگه ها! ولی فقط سمت چپ تصویر!!! amin2001 30 فروردين 1387, 21:04خیلی باحاله ایول Hamed-gh 30 فروردين 1387, 22:40خوب چی بگیم؟! قشنگه ها! ولی فقط سمت چپ تصویر!!! با سپاس از لطف شما. دوست من، اگه پستای قبلیمو خونده بودید می دیدید که بنده از همه دوستان خواهش کردم که نظراتشون فقط در مورد ایرادات کارم باشه چون به اندازه کافی تعریف و تمجید الکی و بی ارزش شنیدم و اصلا علاقه ندارم کسی از کارم تعریف کنه چون خودم بهتر از هر کسی میتونم در مورد خودم قضاوت کنم. شما هم کاملا مختار هستید که نظر بدید یا نه. پست دوم نظر شخصی بنده بود و اصلا گلایه ای در کار نبود. در هر حال ممنونم که وقت گذاشتید. genius_boy 31 فروردين 1387, 00:17سلام دوست عزیز اولا که کارتون تمیزه و اینکه کسی چیزی نمیگه شاید بخاطر عدم وقت باشه من که این مشکل رو دارم این روزا هم کارای شرکت هم کارای پایان نامه بدجوری درگیرم کرده در هر صورت می خوام به چند نکته اشاره کنم شاید بدردت بخوره البته عکس هارم ضمیمه می کنم شاید بهتر متوجه بشی: تصویر روز: عمده مشکلت رو تکسچره تکسچر سقف سمت راستی بیش از حد کشیده شده شاید بهتر بود اونو یه آبجکت جدا می کردی و یه uv جدا اعمال می کردی تکسچیر سنگچین پایین دیوار دو بعدیه! بهتر بود یه بامپ مپ از عکس تهیه می کردی و بصورت displace بهش اعمل می کردی. شیشه چراغ ها شیشه بودنشو اصلا نشون نمی ده سمت راست تصویر وقتی خونه تموم شده یه چیزه عجیب دیدم! بهتر نبود اونجارم با پرچین پر می کردی یا یه خونه جا می دادی؟ کفپوش پیاده روت خیلی یکدسته حداقل واسه زیبایی هم که شده چند تا سنگ ریزه رو پیاده رو می ریختی ویا چند تا برگ یا حتی محل تماس چراغ با پیاده رو رو شکسته می کردی! نمی دونم همش نظر شخصیه بسته به نظر تو داره تصویر شب: آفرین کارت قشنگ شده فقط من بودم نور شبمو یکم زیادتر می کردم یعنی یه نور محیطی با رنگ آبی نفتی و ضریب 0.2 یا 0.3 یکیم جنس خیابونو عوض می کردی بهتر می شد چون جسمت خیلی سیاه شده و همه ی نور و جذب کرده و باعث شده اونجارو خلا نشون بده راستی خسته نباشی من که خودم حوصله نکردم این آموزشو بازسازیش کنم و فقط به مطالعش بسنده کردم:wink: Hamed-gh 31 فروردين 1387, 11:49genius جان خیلی خیلی از لطفت ممنونم. حق باشماست همه الان وقتشون کمه. منم اشتباه کردم اون پست رو گذاشتم. از همه دوستان معذرت میخوام. در مورد ایراداتی هم که گفتید ازتون سپاس گذارم. خیلی خیلی درست بود. خیلیاش رو خودم ندیده بودم. با آرزوی موفقیت. :Mohsen: 31 فروردين 1387, 13:11دوست من، من تازه اين تاپيك رو ديدم حالا كه اينطوري شد بزار منم چندتا انتقاد بكنم 1- ابري كه براي بكگراند روز استفاده كردي مناسب نيست، چون ابر با دور شدن كوچيكتر ميشه و كم كم محو ميشه، ولي اينجا اگه دقت كني به پشت درخت، ميبيني كه ابر به زمين نزديك شده، كه نبايد اينطور باشه 2- اون قسمت سمت راست پشت خونه هم مشخص نيست كه چيه! 3- سنگهاي پايين ديوار يه مقدار شبيه عكس هستن(برجستگيشون كمه) ديگه همين، موفق باشي در ضمن اگه لينك آموزششو بزاري بد نيست Hamed-gh 31 فروردين 1387, 13:25محسن جان ازت ممنونم. کاملا ایراداتتون وارده. لینک آموزششم چشم حتما. مال سایت 3dtotal بود. ولی لینک دقیقشو پیدا کردم همینجا میذارم. الان باید برم. معذرت میخوام.
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 236]